Nee ik heb alleen gezoend, maar daar kun je ook zwanger van worden!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:01 schreef gers het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ze geneuqt heeft
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gefeliciteerd beide met het verliezen van jullie leven.
hoe zoen jij?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik heb alleen gezoend, maar daar kun je ook zwanger van worden!
En van pijpen ga je dood.. Serieusquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik heb alleen gezoend, maar daar kun je ook zwanger van worden!
Dank je.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:
Beide? Ik naai er uit en ga op Texel wonen bij blckbb.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dan wil ik niet met jou zoenen want dan raak ik ook zwangerquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan wil ik niet met jou zoenen want dan raak ik ook zwanger
met de uitdrukking op een ouwe fiets moet je het lerenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een fiets te maken?
en chaiiiii wil je straks ook niet meer want dan ben je oud.quote:
Ik ben maar 4 maanden ouder!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en chaiiiii wil je straks ook niet meer want dan ben je oud.
Van een loden pijp in je nek wel jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En van pijpen ga je dood.. Serieus
nog even en ze ruilt je in gek!quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nog even en ze ruilt je in gek!
nee rot opquote:
quote:
Ja, want voor mijn kind wil ik iemand met meer geld.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nog even en ze ruilt je in gek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |