Geintje.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:55 schreef jordeeeh het volgende:
Vuile autist ga dan lekker in Antartica wonen
Dikzakquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:55 schreef PatatFriet het volgende:
Gadverdamme zeg, 5 minuutjes lopen naar de Super en het zweet staat alweer op mn rug.
quote:
Ff quoten voor de zekerheidquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:03 schreef Ritmo het volgende:
TT-change naar: "verzamel-topic voor autisten en ICT-ers"?
En verwijder gaarne deze post dan even.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:03 schreef Ritmo het volgende:
En verwijder gaarne alle posts behalve deze dan even.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:05 schreef Bevin het volgende:
En dit weer nog godverdome 5 weken bitte
Zo groeien er nooit bananen aan mijn boom
Dat is dan weer jammer, en ik was nog wel zo mild in je FB-topicquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:03 schreef Ritmo het volgende:
En verwijder gaarne deze post dan even.
Is dat een spel ofzo?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:07 schreef Mirel het volgende:
MET DEZE WARMTE KAN IK M'N WARLOCK TOCH NIET GOED LEVELEN
Maar daar hebben ze wel een zwembad.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:20 schreef geelkuikentje het volgende:
Ben net terug uit Egypte. Ben lekker aan het afkoelen hieroDaar is het pas warm.
In Nederland niet natuurlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:21 schreef Fappie het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze wel een zwembad.
Dan mankeer je watquote:
Wat doe jij dan? Jij pist het zweet eruit? Dik of niet, je zweet en sommige mensen harder dan anderenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:35 schreef Compomotive155 het volgende:
[..]
Dan mankeer je wat![]()
Alleen dikkertjes zweten met dit weer
Gelul, elk mens zweet gemiddeld 1 à 2 liter per dag.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:35 schreef Compomotive155 het volgende:
[..]
Dan mankeer je wat![]()
Alleen dikkertjes zweten met dit weer
Gewoon zo weinig mogelijk aan doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ja het is van dat vieze zweetweer.
Maar dikkerds hebben het wel sneller warm. Kwestie van lichaamsinhoud tov. lichaamsoppervlakte.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:39 schreef superworm het volgende:
[..]
Gelul, elk mens zweet gemiddeld 1 à 2 liter per dag.
Jou bus is de shit!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:43 schreef Goofisch het volgende:
Ik zit al heel de middagn de tuin met me laptop. Stil zitten kan ik toch niet. Dus dan maar zo.
Ideaaloh uhh "klaag"
Toch ook meer koelvloeistof?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Maar dikkerds hebben het wel sneller warm. Kwestie van lichaamsinhoud tov. lichaamsoppervlakte.
Een dun iemand heeft meer oppervlakte tov inhoud waardoor een dun iemand makkelijker afkoelt en het dus minder warm heeft. Dan zou je toch zeggen dat een dikzak meer zweet?
Ik heb trouwens helemaal geen last van de warmte.
Precies, lekker straten maken is de shitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:51 schreef afcajos het volgende:
Ik werk buiten met dit weer, en ik kan het nog wel volhouden. Zolang je bezig bent, oordopjes in met kekke muziek is er niks aan de hand. Al zie ik wel op tegen morgen omdat het dan weer zo'n plakkerige dag wordt.
Straten makenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, lekker straten maken is de shit
..Want stratenmaker is natuurlijk geen volwaardig beroep en ook totaal niet maatschappelijk functioneel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, lekker straten maken is de shit
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik zweet ook niet hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:38 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Jij pist het zweet eruit? Dik of niet, je zweet en sommige mensen harder dan anderen
Je doet je naam geen eer aan zoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:36 schreef dreugkleut het volgende:
Het lijkt godverdomme wel een wildwaterbaan hier op mijn rug.
Ik snap echt de ballen van je post, behalve dan dat het bij jullie een grote zweetbende isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:41 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik zweet gewoon lekker een waterval uit mijn oksels wat tamelijk goed te zien is bij een grijs shirt (dat ik daarom dus niet draag) met dit weer.
Mijn huisgenoot is wat "dikker", is ook niet zo moeilijk naast mij, maar zweet helemaal niet.
Mijn lichaam is zeker 24/7 eten aan het verbranden waardoor ik niet aankom en al dat werk eruit moet zweten ofzo. :/
Alles onder de Balkenenendenorm is plebs. Op fok.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
..Want stratenmaker is natuurlijk geen volwaardig beroep en ook totaal niet maatschappelijk functioneel.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik snap echt de ballen van je post, behalve dan dat het bij jullie een grote zweetbende is
Moet je ook niet op de hometrainer gaan zitten tv-kijken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:49 schreef Fappie het volgende:
Net gesport en gedoucht. Zit nu alweer zwetend tv te kijken.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:47 schreef pumpkineater het volgende:
Eens, vieze vuile smerige zweterige teringhitte! Weet niet wat erger is, dit kloteweer of al die geesteszieken die dit met z'n allen 'mooi weer' noemen! Zweet! Insecten
! Warmte
! Zomer
![]()
!
Sinds wanneer moet douchen dan zinvol zijn?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:32 schreef PatatFriet het volgende:
Ik heb zin om te douchen maar ik wéét gewoon dat het totaal zinloos is
Thats truequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:26 schreef wise het volgende:
Deze hitte is fijn als je vrij bent en lekker thuis zit of naar een park gaat.
Maar als je op kantoor zit is het wel freaking kut.
Warm op kantoor zitten om vervolgens als sardientjes in een blik na je werk in de tram te staan met gros mensen dat van het strand komt
ja en de hele wereld stinkt naar ZWEET!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:26 schreef wise het volgende:
Deze hitte is fijn als je vrij bent en lekker thuis zit of naar een park gaat.
Maar als je op kantoor zit is het wel freaking kut.
Warm op kantoor zitten om vervolgens als sardientjes in een blik na je werk in de tram te staan met gros mensen dat van het strand komt
komt vanzelf...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik zie hier vandaag nog geen regen komen, al had ik 't graag
Vies plakweer
Bij mij is er geen wolk te zien (zuid-limburg).quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:17 schreef Dionysiou het volgende:
En in Noord-Holland in Alkmaar hebben wij een grote grijze wolk boven ons hoofd..
EDIT: Onweer + regen nu..
Maar niet in het weekend graag!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:21 schreef MissSpooky het volgende:
Heetheetheet! Net 2 uur buiten gelopenLaat dat/die onweer/regen maar komen.
Haal die 'boog' maar weg en dan ben ik blij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:20 schreef Dionysiou het volgende:
Arme jij
* Dionysiou wenst een regenboog!
Haha, ik wil ook keiharde regen hier, is gezelligquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Haal die 'boog' maar weg en dan ben ik blij.
Niet op de plaats waar ik zit. We pissen werkelijkwaar altijd naast de pot wat regen betreft. Op zich niet altijd erg, maar af en toe zou ik 't fijn vinden 'n stortbak open te kunnen trekken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
komt vanzelf...als je de radar op buienradar volgt
Hier ook, veel beter zoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
Er komt nu 'n fris windje voorbij, dus alles tegen elkaar open gezet om enigszins verkoeling te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |