De vader vertoonde onvoorspelbaar gedrag, dat was in het vorige deel te lezen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
Als je vindt dat ouders een te laag IQ hebben om hun kind zelfstandig op te kunnen voeden, dan ruk je zo'n kind niet uit dat gezin weg (met alle gevolgen vandien), maar dan zorg je voor voldoende ondersteuning in dat gezin! Deze ouders hebben hun kindje niets aangedaan, ze hebben slechts een lager dan gemiddeld IQ.
Onvoorspelbaar gedrag, staat los van IQ.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
De vader vertoonde onvoorspelbaar gedrag, dat was in het vorige deel te lezen.
Genoeg vaders die onvoorspelbaar gedrag vertonen en waar nooit actie op wordt ondernomen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
De vader vertoonde onvoorspelbaar gedrag, dat was in het vorige deel te lezen.
Daar moet je niet mij maar de rechter en kinderbescherming op aanspreken. Bovendien wordt er wel degelijk actie ondernomen tegen ouders die hun boekje te buiten gaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:17 schreef Blinky het volgende:
[..]
Genoeg vaders die onvoorspelbaar gedrag vertonen en waar nooit actie op wordt ondernomen.
Welke beslissing?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:05 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af of oma achter de beslissing van haar kind stond.
Daarom is ook getoetst of in dezen sprake is van onvoorspelbaar gedrag. Wordt ook niet ontkend door de vader overigens.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:16 schreef Banjerkanjer het volgende:
Onvoorspelbaar gedrag, staat los van IQ.
Als het bekend is wordt ook bij anderen actie ondernomen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:17 schreef Blinky het volgende:
Genoeg vaders die onvoorspelbaar gedrag vertonen en waar nooit actie op wordt ondernomen.
Ik ken heel veel heel hoog begaafde mensen met een ovoorspelbaar gedrag... damnit.. ze hebben kids! Meteen uit huis plaatsen maar? Je weet maar nooit wat er gebeurd als je altijd koffie drinkt en ineens voor een kopje thee gaat?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daarom is ook getoetst of in dezen sprake is van onvoorspelbaar gedrag. Wordt ook niet ontkend door de vader overigens.
Welnee, als jij een ouder bent met een leuk maatschappelijk aanzien, mag je zo onberekenbaar zijn als de pest... en er 20 kids op na houden zonder dat iemand daar een greintje kwaad in ziet. Waarschijnlijk ben je juist een onwijs toffe gast zelfs, want met jou kun je nog wat lolligs belevenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als het bekend is wordt ook bij anderen actie ondernomen.
Het is een spagaat: als de kinderbescherming in grijpt zijn ze bruten, want die zielige ouders. Als ze niet ingrijpen en het gaat fout zijn het idioten, want ze hadden in moeten grijpen.
De beste stuurlui, enz.
De advocaat van de ouders van baby Selena, mr. Lars Langenberg, gaat in hoger beroep tegen de beslissing om Selena voorlopig in een pleeggezin te plaatsen. Ook willen ze afdwingen dat Cinderella en Jeffrey hun kind vaker mogen zien.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:34 schreef Disana het volgende:
[..]
De beslissing van haar kind (zoon of dochter) om zich voort te planten.
Denk dat de moeder van Cinerella er volledig achter staat gezien de berichtgevingen in de krant .quote:De ouders en hun raadsman voeren aan dat de rechtbank zich niet gebaseerd heeft op feiten, maar op 'vermoedens' van de Raad voor de Kinderbescherming. De raad vreest bijvoorbeeld dat Jeffrey zijn agressie op momenten niet de baas is en volgens Langenberg vermoedt de raad ook dat de moeder van Cinderella een te grote invloed heeft op het stel en de opvoeding van de baby.
Langenberg realiseert zich terdege de spagaat waarin de Raad voor de Kinderbescherming in deze zaak verkeert.
Oh bedankt, waar heb je het trouwens vandaan? Ik vroeg me al af of de moeder een grote rol speelde in het geheel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De advocaat van de ouders van baby Selena, mr. Lars Langenberg, gaat in hoger beroep tegen de beslissing om Selena voorlopig in een pleeggezin te plaatsen. Ook willen ze afdwingen dat Cinderella en Jeffrey hun kind vaker mogen zien.
[..]
Denk dat de moeder van Cinerella er volledig achter staat gezien de berichtgevingen in de krant .
Je doet net alsof men maar een dotje doet. Kun je dat even aannemelijk maken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:33 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik ken heel veel heel hoog begaafde mensen met een ovoorspelbaar gedrag... damnit.. ze hebben kids! Meteen uit huis plaatsen maar?
Onzin.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
Welnee, als jij een ouder bent met een leuk maatschappelijk aanzien, mag je zo onberekenbaar zijn als de pest...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |