ik kreeg een formulier waarop stond dat ik het pakket had aangenomen met een fake handtekening.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:28 schreef Copycat het volgende:
Hoezo stond er een fake handtekening op dat TNTformulier?
En hoezo onderteken je het dan alsnog?
heb ik helaas niet. zal eens kijken wat mogelijk is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je het hebt, bel de rechtsbijstand.
nee wat er is nooit een postonderzoek geweest.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:39 schreef Kevin88 het volgende:
Is dat wel erkent dan dat je het niet hebt gehad?
klinkt leuk maar heb ik hier serieus iets aan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Vraag het incassobureau om een door jou ondertekend bewijs dat je een betaling schuldig bent. Hebben ze niet, dus dan vertel je ze dat ze nergens recht op hebben.
Dat doe je als je de bestelling niet zelf geplaatst hebt. Echter, de TS erkent gewoon dat hij wel degelijk de bestelling geplaatst heeft, hij wilt niet betalen omdat hij het pakket nooit ontvangen heeft.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Vraag het incassobureau om een door jou ondertekend bewijs dat je een betaling schuldig bent. Hebben ze niet, dus dan vertel je ze dat ze nergens recht op hebben.
Als jij nog een kopie hebt van dat formulier die mooi naar het bedrijf opsturen. Als het tot een rechtzaak komt is het voor hun flink moeilijk hard te maken, zeker omdat je daarna een nieuwe bestelling hebt geplaatst met dezelfde producten (of redelijk dezelfde) en waar je wel gewoon voor betaald hebt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:54 schreef Rewimo het volgende:
Je hebt zelf een kopie van dat papier van TNT begrijp ik? Omdat je zegt dat je dat opnieuw hebt opgestuurd? Of heb je een nieuw formulier opgestuurd? In het eerste geval kun je misschien nog wat beginnen bij TNT.
Ahhh geweldig Esprit weer aan de gang... Prutsers...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:22 schreef fespo het volgende:
heeft iemand een idee wat ik het beste kan dan?
Ik lees het al. Ik kan maar beter niks bij Esprit bestellen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Esprit ja, heb ik ook nog een leuke ervaring mee.
Ik had wat besteld online, en gelijk netjes de rekening betaald. Daarmee was de kous af (dacht ik).
Krijg ik maanden later ineens zo'n brief van het incassobureau dat ik het bedrag waarvoor ik toen kleding had besteld, plus absurd hoge administratiekosten binnen 5 dagen moest betalen.
Ik ze opgebeld, verhaal uitgelegd en gezegd dat ze de tering konden krijgen omdat ik al betaald had en dat ik daar ook bewijs van had. Zeiden ze dat ik het op moest sturen.
JA dikke doei, ik ga geen kosten maken omdat Esprit zijn administratie niet op orde heeft.
Nooit meer wat van gehoord.
Ja ik had een pakketje met 5 kledingstukken besteld.. Had er 2 gehouden, en betaald. En 3 geretourneerd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:06 schreef fespo het volgende:
thanks de brief is op de post.
was er bij jouw ook zoiets aan de hand, en hoe is het uiteindelijk opgelost?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |