quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:08 schreef sjimz het volgende:
Nee, kan niet.
Nee, alleen als je een vrouw bent.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:06 schreef voetballeh het volgende:
Dus samevattend: kan ik eisen dat een vrouw me fouileert?
voor jullie vrouwen is dat geluk, maar voor mannen is het geen pretje te weten dat er misschien wel een anders-geaarde persoon genietend jouw vleeswaren aan het inspecteren isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:07 schreef _LotT het volgende:
Nee
altijd een vrouw bij de vrouwen en een man bij de mannen (gelukkig)
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:07 schreef Stockton het volgende:
Nee, dat is niet mogelijk.
Tenminste, als je iets verzint met het geloof, dan misschien wel...
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:08 schreef voetballeh het volgende:
[..]
jij hoeft niet meer in m'n topics te reageren want je zit me constant te kloten met je gecensureer. doei!
Nee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:09 schreef voetballeh het volgende:
maar zou dit ook juridisch gezien lukken?
de bijbel is anti-homo maar als je fouileren als een seksuele actie ziet dan mag je ze ook niet met een willekeurige vrouw doen volgens de bijbel want dit is alleen toegestaan tussen getrouwde man en vrouw.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:09 schreef voetballeh het volgende:
[..]
nou de bijbel is anti-homo.
en een man die een andere man bevoelt kan als 'homo' worden geinterpeteert lijkt me.
ik zou kunnen zeggen idd. dat het volgens m'n geloof niet zou mogen.
maar zou dit ook juridisch gezien lukken?
Volgens mij is dat onzin. Als er twee mannelijke agenten over straat lopen en een vrouw moeten arresteren voor iets zullen ze haar toch echt fouileren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, alleen als je een vrouw bent.
En als man kun je eisen dat een man je fouilleert.
Nee, als vrouw kun je dan eisen dat je gefouilleerd wordt door een vrouw. De mannelijk agenten zullen dan een vrouwelijke collega erbij moeten roepen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:13 schreef Tja..1986 het volgende:
Volgens mij is dat onzin. Als er twee mannelijke agenten over straat lopen en een vrouw moeten arresteren voor iets zullen ze haar toch echt fouileren.
ik zie het niet als sexueel, maar de man die me fouileert kan het wel als sexueel zien (als hij een faggot is) en dan ben je allebei zondig volgens mij.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:13 schreef _LotT het volgende:
[..]
de bijbel is anti-homo maar als je fouileren als een seksuele actie ziet dan mag je ze ook niet met een willekeurige vrouw doen volgens de bijbel want dit is alleen toegestaan tussen getrouwde man en vrouw.
Dus maar 1 wees-gegroet-je i.p.v. twee?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:15 schreef voetballeh het volgende:
ik zie het niet als sexueel, maar de man die me fouileert kan het wel als sexueel zien (als hij een faggot is) en dan ben je allebei zondig volgens mij.
daarom kan je je beter door een vrouw laten fouileren als man. stel dat zij het als sexueel zou ervaren dan zou het ook zondig zijn voor allebei maar deze zonde zou minder erg zijn dan de homo zonde.
Wat een onzin regel..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, als vrouw kun je dan eisen dat je gefouilleerd wordt door een vrouw. De mannelijk agenten zullen dan een vrouwelijke collega erbij moeten roepen.
De vrouw hoeft dat natuurlijk niet te eisen, maar ze heeft het recht wel.
Dan zouden vrouwen zich beter ook door mannen laten fouileren want er kunnen ook lesbische vrouwen bij de politie zitten..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:15 schreef voetballeh het volgende:
[..]
ik zie het niet als sexueel, maar de man die me fouileert kan het wel als sexueel zien (als hij een faggot is) en dan ben je allebei zondig volgens mij.
daarom kan je je beter door een vrouw laten fouileren als man. stel dat zij het als sexueel zou ervaren dan zou het ook zondig zijn voor allebei maar deze zonde zou minder erg zijn dan de homo zonde.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus maar 1 wees-gegroet-je i.p.v. twee?
Aangifte doen kan altijd. Voor elke reden die jij wil bedenken. Ze zullen er alleen niets mee doen omdat het bullshit is. Het recht te mogen gouileren staat boven jouw recht niet 'aangerand' te worden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:27 schreef voetballeh het volgende:
zou ik overgens altijd aangifte kunnen doen tegen de agent(e) voor aanranding?
aangezien hij/zij tegen m'n wil aan m'n lichaam zit als ie me fouilleert.
de juridische definitie van aanranding lijkt in m'n voordeel te spreken.
Ben hier ook wel benieuwd naar.
Dat is natuurlijk een beetje afhankelijk van hoe dat fouilleren verloopt. Al zal het ongetwijfeld lastig zijn om te bewijzen dat er grenzen overschreden zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Aangifte doen kan altijd. Voor elke reden die jij wil bedenken. Ze zullen er alleen niets mee doen omdat het bullshit is. Het recht te mogen gouileren staat boven jouw recht niet 'aangerand' te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |