Aan het begin van dit decennium was VVV op sterven na dood, en moet je kijken waar ze nu staanquote:Op donderdag 31 december 2009 17:47 schreef fratsman het volgende:
Respect voor Honda wat ie in de afgelopen jaren heeft laten zien. Respect voor Berden en zijn team dat ze van VVV een financieel sterke club hebben gemaakt. (niet alleen door die transfer.)
eens.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:06 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Aan het begin van dit decennium was VVV op sterven na dood, en moet je kijken waar ze nu staan![]()
Niks dan complimenten, VVV heeft de zeer beperkte middelen uitstekend weten te benutten de afgelopen jaren
Zucht, 37 jaar eredivisie tegenover 31 jaar 2e divisie. Zorg nou eerst maar eens dat jullie niet wederom degraderen en dan praten we verder,quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:30 schreef Ruder het volgende:
[..]
Zeer succesvol in de zin van kansloze degradatie club
Absoluutquote:Op donderdag 31 december 2009 18:06 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Aan het begin van dit decennium was VVV op sterven na dood, en moet je kijken waar ze nu staan![]()
Niks dan complimenten, VVV heeft de zeer beperkte middelen uitstekend weten te benutten de afgelopen jaren
Niet gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:48 schreef ganzenherder het volgende:
Iemand trouwens het kerstrapport van VVV gezien in dagblad de Limburger?
Sommige cijfers sloegen echt helemaal nergens op, Schaken kreeg een 6,2 en Calabro een 5,7![]()
![]()
De Limburgerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:48 schreef ganzenherder het volgende:
Iemand trouwens het kerstrapport van VVV gezien in dagblad de Limburger?
Sommige cijfers sloegen echt helemaal nergens op, Schaken kreeg een 6,2 en Calabro een 5,7![]()
![]()
We hebben nog landgenoten van jou in de basis die zich wel nuttig maken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:49 schreef Santello het volgende:
Nu honda weg is zal het zeker bij 6 topics blijven
Sowieso had "Keske" (Jan Adams!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:17 schreef ganzenherder het volgende:
Ik vind wel dat VVV een loodzware 2e seizoenshelft tegemoet ziet hoor. Maar dat dit topic nu ineens uitgestorven raakt omdat Keiske weg is lijkt me sterk
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:17 schreef ganzenherder het volgende:
Ik vind wel dat VVV een loodzware 2e seizoenshelft tegemoet ziet hoor. Maar dat dit topic nu ineens uitgestorven raakt omdat Keiske weg is lijkt me sterk
Dat dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Sowieso had "Keske" (Jan Adams!![]()
) een eigen topicreeks.
Die Kroaat is een Bosniër toch? En is toch nog op proef?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:09 schreef fratsman het volgende:
Een nieuwe Japanner in de verdediging, Gonzalo Garcia als nieuwe aanvallende middenvelder, die Kroaat en die 2 Nigerianen die fit zijn. Ik zie het helemaal zitten voor de 2e competitiehelft!
Tevens:
Mikan Jovanovic!![]()
Iets uit voormalig Joegoslavie in ieder geval.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:23 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die Kroaat is een Bosniër toch? En is toch nog op proef?
Ik verwacht trouwens dat er nog wel iets uit de hoge hoed van Hay komt deze transferperiode
Héél netjes,quote:Op zondag 24 januari 2010 17:22 schreef ganzenherder het volgende:
VVV![]()
Altijd mooi meegenomen zon niet ingecalculeerd punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |