SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:56 schreef Stickvis het volgende:
net even foto's geupload
formaat is A0
nog even kantjes omnaaien en ringen in maken voor hem op te hangen
[ afbeelding ]Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PatatFriet
volgens mij kan ik wel, maar zijn er niet altijd veel kaarten over. Je moet dan gewoon de vvv site in de gaten houden. Daar komt alle info hierover op te staan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:25 schreef fratsman het volgende:
Is er een mogelijkheid om op de bonnefooi een kaartje bij de Koel te kopen? Of moet je dan bij iemand op de clubkaart mee?
Inderdaad, prima wedstrijd van VVV-kant, veel strijd en inzet wat jullie ploeg moeilijk te kloppen maakt!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:44 schreef ganzenherder het volgende:
En wéér een puntje erbij. Allemaal leuk en aardig die zware wedstrijden gelijkspelen maar er zal toch ooit gewonnen moeten worden
klopt nu de samenvattig even terug kijken:Dquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:44 schreef ganzenherder het volgende:
En wéér een puntje erbij. Allemaal leuk en aardig die zware wedstrijden gelijkspelen maar er zal toch ooit gewonnen moeten worden
zou denk ik wel handhaving zijn 34 punten:)quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:02 schreef Dynastic het volgende:
Gewoon altijd een 3tje in jullie toto en je wordt rijk.
NAC degradeerde ooit als 'Koning der gelijke spelen'. Al geef ik VVV dit jaar, zeker nu Honda nog minimaal tot de winter in Venlo rondloopt, een grote kans op handhaving (al is het maar omdat RKC in de Eredivisie 'speelt').quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:02 schreef Dynastic het volgende:
Gewoon altijd een 3tje in jullie toto en je wordt rijk.
Dat maakt in mijn ogen ook een groot verschil, deze keeper straalt meer rust en zekerheid uit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:42 schreef Frey het volgende:
Gentenaar is in staat om punten te pakken voor VVV en dat is wat miste bij die vorige keepers. Een van de redenen waarom ze weer degradeerden.
Kevin Begois is nu, na Roda JC, ook bij VVV door de Eredivisie-mand gevallen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:19 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat maakt in mijn ogen ook een groot verschil, deze keeper straalt meer rust en zekerheid uit.
Dat waren ook Nijmegenaren hoor, iedereen juichte namelijk voor Gentenaarquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:28 schreef Stickvis het volgende:
je hoorde trouwens bij de samenvatting de vvv supporters veel vaker als de nec supporters
ook wel zo eerlijk voor het competitieverloopquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:11 schreef ganzenherder het volgende:
We kunnen dus nog minimaal een half jaar van Honda genieten![]()
Dat is toch prachtig, liefde voor de sport het plezier straalt van 'Keizer Honda' af.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:11 schreef ganzenherder het volgende:
We kunnen dus nog minimaal een half jaar van Honda genieten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |