Nee hoor, ik vind je ook lelijk van de zijkantquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:08 schreef BreakSpear het volgende:
Van voren ben ik nog niet zo heel erg lelijk; mr. Universe zal ik nooit worden, maar als ik eerlijk ben zie ik er nog niet zo heel slecht uit. Maar van de zijkant lijk ik net een gorilla met zo'n dikke kaak, en dan dat kapsel dat er van de zijkant heel apart uitziet en niet te vergeten mijn neus! Yugh!
Ben ik de enige die zichzelf er maf uit vind zien van de zijkant?![]()
Daarom kijken we vaak mensen aan, als we interesse tonen in die mensenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:17 schreef RichardDawkins het volgende:
Meeste mensen zijn van de zijkant minder mooi.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:22 schreef Snakey het volgende:
Aaiii, das wel erg fout 8108139dpths.
Dat levert je een ban op!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:22 schreef Snakey het volgende:
Aaiii, das wel erg fout 8108139dpths.
Dat levert je een ban op!
Nee. Ik ben heel lelijk van de zijkant. Ik heb een heel grote neus en m'n nek loopt nog een stukje door onder m'n kin (moeilijk te beschrijvenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:08 schreef BreakSpear het volgende:
Ben ik de enige die zichzelf er maf uit vind zien van de zijkant?![]()
Hé maar je hebt wel een mooi bloemetje op je hoed!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee. Ik ben heel lelijk van de zijkant. Ik heb een heel grote neus en m'n nek loopt nog een stukje door onder m'n kin (moeilijk te beschrijven).
[ afbeelding ]
Zoiets dus.![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hé maar je hebt wel een mooi bloemetje op je hoed!
Ik dacht dat jij meer de achterkant het mooist vond.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:46 schreef intelligentieloos het volgende:
Ik vind mn hoofd van de zijkant ook wel mooi eigenlijk, behalve dat ik een wipneus heb 0=D
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:21 schreef 8108139dpths het volgende:
En nee... ik vind mezelf van de zijkant juist mooier...
Ruilen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:24 schreef Countess het volgende:
Ik haat mijn zijkant. Ik ben me echt te pletter geschrokken toen ik mezelf voor het eerst van opzij zag.
Ik had liever een scherpe neus gehad dan een kleine neus.
Dat ook ja ~quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:48 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer de achterkant het mooist vond.
Ik wilde je de tip geven om even in je fotoboek te kijken, maar daar staat geen fotoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:19 schreef heaven7 het volgende:
Ik zou überhaupt niet weten hoe ik eruit zie
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:21 schreef 8108139dpths het volgende:
En nee... ik vind mezelf van de zijkant juist mooier...
Ik weet heus wel dat ik niet weet hoe ik eruit zie hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:31 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik wilde je de tip geven om even in je fotoboek te kijken, maar daar staat geen foto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |