De kritische Madrileense aanhang, de mensen die daadwerkelijk in het stadion zitten, willen zelfopgeleide spelers, zoals Guti en Raul zien Ook al kost dat sportief succes. Zoals vorig jaar het bereiken van slechts de kwartfinale van de Champions League. De shirtverkoop in Azië is meer gebaat bij het opstellen van de beste spelers, dus geen chauvinisme, omdat mensen graag het shirtje dragen van de beste club. Mijn stelling is dus dat de werkwijze van Real Madrid niet consequent is want commercieel gezien niet optimaal.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
tevreden fans = veel publiek =, shirtverkoop etc etc = commercieel interessant
Ach, het is een club voor geldwolven. Dat is al jaren bekend. Voor een sportieve verbetering ga je niet naar die club met Franco-fielen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind ze anders ook behoorlijk chauvinistisch, spelers als Guti en Raul zitten louter nog bij de selectie omdat het 'eigen' kweek is. Kwalitatief gezien zijn ze niet beter dan de Nederlanders.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gisterochtend stond de teller op 14.000.
Onbegrijpelijk...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gisterochtend stond de teller op 14.000.
Omdat je hierna de poulefases krijgt, en dat is (financieel) interessanter.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen niet gaan. Vakantie?
Lekker boeiend wie of wat de tegenstander is en in welke fase van het toernooi we zitten. Je komt toch voor je eigen cluppie? Of gewoon voor de gezelligheidquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:32 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Omdat je hierna de poulefases krijgt, en dat is (financieel) interessanter.
Twintig euro vind ik ook duur, maar ik ben er wel weer eens bij
Martinquote:De opvolger van Marco van Basten had ook zijn mening klaar over Mario Been van Feyenoord. "Mario had het onlangs over die wijze neuzen van die praatprogramma’s, maar zelf deed hij er afgelopen jaar wel vijftig keer aan mee", citeert de NSP de Hagenaar. Jol gaf toe dat hij interviews per mail dikwijls liet beantwoorden door zijn perschef bij HSV. "Hij wist wel hoe ik erover dacht, zei hij. Soms is dat wel eens handig."
Geloof er niks van. Wat is de bron van dat stukje tekst?quote:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=84374quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:58 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Wat is de bron van dat stukje tekst?
Oh, d'r is een interview met NSP geweest. Dus niet tijdens de persconferentie zelf. Dan is het correct.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=84374
Barca 2quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:00 schreef gimme.shelter het volgende:
Jol is een redelijk kansloos figuur. Die persconferentie vanmiddag was echt erg. Hij kan niet praten en ziet er in zijn trainingspak belachelijk uit... Ajax is geen AJAX meer!!
Silenus weet dat meestal wel goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:54 schreef PLAE@ het volgende:
Toch maar even een kaartje gekocht voor volgende week. Het is nog niet geheel zeker dat ik kan maar voor die 11 euro wil ik de gok wel wagen
Iemand een idee hoeveel kaarten er verkocht zijn?
Jol is een baas 1e klas.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:00 schreef gimme.shelter het volgende:
Jol is een redelijk kansloos figuur. Die persconferentie vanmiddag was echt erg. Hij kan niet praten en ziet er in zijn trainingspak belachelijk uit... Ajax is geen AJAX meer!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |