Hij maakt zoveel homograpjes dat je bijna zou denken dat ie er zelf 1 is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
HAHAHA jitzzzze maakt een homograpje, goh dat is ook voor het eerst.
Jouw vader.quote:
Zeg, ik kwam jou ook al in DE tegenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:17 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik was net te laat met me laatste post
Je komt me overal tegen,quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zeg, ik kwam jou ook al in DE tegen![]()
Oei... ook in mijn nachtmerries?quote:
Zeker wetenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Oei... ook in mijn nachtmerries?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Engheidquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:19 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zeker wetenIk vind clowns vies!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar jij bent een enge ploert dus ik ga je dodenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik zal je voor altijd achtervolgen in je leven, op fok en in je dromen
YouTube - Joetoep's Channelquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:21 schreef Ezio het volgende:
Ik zit dawn of the dead te kijken op joetoep
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:22 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
YouTube - Joetoep's Channel
bedankt
Dat is wel deel 2 zoals je zietquote:
Dat moet haast wel ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij maakt zoveel homograpjes dat je bijna zou denken dat ie er zelf 1 is.
Jawel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:19 schreef wolvendagen het volgende:
Fas, ze heeft niets van me weg, gewoon niet
Hoe doe je dat??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:25 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
To view or not to view
Geilquote:
Doenquote:
Ik ben dan weer zo'n nieuwsgierige aap dat ik dan toch alles wil zienquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Moet je abo hebben. Wel ideaal.
het is dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo'n nieuwsgierige aap dat ik dan toch alles wil zien
Zelfkennis is okéquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
het is dat je het zelf zegt
Haha samequote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo'n nieuwsgierige aap dat ik dan toch alles wil zien
Ik heb het nooit aangezet, weet dat ik toch te nieuwsgierig benquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:28 schreef Stephan1237 het volgende:
Dat zijn dus al 2 mensen die dat doen
Mietjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:25 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
ik hou niet van bloederigheid
Ik sta erin, ik ben beroemdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:25 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
To view or not to view
Ik ben ook te nieuwsgierig hiervoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb het nooit aangezet, weet dat ik toch te nieuwsgierig ben
quote:
Ik wist wel dat ik niet de enige wasquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben ook te nieuwsgierig hiervoor
Welk geval?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:30 schreef Stephan1237 het volgende:
Misschien maar een moderator een pm sturen over mijn geval ??
Het is dat ik t niet kan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:32 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat mensen mij uitsluiten
[ afbeelding ]
Of ik neem gewoon een fok abonnement![]()
Net alsof die andere mensen het dan wel ineens moeten lezenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:32 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat mensen mij uitsluiten
[ afbeelding ]
Of ik neem gewoon een fok abonnement![]()
Kijk eens wat je post, alleen maar ellende die niemand wat kan schelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:34 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik snap het gewoon niet ,waarom zouden mensen dat doen,
Als je niet snel wat interessants post wel ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:35 schreef Stephan1237 het volgende:
En over 1 week heeft iedereen mij geblokt
Waar zullen we het over hebben mede klagenbakkers slowchatters??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je niet snel wat interessants post wel ja.
Moet ik nou iets verzinnen om te voorkomen dat jij geblocked wordt?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:37 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waar zullen we het over hebben mede klagenbakkers slowchatters??
bier en tieten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:37 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waar zullen we het over hebben mede klagenbakkers slowchatters??
Grolsch is lekkerquote:
kan je users blocken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:34 schreef jitzzzze het volgende:
Ik mag dan wel een nieuwsgierige aap zijn, maar die stephan wordt toch de eerste die ik ga blocken.
En nu tietenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:39 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Grolsch is lekker![]()
Grolsch is een biermerk dat voor het eerst in 1615 in Groenlo gebrouwen werd door Willem Neerfeldt. De naam Grolsch is het bijvoeglijke naamwoord van Grol, de oude naam van Groenlo. De brouwerij heet dan ook officieel Grolsche Bierbrouwerij.
Het hoofdkantoor staat in Enschede
en natuurlijk een Grolsch Reclame
owh, laat maar dan, ik lees er wel over heenquote:
Het boeit mij geen drol wat er in die copy-paste wiki tekst zoals door wie die Brouwerij is opgericht en waar het naar vernoemd is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:39 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Grolsch is lekker![]()
Grolsch is een biermerk dat voor het eerst in 1615 in Groenlo gebrouwen werd door Willem Neerfeldt. De naam Grolsch is het bijvoeglijke naamwoord van Grol, de oude naam van Groenlo. De brouwerij heet dan ook officieel Grolsche Bierbrouwerij.
Het hoofdkantoor staat in Enschede
en natuurlijk een Grolsch Reclame
Gek hoor, de enige reden dat jij hier nu post is omdat ik je in een ander topic belachelijk maakte omdat je zei dat iedereen in de SC je kendequote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:35 schreef Stephan1237 het volgende:
En over 1 week heeft iedereen mij geblokt
Vond je Grolsch vroeger lekkerder of nu of geen verschilquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het boeit mij geen drol wat er in die copy-paste wiki tekst zoals door wie die Brouwerij is opgericht en waar het naar vernoemd is.
Alleen het bier zelf is interessant
Ik drink amper Grolschquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Vond je Grolsch vroeger lekkerder of nu of geen verschil?
Niks dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:34 schreef jordeeeh het volgende:
Nou, ik ga even kijken of er nog iemand in de kroeg zit.
Bierdiscussiesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:58 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Welkom terug
We praten over bier
Ylva?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:04 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit had bijna mijn lambrusco- en wegwerpcameraplan verziekt. Kankerhoer.
Genoeg. Eigenlijk bijna alles wat niet op Bavaria lijktquote:
Dat is m'n zusje ja. Wijf op de foto is een vriendin van dr, ja ook twaalf.quote:
K zou haar wel doen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is m'n zusje ja. Wijf op de foto is een vriendin van dr, ja ook twaalf.
Dat snap ik, maar damn; die ziet er minstens 14 uitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is m'n zusje ja. Wijf op de foto is een vriendin van dr, ja ook twaalf.
Lekkerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
Iehllllllllll, ik ben helemaal plakkerig van het zweet. Ging net badmintonnen met m'n broertje in de brandende zon!
Wat. Dat is toch t vriendinnetje van je zusje?quote:
Duuudequote:
10 minuten stil geweestquote:
Niks mis mee om in je ondergoed te lopen op een warme dag.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:24 schreef Breathtaking het volgende:
M'n broertje kwam me een raketje brengen!
Hij: Euhmm, waarom zit je in je ondergoed achter je computer?![]()
Ik: Ik had het warm!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:24 schreef Breathtaking het volgende:
Pics van je broertje?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb meestal nog wel het fatsoen om een hempje + kort broekje aan te trekkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niks mis mee om in je ondergoed te lopen op een warme dag.
M'n familie kijkt er niet eens meer van op
Pics?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb meestal nog wel het fatsoen om een hempje + kort broekje aan te trekken!
Had haar daar naar beneden geduwd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:04 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit had bijna mijn lambrusco- en wegwerpcameraplan verziekt. Kankerhoer.
Ik loop ook gewoon in m'n ondergoed door het huis hoor, als het zo warm is. Heerlijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dag hoor!quote:
Oh, ik alleen boxer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ken het. Ik stoor me er niet zo erg aanquote:
???quote:
Waarom niet als vrouw zijnde dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik een man was.
Ik nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik een man was.
Dan ziet iedereen m'n tietjes!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom niet als vrouw zijnde dan?
Daar zijn ze toch ook voor?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan ziet iedereen m'n tietjes!
Nee daar zijn ze niet voorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daar zijn ze toch ook voor?
En kijkt iedereen bij jullie naar binnen dan?
Daar zijn ze wel voorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee daar zijn ze niet vooren ja. Echt waar.
Hey, vrouwen tonen toch graag hun schoonheid?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fopje tochquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan haal je datquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:51 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Zoeen heerlijke schone
Nee hoor, ik niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hey, vrouwen tonen toch graag hun schoonheid?
Maar hoe haal jij dan klanten binnen?quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:51 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Zoeen heerlijke schone
Ja LeKkEr ExIf ViEWeR11!!!!1quote:
quote:
1337 ExIF ViEWeR indeed. En wat heb je er precies mee gedaan in Photoshop CS4?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja LeKkEr ExIf ViEWeR11!!!!1
Ik heb inderdaad zo een kekke Touch HD.
Even geresized.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
1337 ExIF ViEWeR indeed. En wat heb je er precies mee gedaan in Photoshop CS4?
Ik wil helemaal niet djen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:57 schreef Japsnars het volgende:
http://www.makayama.com/djmixer.html
Deze moet je hebben, had ik ook op mijn HTC. Vette app
Kon met tinypic ookquote:
Ja, niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar hoe haal jij dan klanten binnen?
Nah ik weet het alweer. Via, de krant was het.quote:
Doe eens normaal.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nah ik weet het alweer. Via, de krant was het.
Papzak.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zat godverdomme vast in mn spijkerbroek
Warm weer > lange broek > kleef kleef *vacuüm zuigt*.quote:
Maar dan heb je sowieso al een strakke spijkerbroek aanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Warm weer > lange broek > kleef kleef *vacuüm zuigt*.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Warm weer > lange broek > kleef kleef *vacuüm zuigt*.
Semi. M'n onderbenen zit ie strak en bij de bovenkant is ie wat lossen. Voor zij die weten welke broek ik bedoel... die kanker G-star broek met die 96 aan de zijkant.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar dan heb je sowieso al een strakke spijkerbroek aan
Hm, klinkt niet erg comfortabel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Semi. M'n onderbenen zit ie strak en bij de bovenkant is ie wat lossen. Voor zij die weten welke broek ik bedoel... die kanker G-star broek met die 96 aan de zijkant.
It is, but it's tooooooo warm for this weather.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, klinkt niet erg comfortabel.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, klinkt niet erg comfortabel.
Dat geloof ik best ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
It is, but it's tooooooo warm for this weather.
Ja kloptquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:15 schreef jordeeeh het volgende:
Maare BT, jij hebt dus een kamer in Groningen?
Haha. Altijd gezellig, met een fles drank op de bank.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
Nu gaan ik en mijn vriend lambrusco voor de tv hangen, wachtend op de lasagne en mijn gast.
Misschien dat k jou nog wel eens tegen kom als k bij Jos op bezoek ben (als hij ooit een kamer krijgt daarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja kloptsinds een maand alweer. Ben nu weer even een week in Den Helder maar ga volgende week weer die kant op!
Heeft hij nog geen kamer dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Misschien dat k jou nog wel eens tegen kom als k bij Jos op bezoek ben (als hij ooit een kamer krijgt daar).
En anders bij bhm.
Ja ik heb besloten die nu soldaat te maken aangezien je geen glas mag meenemen naar lowlands. BWUH.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha. Altijd gezellig, met een fles drank op de bank.
Volgens mij nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heeft hij nog geen kamer dan?Da's mooi kut.
En BHM?
Giet je m toch over in een colafles.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik heb besloten die nu soldaat te maken aangezien je geen glas mag meenemen naar lowlands. BWUH.
Je zou hem altijd nog kunnen overgieten maar dat is natuurlijk niet zo lekker met wijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik heb besloten die nu soldaat te maken aangezien je geen glas mag meenemen naar lowlands. BWUH.
Ja zoiets vertelde hij al geloof ik. En moet ik die kennen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Maar volgens mij ging trouwens z'n vader een huurhuis huren daar waar hij, z'n broer en nog iemand in gingen. Niet zeker though.
bhm ja.
Too lazy.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Giet je m toch over in een colafles.
Ook dat, al maakt het niet uit of ik hem overgooi in een waterfles, dan is het wel oke.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je zou hem altijd nog kunnen overgieten maar dat is natuurlijk niet zo lekker met wijn
Have funquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
anyway. lambrusco, televisie en ik.
Hoe duur was hij? Ik geloof dat hij òf net in prijs gedaald is, òf dat gebeurt binnenkortquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:35 schreef gers het volgende:
owja ik kon niet mijn schoenen vinden in de stad![]()
heb wel gekeken voor een ps3 maar ik weet niet wat ik moet doen
Hm, k denk t nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja zoiets vertelde hij al geloof ik. En moet ik die kennen?
Nou, zuipen dan maarquote:
Zodra de PS3 Slim uitkomt, gaat de oude weer dalen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoe duur was hij? Ik geloof dat hij òf net in prijs gedaald is, òf dat gebeurt binnenkort
Vooral die eerste reactiesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:38 schreef jordeeeh het volgende:
wandeling maken
Lang geleden dat ik zo hard heb gelachen om een topic
Ik durf jou heul niet te meeten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, k denk t niet
Is een vriend van me die soms op FOK zit en die een kamer op Groningen heeft
Jwz, meeten als k bij hem ben
[..]
Nou, zuipen dan maar
rond de 299 voor de 120 gb versiequote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoe duur was hij? Ik geloof dat hij òf net in prijs gedaald is, òf dat gebeurt binnenkort
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik durf jou heul niet te meeten.
120GB ofc.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:41 schreef gers het volgende:
[..]
rond de 299 voor de 120 gb versie
of de 80 gb versie met 2 spellen
maar welke moet ik kiezen
Ik zou gewoon voor de spellen gaan. Verder in de toekomst zoveel mogelijk je spellen via ebay.com kopen (Daar zijn ze nieuw gewoon tussen de 20 en 30 euro).quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:41 schreef gers het volgende:
[..]
rond de 299 voor de 120 gb versie
of de 80 gb versie met 2 spellen
maar welke moet ik kiezen
ps3 is toch nog niet om te bouwen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
120GB ofc.
Dan ga je m gelijk ombouwen en download/brand je zelf je spellen.
Je kan hem niet ombouwen en al zou het kunnen, die spellen zijn 25-50GBquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
120GB ofc.
Dan ga je m gelijk ombouwen en download/brand je zelf je spellen.
Nou, weet ik veel hoe t heet. Chipmodden?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan hem niet ombouwen en al zou het kunnen, die spellen zijn 25-50GB
Nee ook niet. De PS3 is gewoon niet te modden of om te bouwenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou, weet ik veel hoe t heet. Chipmodden?
maar het lijken me ontichelijke kutspellenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor de spellen gaan. Verder in de toekomst zoveel mogelijk je spellen via ebay.com kopen (Daar zijn ze nieuw gewoon tussen de 20 en 30 euro).
En die 80GB schijf kan je in de toekomst ook vervangen voor een grotere schijf zonder de garantie kwijt te verliezen
Vast wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee ook niet. De PS3 is gewoon niet te modden of om te bouwen
Resistance heeft veel goede reviews gehad maar ik vind persoonlijk de controls nogal vervelend.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:47 schreef gers het volgende:
[..]
maar het lijken me ontichelijke kutspellen![]()
Uncharted en Resistance is dat wat?
Neequote:
Hoezo datquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor je.
Oh okquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee
Neem het nou maar van mij aan, ik heb al jaren een PS3 en kijk al sinds de lancering van de PSP op psp-hacks.com en nu dus ook ps3-hacks.com en xbox360-hacks.com
Ligt eraan hoeveel geld je ervoor over hebtquote:
300quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel geld je ervoor over hebt
wat een kankerlelijke broekquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er niet erg strak uit
Juist chill
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat een kankerlelijke broek
Denk het nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:04 schreef gers het volgende:
ja maar het zou behoorlijk zuur zijn als ie op 1 september 250 is
Die mensen die dan ook echt niet weten wat er bedoeld wordtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:38 schreef jordeeeh het volgende:
wandeling maken
Lang geleden dat ik zo hard heb gelachen om een topic
Oke. Gelukkig luister jij naar alles waar niemand verder naar luistert, rebel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:04 schreef Japsnars het volgende:
The offspring
Standaard Amerikaanse punk rock sound
Neuh.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat een kankerlelijke broek
cc?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:12 schreef gers het volgende:
even een ander ps3 vraagje moet je nog steeds een cc hebben om content te downloaden?
creditcardquote:
The Offspring.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:04 schreef Japsnars het volgende:
The offspring
Standaard Amerikaanse punk rock sound
die rooie zou ik gevenquote:
Nee dat doe ik niet?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oke. Gelukkig luister jij naar alles waar niemand verder naar luistert, rebel.
[..]
Neuh.
Self esteem.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
The Offspring.Dat is de enige punk naast Greenday die ik luister.
Blink 182 en Simple Plan etc vind ik niks.
Yep nog steedsquote:
Who gives a fuck dat het standaard is? T gaat erom dat het goed klinktquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet?
En eigenlijk vind ik dat ene nummer wat ik net postte niet eens zo erg om naar te luisteren, maar het blijft standaard
En die broek
quote:
Jaalaaaa laaaalaaalaaaalaaaaaa laaaalaalaaaalaalala.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Self esteem.God wat vond ik dat geweldig, nu nog eigenlijk.
Blink182.
wordt dat nog ooit veranderd?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Yep nog steeds
Dom systeem van Sony
Wwwwoohoohaaaaoooooaahhawoooooooquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kan zo slecht tegen dat nummer
En die zangeres is live niet erg goed..
MTV spring break
Wel als het betaalde DLC is, het lukte mij met ABN Amro niet in ieder gevalquote:
haar dus en keihardquote:
HOLY!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:20 schreef Japsnars het volgende:
Wajoo, zie deze photoshop skills
[ afbeelding ]
http://xxblackmagicxx.dev(...)-69410728?moodonly=1
NIET IN MIJN NATTE DROMEN !quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze zou je afwijzen, keihard.
Ik snap deze zin niet helemaalquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:20 schreef Broekpaling het volgende:
Maar liever dat nog dan een bord voor z'n kop van van de zakenman want daar wordt ie alleen maar slechter van.
Het is ook zo'n anti-macho lied, prachtig.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jaalaaaa laaaalaaalaaaalaaaaaa laaaalaalaaaalaalala.
I know she's playing with me
But that's okay cause I've got no self esteem
Ik vond Bad Habit altijd supervet.Ging ik altijd luisteren als ik in de auto zat.
When I go driving I stay in my lane
But getting cut off makes me insane
I open the glove box
Reach inside
I'm gonna wreck this fucker's ride
I guess I got a bad habit
And it ain't goin' away Yeah
Volgens mij las ik laatst dat ze het met kaartjes die je in de winkel kunt kopen willen gaan doenquote:
een homolied dusquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is ook zo'n anti-macho lied, prachtig.
Whehe.
Marilyn?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:25 schreef Broekpaling het volgende:
We are the nobodies
We wanna be somebodies
Why not? Vanwege het hoogstwaarschijnlijk debiele volk dat erop af komt?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:32 schreef Broekpaling het volgende:
Hij speelt in de HMH binnenkort maar ik durf niet heen.
Je noemt mij debiel?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Why not? Vanwege het hoogstwaarschijnlijk debiele volk dat erop af komt?
Nee, van die geschminkte Marilyn lookalikes.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:36 schreef Breathtaking het volgende:
HIHI omdat ik een beetje ziek ben doet iedereen hier thuis nu wat ik wil. En eten we wat ik wil enzo.
Nee m'n eetlust is weg. Ik weet niet hoe het komt maar ik krijg overdag amper iets naar binnenquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:36 schreef Breathtaking het volgende:
HIHI omdat ik een beetje ziek ben doet iedereen hier thuis nu wat ik wil. En eten we wat ik wil enzo.
quote:
heb je geen vogelgriep ofzoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee m'n eetlust is weg. Ik weet niet hoe het komt maar ik krijg overdag amper iets naar binnenen ik heb hoofdpijn, en ik ben verkouden.
Voordeel: Ik weeg weer 55 kgheb ik in tijden niet meer gewogen.
Whehe, dat heb ik ook eens gehad, heb ik nog een topic over geopend toen, weet je misschien nog wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee m'n eetlust is weg. Ik weet niet hoe het komt maar ik krijg overdag amper iets naar binnenen ik heb hoofdpijn, en ik ben verkouden.
Ribben verwijderen zodat je jezelf kan geven.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, van die geschminkte Marilyn lookalikes.Oeh ik ga ook in m'n borst snijden want dat doet Marilyn ook.
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu weer trainen en daar heb je je oude lijfje wiedermahl.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben geen vogel.quote:
Ik hoop het maarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, dat heb ik ook eens gehad, heb ik nog een topic over geopend toen, weet je misschien nog wel.Gaat vast snel weer over.
Dat bedoelde ik niet.quote:
tacohoest danquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben geen vogel.
[..]
Ik hoop het maar!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:43 schreef Fascination het volgende:
Oh Bt, wacht, je bent vast verliefd. Dat ik daar niet eerder aan dacht zeg. [ afbeelding ]
Zo'n magnetronmaaltijdje bij de AH.quote:
WEL WOARquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet.Je had nog geen antwoord gegeven op die vraag toen.
quote:
Jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:43 schreef Fascination het volgende:
Oh Bt, wacht, je bent vast verliefd. Dat ik daar niet eerder aan dacht zeg. [ afbeelding ]
op een meisjequote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:49 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Ga je nu ook allemaal kwijlerig liedjes luisteren a la "Gordon" met "omdat ik van je hou"?
Nee.quote:
Neequote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:49 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Ga je nu ook allemaal kwijlerig liedjes luisteren a la "Gordon" met "omdat ik zo van je hou"?
dat fapverhaal was wel grappigquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hihihi maar Fas is wel op mij!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Volgens mij niet alleen Fasquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |