Voor KLB maatstaven misschien, maar voor ONZ redelijk ruig hoorquote:

Hippie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:33 schreef Re het volgende:
wat een mild topic

quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:43 schreef Scorpie het volgende:
Dit topic is alweer een pareltje, ik heb een nieuw woord geleerd: iemand 'doodhopen'

Waar dat dan? Doe even een quote of zo, dan hoef ik niet te zoeken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
En waarom beschuldig je me vals BoWa?

Zal ik dan maar even wat oorlogsgerelateerde opmerkingen erin gooien ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:33 schreef Re het volgende:
wat een mild topic

Omdat ik mijn after-dinner dip op jou wou afreageren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
En waarom beschuldig je me vals BoWa?

mits in combinatie met uitgelubberde kut van Cooper...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zal ik dan maar even wat oorlogsgerelateerde opmerkingen erin gooien ?
![]()
![]()

Ik heb niet zoveel ervaring met uitgelubberde kuttenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:50 schreef Re het volgende:
[..]
mits in combinatie met uitgelubberde kut van Cooper...

1ste post van mijn in dit Topic.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waar dat dan? Doe even een quote of zo, dan hoef ik niet te zoeken.
Ga je haren wassen, je moeder met je uitgelubberde kut.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:50 schreef Re het volgende:
[..]
mits in combinatie met uitgelubberde kut van Cooper...

Oké kusje.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik mijn after-dinner dip op jou wou afreageren.
Sorry. Ik schrap je uit mijn after-dinner-dip-lijstje.
De volgende keer is het een ander.
Xjes
p.s. Je opmerkingen konden echt niet. Maar dat terzijde.![]()

Je bent toch niet scheel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
OK. Bowa en Cooper zijn er beiden.Clash of the Retards
![]()
Round One.
FIGHT

u bent de scheidsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
![]()
Round One.
FIGHT

Je bent te laat, spuit elf.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
![]()
Round One.
FIGHT

Opa.Bakkebaard, je had je handrem nog op je rollatorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
![]()
Round One.
FIGHT

Ik heb nog geen echte rel gezien. Begin er nu maar eens mee zou ik zeggen. Tot nu toe valt het erg tegen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bent te laat, spuit elf.

Nou leuk zeg een georganiseerde rel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb nog geen echte rel gezien. Begin er nu maar eens mee zou ik zeggen. Tot nu toe valt het erg tegen.

Dat magquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:43 schreef Scorpie het volgende:
Dit topic is alweer een pareltje, ik heb een nieuw woord geleerd: iemand 'doodhopen'
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |