Het moment waarop ze met z'n allen een of andere gozer kapot hebben geslagen of zo....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:20 schreef Trannellius het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat je een paar kleine puntjes in je verhaal achterwege hebt gelaten.
Het is gewoon niet handig om je bivakmuts op te houden na een overval.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:20 schreef Trannellius het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat je een paar kleine puntjes in je verhaal achterwege hebt gelaten.
je vriend niet?quote:
hahah nee, hij kreeg zelfde behandeling als ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het moment waarop ze met z'n allen een of andere gozer kapot hebben geslagen of zo....
Hier stopte ik met lezen...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:18 schreef FNM het volgende:
Alhier mijn verhaal dus.
Na een avondje uitgaan in Renesse, en een milkshake
jullie hebben dus ook iemand in de cel gezet en anaal verwend?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:22 schreef FNM het volgende:
[..]
hahah nee, hij kreeg zelfde behandeling als ik
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:20 schreef Trannellius het volgende:
je was het gewoon zelfquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:27 schreef FNM het volgende:
ja er was een overval en de auto voldeed aan de omschrijving
Totaan jullie uitje in Renesse dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:21 schreef FNM het volgende:
Ik was onschuldig:O
Dat, en TS moet z'n gordel om doen voordat het voertuig de openbare weg oprijdt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:20 schreef Trannellius het volgende:
Dus ze gingen je fouilleren terwijl je nog in de auto zat? Dat moet er raar uitgezien hebbenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:18 schreef FNM het volgende:
Alhier mijn verhaal dus.
Toen kwamen er 5 agenten naar ons toe we moesten onze id geven en handen op de dashboard leggen. toen gingen ze ons Fouilleren.
quote:Toen mochten we uitstappen en moesten we de handen op t dak leggen, waarna ze ons vervolgens weer gingen Fouilleren.
Dat dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:20 schreef Trannellius het volgende:
Nou, dan is er toch niks vreemds aan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:27 schreef FNM het volgende:
Acht Cola Acht Bierquote:
Nee want zoals je ziet spreekt de TS niet heel goed Nederlands en dat zou hem dus alleen maar verdachter makenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:54 schreef shayolo het volgende:
[..]
Acht Cola Acht Bier
btw, al die tijd niet kunnen praten ofzo? Je kan toch vragen wat er aan de hand is, en zeggen dat je terug komt van een avondje stappen.
Nou, dan hebben ze prima gehandeld toch.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:27 schreef FNM het volgende:
Dat weet ik wel zeker, de politie zal tuig als TS niet zomaar even van de weg af plukken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:20 schreef Trannellius het volgende:
Bijdehand dat je dat niet in je verhaaltje schrijft. Wees blij dat die "kk popo" (zoals een zwakbegaafde bijlmerpatient hier ergens schreef) zo handelt. En dan vind je het nog gek ook dat je gepakt wordt...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:27 schreef FNM het volgende:
Waar ligt Renesse ergens???quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:40 schreef wise het volgende:
[..]
Dus ze gingen je fouilleren terwijl je nog in de auto zat? Dat moet er raar uitgezien hebben
[..]
Handtastelijke agenten dus
Ts is betast
Als je denkt dat dat serieus was denk ik eerder dat jij die zwakbegaafde bijlmerpatient bentquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:31 schreef Sjaaknelis het volgende:
[..]
Bijdehand dat je dat niet in je verhaaltje schrijft. Wees blij dat die "kk popo" (zoals een zwakbegaafde bijlmerpatient hier ergens schreef) zo handelt. En dan vind je het nog gek ook dat je gepakt wordt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |