quote:Is ook zo, je hebt altijd uitzonderingen (zoals vorige week met fallout NV) kwa winkels.Op woensdag 27 oktober 2010 12:11 schreef Catch_me het volgende:
Hmm jammer, meestal als bedrijven de game versturen ligt ie de volgende dag ook in de winkel
quote:Dit keer dus niet, ik heb het ook al gechecked, nog een paar dagenOp woensdag 27 oktober 2010 12:11 schreef Catch_me het volgende:
Hmm jammer, meestal als bedrijven de game versturen ligt ie de volgende dag ook in de winkel
quote:Heb je er nog 40Op woensdag 27 oktober 2010 14:16 schreef Dutchguy het volgende:
Gamespot review: 7,5/10
http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/fableiii/review.html?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:47 schreef Xblister het volgende:
Kan hem eind v/d middag ophalen, heb er zin in
quote:het schijnt dit keer meer invloed te hebben, maar ik neem aan dat je ook evil allies kan krijgen.Op woensdag 27 oktober 2010 14:58 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb hemNet effe een uurtje ofzo gespeeld, maar ze zeggen dat je allies moet vergaren. Kan dit als je zowel morele als immorele keuzes maakt? Ik bedoel, er wordt behoorlijk geinsinueerd dat je het goede pad moet kiezen om in ieder geval Koning te worden.. Ik ga in Fable eigenlijk altijd voor een evil path, maar ik heb nu mijn bedenkingen..
Hoe zit dat?Maakt het dit keer wél uit of je goed of slecht wordt?
quote:Okay that's it! Ik ga em niet halen!Op woensdag 27 oktober 2010 14:16 schreef Dutchguy het volgende:
Gamespot review: 7,5/10
http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/fableiii/review.html?
quote:Daar had ik inderdaad nog niet aan gedachtOp woensdag 27 oktober 2010 15:02 schreef Alehandro89 het volgende:
[..]
het schijnt dit keer meer invloed te hebben, maar ik neem aan dat je ook evil allies kan krijgen.
quote:Idk ze hebben hem al binnen..Op woensdag 27 oktober 2010 14:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Volgens de distributeur worden ze vandaag pas verzonden zodat morgen de winkels ze pas ontvangen. En daarbij is er een contract getekend met boete clausule dus of ze zulke risico's willen nemen, denk het niet
quote:Beide.Op woensdag 27 oktober 2010 15:15 schreef Broodmongool het volgende:
MAAR FALLOUT KOMT OOK WAT MOET IK NOU KOPEN?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |