In Fable 2 kun je ook warpen via het menu. Je moet dan wel eerst de locatie gevonden hebben. Eerste keer is dus lopen, daarna kun je warpen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:47 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ik ben nu begonnen aan me eerste fable, fable 2, tot nu toe wel leuk, alleen dat je veel moet lopen vind ik minder, in reddeadredemtion kun je gewoon warpen naar de volgende missie bijvoorbeeld.
Ook in Fable 1 al volgens mijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In Fable 2 kun je ook warpen via het menu. Je moet dan wel eerst de locatie gevonden hebben. Eerste keer is dus lopen, daarna kun je warpen.
quote:Lionhead has told Eurogamer that work on Fable III is rocketing along at 10-times the pace of Fable II.
In an interview published today, art director John McCormack said having a working engine - albeit one Lionhead wasn't "entirely happy" with by Fable II launch - enabled the team to focus on polish and squeezing the technology that "little bit further".
"[Fable III is] definitely bigger than Fable II by a long way," said McCormack, "but it's bigger in breadth as well. We've got a lot more variation in this one.
"We never had an engine before. Now, with the engine, iteration is faster. We're working at 10-times the speed we ever did on Fable II.
"The framework was there," he added, "and it's the polish now. For us, it's as if they'd started switching things on in Fable III. They'd go, 'Click, there's your specular!' And we'd go, 'Oh look, everything's shiny!' 'Click, there's your normal maps... Ohh!'"
"Working in the dark" with the built-from-scratch Fable II engine, McCormack revealed, was "really scary".
"We'd build things without knowing how it all hangs together - then suddenly the lights are all switched on and you just pray it's not horrible! You'd think, please be like what it was in my head, oh please," he said.
In comparison, then, Fable III development has been relatively "relaxed", thanks to a strong theme and ready-trained team. "We were all raring to go," recalled McCormack.
"That doesn't stop the fact that it was an RPG being developed in, essentially, two years.
Fable III will be released for Xbox 360 on 26th October. A PC version will follow. We played the latest Fable III build this week.
Hier precies zo. Heb dat ook met die Bioshock posters trouwens.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:25 schreef kepler het volgende:
Die zou ik zo kunnen ophangen in mn huis
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Ff hier ook meeposten,heb Laatste fable 2 maar gekocht om weer in de sfeer te raken,heb hem wel gespeeld maar was op debug.... blijft echt leuke sfeer in dat spel!
Dat red je wel op tijd hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:33 schreef PPL het volgende:
Pfff...
Gisteren net met Fable 2 begonnen.
Podver, ik heb er zin in!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hotlinken werkt niet.
Hier dan:
http://lionhead.com/blogs(...)new-screenshots.aspx
En hier : http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fable+3_Xbox360.html je hebt ze voor het kiezen, gamebudget is zo epic, kocht van een site Resident Evil 5 voor 15 euro op de xbox360quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:40 schreef Nielsch het volgende:
Iemand al een voordelige pre-order gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |