abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72043003
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:35 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de techniek waarop ik zou wachten.

interessant, kan het helaas nu niet goed bekijken. Vraag me wel af in hoeverre die techniek nu echt volwassen is en toepasbaar in goedkopere modellen.Tenminste, een bmw 7 serie is niet echt een middenklasser.
pi_72043107
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:54 schreef bluebit het volgende:

[..]

interessant, kan het helaas nu niet goed bekijken. Vraag me wel af in hoeverre die techniek nu echt volwassen is en toepasbaar in goedkopere modellen.Tenminste, een bmw 7 serie is niet echt een middenklasser.
Nee, klopt, ik moet het ook maar afwachten, maar ik vermoed dat de directe productie en beschikbaarheid een issue zal zijn, ik vermoed tevens wel dat dat maar een kwestie van tijd is.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_72043109
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef Melkshake het volgende:
Smart

Toyota iQ
de IQ is toch echt te klein en wel erg duur voor het formaat auto, maar het is wel een erg compleet autootje qua veiligheidsvoorzieningen en uitrusting.!
pi_72043407
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:56 schreef bluebit het volgende:

[..]

de IQ is toch echt te klein en wel erg duur voor het formaat auto, maar het is wel een erg compleet autootje qua veiligheidsvoorzieningen en uitrusting.!
Dat klopt. Goedkoop zijn ze inderdaad niet, maar neem je een smart met dezelfde optie's, dan ben je nog duurder uit, heb je 2 veiligheidssystemen niet, en heb je ook geen achterbank

Ik heb wel eens in een smart gereden, maar een iQ rijd toch iets beter. Voelt degelijker aan.
pi_72044021
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:56 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Nee, klopt, ik moet het ook maar afwachten, maar ik vermoed dat de directe productie en beschikbaarheid een issue zal zijn, ik vermoed tevens wel dat dat maar een kwestie van tijd is.

Jup, da's waar. Als de techniek goed werkt is het doorgaans toch maar een kwestie van tijd voordat de techniek zo goedkoop geworden is (en wellicht andere bronnen zo duur) dat het interessant wordt om dat toe te passen. Kent iemand de karakter eigenschappen van een dergelijke motor, waar is het mee te vergelijken?

laat ik het zo zeggen, een van mijn grootste ergernispunten aan de traditionele verbrandingsmotor is dat vermogen en pk's slechts in een beperkt bereik beschikbaar zijn. Dus je rijdt met minder vermogen op elk moment dat je niet in dat toerenbereik zit, electromotoren zijn op dat gebied superieur.
In mijn vorige diesel kreeg je bij 1700 toeren een klap in je rug omdat de turbo er bij kwam, best leuk. Maar de tijd van 1000 naar 1700 toeren waren een eeuwigheid. BMW heeft daar wel mooie oplossingen voor bedacht maar dat vind ik persoonlijk dan weer een concessie, hacks om iets te bereiken (wel knap dat dat gelukt is, maar niet ideaal).
pi_72044941
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:23 schreef bluebit het volgende:

... maar dat vind ik persoonlijk dan weer een concessie, hacks om iets te bereiken (wel knap dat dat gelukt is, maar niet ideaal).
Nou ... precies zoals hybrides dus
Calm down, please!
pi_72045676
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:48 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Nou ... precies zoals hybrides dus

mjaneeja, ik snap wat je bedoelt, maar wil wel toevoegen dat een electromotor dat dooie gebied vollediger kan oplossen. dus een electromotor die je van 0 toeren naar een snelheid duwt waarbij de verbrandingsmotor efficienter (met al zijn vermogen) kan draaien en dan is de electromotor nog alleen maar ondersteuning. Een turbo dekt niet het gehele toerengebied, dus ik vind dat een minder complete oplossing.

maar goed, een turbo maakt wel een tof geluid.
pi_72045877
Ik zie liever een Prius( ) Smart( ) of Ford ka( ) dan dit gedrocht:

Diegene die dit heeft verzonnen en de mensen die dit gedrocht kopen en mooi vinden zijn gek. Over smaak valt niet te twisten, maar als je een Multipla mooi vind, is je smaak dood
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_72106763
en blijjkbaar gaat lambo ook aan het hybride concept

en zoals te verwachten gaan ze de electromotor min of meer gebruiken als een soort 'turbo'. Lijkt me goed idee, veel koppel op 0 toeren beschikbaar..
pi_72106805
Multipla

VW Polo FTW!11
pi_72107265
Eigenlijk moet je de auto-liefhebbers dankbaar zijn.

Mede dankzij hun is er de vraag naar Smarts en Hybrides. Hoe meer opgevoerde bakkies, exoten, Amerikanen en old-timers er zijn ... des te meer vraag naar hybrides waardoor de middenmoot (al dan niet roestige 13-in-een-dozijn bakken die zonder twijfel op de sloop gezet worden wanneer de overheid er een schijntje voor geeft) uiteindelijk het uitgestorven ras zijn.

Dan heb je alleen nog maar echte (mooie) auto's en groene auto's op de weg genoeg benzine voor iedereen!
Calm down, please!
pi_72107450
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:11 schreef Googolplexian het volgende:
Eigenlijk moet je de auto-liefhebbers dankbaar zijn.

Mede dankzij hun is er de vraag naar Smarts en Hybrides. Hoe meer opgevoerde bakkies, exoten, Amerikanen en old-timers er zijn ... des te meer vraag naar hybrides waardoor de middenmoot (al dan niet roestige 13-in-een-dozijn bakken die zonder twijfel op de sloop gezet worden wanneer de overheid er een schijntje voor geeft) uiteindelijk het uitgestorven ras zijn.

Dan heb je alleen nog maar echte (mooie) auto's en groene auto's op de weg genoeg benzine voor iedereen!
Dude........ ik ben het met je eens!!!!!.....wtf???

nou.... wanneer breng je de jouwe weg?
pi_72107506
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:18 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Dude........ ik ben het met je eens!!!!!.....wtf???

nou.... wanneer breng je de jouwe weg?
De vraag is ... wanneer krijg ik 'm terug!?!
Echt vreemd om m'n auto niet beschikbaar te hebben ... zul jij wel aan gewend zijn.
Calm down, please!
pi_72107529
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:20 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

De vraag is ... wanneer krijg ik 'm terug!?!
Echt vreemd om m'n auto niet beschikbaar te hebben ... zul jij wel aan gewend zijn.
Hoezo?.... ik heb er 2........ als er altijd maar 1 doet. allang goed
pi_72107650
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:21 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Hoezo?.... ik heb er 2........ als er altijd maar 1 doet. allang goed
Ik heb er ook twee maar dan nog is het lekkerder om met dit weer een cabrio targa te hebben.
Calm down, please!
pi_72108578
Niks mis met de nieuwe Opel Insignia (Ecoflex)...
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 24 augustus 2009 @ 12:13:09 #167
232301 H.Moody
Holy fuck-nuts!
pi_72108737
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:58 schreef Sapstengel het volgende:
benzineslurpende muscle cars.
  Moderator maandag 24 augustus 2009 @ 12:15:26 #168
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72108795
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:05 schreef Nero22 het volgende:
Niks mis met de nieuwe Opel Insignia (Ecoflex)...
[ afbeelding ]
Al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.

Dat is ongeveer de strekking van een Opel Insignia. Leuke auto, maar ja, het is en blijft een Opel.
pi_72109038
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:15 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.

Dat is ongeveer de strekking van een Opel Insignia. Leuke auto, maar ja, het is en blijft een Opel.
Ik vind 'm vrij aardig...... maar het plasticgehalte hierop zal ook wel niet laag zijn.
  Moderator maandag 24 augustus 2009 @ 12:32:43 #170
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72109118
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:28 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Ik vind 'm vrij aardig...... maar het plasticgehalte hierop zal ook wel niet laag zijn.
Ja, ik vind het ook wel een aardige auto. Maar ja, het blijft een Opel
pi_72109557
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:32 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ook wel een aardige auto. Maar ja, het blijft een Opel

The Opel Diplomat V8 Coupé was the absolute zenith of the Diplomat range and came with a 5.4-liter V8 engine –advertised as the same engine that was used in the Chevrolet Corvette at the time and paired with the GM two-speed automatic transmission, the 230hp V8 engine pushed the Coupé from zero to 100 in under 10 seconds. That was incredibly fast for the era, and gave the Diplomat 5.4 owner bragging rights everywhere he went in Europe. Maximum speed was 206 km/h (125 mph), which was a pretty good top end for a two-speed transmission.

Ik zou menig Amerikaan en Europeaan, laat staan Japanner laten liggen voor dit autootje hoor.
  Moderator maandag 24 augustus 2009 @ 12:55:48 #172
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72109577
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:54 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

The Opel Diplomat V8 Coupé was the absolute zenith of the Diplomat range and came with a 5.4-liter V8 engine –advertised as the same engine that was used in the Chevrolet Corvette at the time and paired with the GM two-speed automatic transmission, the 230hp V8 engine pushed the Coupé from zero to 100 in under 10 seconds. That was incredibly fast for the era, and gave the Diplomat 5.4 owner bragging rights everywhere he went in Europe. Maximum speed was 206 km/h (125 mph), which was a pretty good top end for a two-speed transmission.

Ik zou menig Amerikaan en Europeaan, laat staan Japanner laten liggen voor dit autootje hoor.
De Opels van vroegâh vind ik dan weer wel cool
pi_72113099

Zo hoort die kutbak er uit te zien.
Smikkelen en smullen!
pi_72115268
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:54 schreef 68Chevelle het volgende:

Mjah ... jammer dat er van die 230 pk -tenzij je er veel geld in stopt- nog maar iets van 130 over is.
Calm down, please!
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:52:10 #175
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72115293
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:13 schreef Triptamine het volgende:
Ik zie liever een Prius( ) Smart( ) of Ford ka( ) dan dit gedrocht:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Diegene die dit heeft verzonnen en de mensen die dit gedrocht kopen en mooi vinden zijn gek. Over smaak valt niet te twisten, maar als je een Multipla mooi vind, is je smaak dood
je weet
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĄ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')