abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72032287
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:00 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Het wel eenvoudig om die te bashen.
Ja..... die mening was ik ook al toegedaan.....vooral omdat de mensen die er gebruik van maken zich totaal niet interesseren in auto's, ergo......je hebt gewoon geen enkel tegengas
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  Moderator donderdag 20 augustus 2009 @ 10:06:33 #102
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72032312
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:05 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Ja..... die mening was ik ook al toegedaan.....vooral omdat de mensen die er gebruik van maken zich totaal niet interesseren in auto's, ergo......je hebt gewoon geen enkel tegengas
Alleen omdat ze als leaseding aantrekkelijk zijn zou ik erin willen rijden
pi_72032362
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:06 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Alleen omdat ze als leaseding aantrekkelijk zijn zou ik erin willen rijden
Nou.... wees dan eens eerlijk....zelfs vanuit je eigen perspectief.... dan heb ik ergens toch een beetje gelijk?, of niet?
  Moderator donderdag 20 augustus 2009 @ 10:09:41 #104
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72032385
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:08 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Nou.... wees dan eens eerlijk....zelfs vanuit je eigen perspectief.... dan heb ik ergens toch een beetje gelijk?, of niet?
Oh ja, je hebt volledig gelijk. Het zijn ook kut auto's, en ze rijden niet eens zo fantastisch. En lelijk, niet normaal. Als het mn hond zou zijn zou ik z'n reet kaalscheren en hem leren achteruit te lopen.
pi_72032481
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:09 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Oh ja, je hebt volledig gelijk. Het zijn ook kut auto's, en ze rijden niet eens zo fantastisch. En lelijk, niet normaal. Als het mn hond zou zijn zou ik z'n reet kaalscheren en hem leren achteruit te lopen.
Welkom hier
  Moderator donderdag 20 augustus 2009 @ 10:14:21 #106
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72032498
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:13 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Welkom hier
Weet niet of ik zoveel zin heb deze kansloze (als in zin van nooit gaat iemand zijn gelijk halen) te voeren
pi_72032834
hoeft ook niet.... googol is onze wetenschapper
Ik heb een grote bek
Vul maar in wat jij hier zou kunnen doen
  Moderator donderdag 20 augustus 2009 @ 10:34:51 #108
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72032920
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:30 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik heb een grote bek
Vul maar in wat jij hier zou kunnen doen
Eeuh, mijn auto rijdt harder weg bij het stoplicht?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:38:05 #109
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_72033008
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:52 schreef TheKC het volgende:

[..]

Weet je wel hoeveel CO2 die koeien hebben uitgestoten die nu verwerkt zijn in de bekleding?
Maar goed dat er leer van is gemaakt dan. Anders waren ze nu nog bezig met het uitstoten van Ammoniak en CO2.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_72033225
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:34 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Eeuh, mijn auto rijdt harder weg bij het stoplicht?
Bijvoorbeeld
pi_72033365
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:30 schreef 68Chevelle het volgende:
Hardly ... logisch nadenken kom je al een heel eind mee.
Calm down, please!
pi_72033817
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:49 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Hardly ... logisch nadenken kom je al een heel eind mee.
Ik heb ok niks gezegd over een universitaire titel...ik heb je gewoon gebombardeerd tot...
pi_72034347
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:05 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Ik heb ook niks gezegd over een universitaire titel...ik heb je gewoon gebombardeerd tot...

Effe voor de duidelijkheid:
- Ik vind de nieuwe Prius geen lelijke auto (ook niet moeders mooiste, maar zeker niet lelijk);
- Ik vind het verbruik wat je KUNT halen met een Prius indrukwekkend;
- Ik vind dat je als Prius-rijder alle hoop op lol met een auto hebt opgegeven en je hebt voorbereid op hoofdsteunen met opgeclipped DVD-scherm en 2.2 schreeuwende kids op de achterbank.
- Ik vind dat Prius-rijders (en andere schapen) teveel hun best doen om hun zg. "milieubewuste keuze" te verdedigen met hoeveel beter een Prius wel niet is t.o.v. andere auto's terwijl de ENIGE motivatie om voor een hybride of zoiets belachelijks als een Smart te gaan vaak ligt het directe financiële voordeel in de vorm van belastingsvoordeel o.i.d..
- Ik vind de meeste moderne hybrides heel veel comfort en luxe voor je geld ... maar heel weinig auto. Echte auto-liefhebbers zullen dit waarschijnlijk wel met me eens zijn.
- De milieu-hype rond de Prius is echt onzin ... het is gewoon een auto (met heel veel accu's).
Calm down, please!
pi_72038217
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:24 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Effe voor de duidelijkheid:
- Ik vind de nieuwe Prius geen lelijke auto (ook niet moeders mooiste, maar zeker niet lelijk);
- Ik vind het verbruik wat je KUNT halen met een Prius indrukwekkend;
- Ik vind dat je als Prius-rijder alle hoop op lol met een auto hebt opgegeven en je hebt voorbereid op hoofdsteunen met opgeclipped DVD-scherm en 2.2 schreeuwende kids op de achterbank.
- Ik vind dat Prius-rijders (en andere schapen) teveel hun best doen om hun zg. "milieubewuste keuze" te verdedigen met hoeveel beter een Prius wel niet is t.o.v. andere auto's terwijl de ENIGE motivatie om voor een hybride of zoiets belachelijks als een Smart te gaan vaak ligt het directe financiële voordeel in de vorm van belastingsvoordeel o.i.d..
- Ik vind de meeste moderne hybrides heel veel comfort en luxe voor je geld ... maar heel weinig auto. Echte auto-liefhebbers zullen dit waarschijnlijk wel met me eens zijn.
- De milieu-hype rond de Prius is echt onzin ... het is gewoon een auto (met heel veel accu's).
nou wat zeuren we dan. Ik geloof dat ik het met je eens bent. Ik hoef niet te verkondigen dat een prius oh zo veel beter is, blijkbaar moeten wel een boel mensen verkondigen dat een prius niet milieuvriendelijk is!!
Ik rij prius omdat het me netto 150-200 euro scheelt per maand en hij is sneller dan een civic. dus dat vind ik beter.

Overigens zeg je in een eerdere post dat een prius geen normale auto (vergezeld met deze smilie : ), maar nu stel je wel dat het een normale auto is (met heel veel accus.....vind jij twee accus in plaats van 1 veel?).
Maar goed, de historie heeft wel geleerd dat verandering op tegenstand stuit. Dat verandert wel over een jaartje of twee als vrijwel elk merk een hybride in het programma heeft. Ik neem aan dat niemand gaat steigeren als ferrari met een hybride komt.
pi_72038436
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:34 schreef bluebit het volgende:

[..]

nou wat zeuren we dan. Ik geloof dat ik het met je eens bent. Ik hoef niet te verkondigen dat een prius oh zo veel beter is, blijkbaar moeten wel een boel mensen verkondigen dat een prius niet milieuvriendelijk is!!
Ik rij prius omdat het me netto 150-200 euro scheelt per maand en hij is sneller dan een civic. dus dat vind ik beter.

Overigens zeg je in een eerdere post dat een prius geen normale auto (vergezeld met deze smilie : ), maar nu stel je wel dat het een normale auto is (met heel veel accus.....vind jij twee accus in plaats van 1 veel?).
Maar goed, de historie heeft wel geleerd dat verandering op tegenstand stuit. Dat verandert wel over een jaartje of twee als vrijwel elk merk een hybride in het programma heeft. Ik neem aan dat niemand gaat steigeren als ferrari met een hybride komt.
Ik zou het niet serieus nemen, Ferarri is een no-nonsense sportwagen, de definitie Hybride is een compromis.
pi_72038745
Het enige probleem dat ik met een smart heb is dat ze toegelaten worden op de weg terwijl invalide wagentjes op het fietspad horen te rijden! Een auto is niet van plastic!
pi_72038768
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:41 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Ik zou het niet serieus nemen, Ferarri is een no-nonsense sportwagen, de definitie Hybride is een compromis.

bedoel je nu dat een sportauto geen andere energie bron kan hebben dan een verbrandingsmotor?
  Moderator donderdag 20 augustus 2009 @ 13:51:32 #118
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72038800
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:50 schreef bluebit het volgende:

[..]

bedoel je nu dat een sportauto geen andere energie bron kan hebben dan een verbrandingsmotor?
Nee, dat Ferrari zichzelf enorm voor schut zal zetten met een hybride auto.
pi_72038892
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:51 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

hoezo, het gaat toch om performance en design. Om welke reden zou er geen andere energiebron naast een verbrandingsmotor geplaatst mogen worden (da's de definitie van hybride in de autowereld)
pi_72038964
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:41 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]
... de definitie Hybride is een compromis.
en zo is het ... en geen best compromis ook.
Calm down, please!
  Moderator donderdag 20 augustus 2009 @ 13:58:14 #121
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72038995
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:54 schreef bluebit het volgende:

[..]

hoezo, het gaat toch om performance en design. Om welke reden zou er geen andere energiebron naast een verbrandingsmotor geplaatst mogen worden (da's de definitie van hybride in de autowereld)
Dat moet je aan een echte car-fan vragen. Maar ik vermoed dat het iets met het geluid te maken heeft.
pi_72039032
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:51 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dan zijn ze mooi op weg
  Moderator donderdag 20 augustus 2009 @ 14:00:40 #123
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72039064
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:59 schreef bluebit het volgende:

[..]

Dan zijn ze mooi op weg
Er staat ook dat nog niet bekend is hoe dat eruit gaat zien. Maar goed, ik weet daar niet zoveel vanaf.
pi_72039098
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:58 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dat moet je aan een echte car-fan vragen. Maar ik vermoed dat het iets met het geluid te maken heeft.

wat???? dus voor een echte liefhebber is geluid het belangrijkste? Dus het moet herrie maken en dan is het goed, of hoe moet ik dit zien. Is de knalpijp dan het belangrijkste onderdeel?
pi_72039115
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:00 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Er staat ook dat nog niet bekend is hoe dat eruit gaat zien. Maar goed, ik weet daar niet zoveel vanaf.

klopt, maar het is een hybride en dat mag blijkbaar niet van de auto liefhebbers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')