Ja..... die mening was ik ook al toegedaan.....vooral omdat de mensen die er gebruik van maken zich totaal niet interesseren in auto's, ergo......je hebt gewoon geen enkel tegengasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het wel eenvoudig om die te bashen.
Alleen omdat ze als leaseding aantrekkelijk zijn zou ik erin willen rijdenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:05 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ja..... die mening was ik ook al toegedaan.....vooral omdat de mensen die er gebruik van maken zich totaal niet interesseren in auto's, ergo......je hebt gewoon geen enkel tegengas
Nou.... wees dan eens eerlijk....zelfs vanuit je eigen perspectief.... dan heb ik ergens toch een beetje gelijk?, of niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen omdat ze als leaseding aantrekkelijk zijn zou ik erin willen rijden
Oh ja, je hebt volledig gelijk. Het zijn ook kut auto's, en ze rijden niet eens zo fantastisch. En lelijk, niet normaal. Als het mn hond zou zijn zou ik z'n reet kaalscheren en hem leren achteruit te lopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:08 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nou.... wees dan eens eerlijk....zelfs vanuit je eigen perspectief.... dan heb ik ergens toch een beetje gelijk?, of niet?
Welkom hierquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt volledig gelijk. Het zijn ook kut auto's, en ze rijden niet eens zo fantastisch. En lelijk, niet normaal. Als het mn hond zou zijn zou ik z'n reet kaalscheren en hem leren achteruit te lopen.
quote:
Eeuh, mijn auto rijdt harder weg bij het stoplicht?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:30 schreef 68Chevelle het volgende:
hoeft ook niet.... googol is onze wetenschapper
Ik heb een grote bek
Vul maar in wat jij hier zou kunnen doen
Maar goed dat er leer van is gemaakt dan. Anders waren ze nu nog bezig met het uitstoten van Ammoniak en CO2.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel CO2 die koeien hebben uitgestoten die nu verwerkt zijn in de bekleding?
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eeuh, mijn auto rijdt harder weg bij het stoplicht?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:30 schreef 68Chevelle het volgende:
hoeft ook niet.... googol is onze wetenschapper
Ik heb ok niks gezegd over een universitaire titel...ik heb je gewoon gebombardeerd tot...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Hardly ... logisch nadenken kom je al een heel eind mee.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:05 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik heb ook niks gezegd over een universitaire titel...ik heb je gewoon gebombardeerd tot...
nou wat zeuren we dan. Ik geloof dat ik het met je eens bent. Ik hoef niet te verkondigen dat een prius oh zo veel beter is, blijkbaar moeten wel een boel mensen verkondigen dat een prius niet milieuvriendelijk is!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Effe voor de duidelijkheid:
- Ik vind de nieuwe Prius geen lelijke auto (ook niet moeders mooiste, maar zeker niet lelijk);
- Ik vind het verbruik wat je KUNT halen met een Prius indrukwekkend;
- Ik vind dat je als Prius-rijder alle hoop op lol met een auto hebt opgegeven en je hebt voorbereid op hoofdsteunen met opgeclipped DVD-scherm en 2.2 schreeuwende kids op de achterbank.
- Ik vind dat Prius-rijders (en andere schapen) teveel hun best doen om hun zg. "milieubewuste keuze" te verdedigen met hoeveel beter een Prius wel niet is t.o.v. andere auto's terwijl de ENIGE motivatie om voor een hybride of zoiets belachelijks als een Smart te gaan vaak ligt het directe financiële voordeel in de vorm van belastingsvoordeel o.i.d..
- Ik vind de meeste moderne hybrides heel veel comfort en luxe voor je geld ... maar heel weinig auto. Echte auto-liefhebbers zullen dit waarschijnlijk wel met me eens zijn.
- De milieu-hype rond de Prius is echt onzin ... het is gewoon een auto (met heel veel accu's).
Ik zou het niet serieus nemen, Ferarri is een no-nonsense sportwagen, de definitie Hybride is een compromis.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:34 schreef bluebit het volgende:
[..]
nou wat zeuren we dan. Ik geloof dat ik het met je eens bent. Ik hoef niet te verkondigen dat een prius oh zo veel beter is, blijkbaar moeten wel een boel mensen verkondigen dat een prius niet milieuvriendelijk is!!
Ik rij prius omdat het me netto 150-200 euro scheelt per maand en hij is sneller dan een civic. dus dat vind ik beter.
Overigens zeg je in een eerdere post dat een prius geen normale auto (vergezeld met deze smilie :), maar nu stel je wel dat het een normale auto is (met heel veel accus.....vind jij twee accus in plaats van 1 veel?).
Maar goed, de historie heeft wel geleerd dat verandering op tegenstand stuit. Dat verandert wel over een jaartje of twee als vrijwel elk merk een hybride in het programma heeft. Ik neem aan dat niemand gaat steigeren als ferrari met een hybride komt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:41 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik zou het niet serieus nemen, Ferarri is een no-nonsense sportwagen, de definitie Hybride is een compromis.
Nee, dat Ferrari zichzelf enorm voor schut zal zetten met een hybride auto.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:50 schreef bluebit het volgende:
[..]
bedoel je nu dat een sportauto geen andere energie bron kan hebben dan een verbrandingsmotor?
hoezo, het gaat toch om performance en design. Om welke reden zou er geen andere energiebron naast een verbrandingsmotor geplaatst mogen worden (da's de definitie van hybride in de autowereld)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat Ferrari zichzelf enorm voor schut zal zetten met een hybride auto.
en zo is het ... en geen best compromis ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:41 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
... de definitie Hybride is een compromis.
Dat moet je aan een echte car-fan vragen. Maar ik vermoed dat het iets met het geluid te maken heeft.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:54 schreef bluebit het volgende:
[..]
hoezo, het gaat toch om performance en design. Om welke reden zou er geen andere energiebron naast een verbrandingsmotor geplaatst mogen worden (da's de definitie van hybride in de autowereld)
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat Ferrari zichzelf enorm voor schut zal zetten met een hybride auto.
Er staat ook dat nog niet bekend is hoe dat eruit gaat zien. Maar goed, ik weet daar niet zoveel vanaf.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat moet je aan een echte car-fan vragen. Maar ik vermoed dat het iets met het geluid te maken heeft.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er staat ook dat nog niet bekend is hoe dat eruit gaat zien. Maar goed, ik weet daar niet zoveel vanaf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |