Bij veel mensen wel ja, bij mij heeft het meestal een negatief effect.quote:
Ga bij een hobby- of sportvereniging. Ik ben een aantal weken terug op salsales gegaan. Na de 2e les ben ik met een meid wat wezen drinken en na de 4e les zijn we met een groepje dingen gaan doen. En ik ben echt geen enorme hunk ofzo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:21 schreef dataman het volgende:
Helaas is het voor mij geen kwestie van mezelf ergens uitnodigen of via via mensen leren kennen.....
Ik ken echt he-le-maal niemand hier (op 1 gast na, die verder ook niemand kent). Dat maakt het juist lastig.
Sport doet 't inderdaad meestal erg goedquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:21 schreef dataman het volgende:
Helaas is het voor mij geen kwestie van mezelf ergens uitnodigen of via via mensen leren kennen.....
Ik ken echt he-le-maal niemand hier (op 1 gast na, die verder ook niemand kent). Dat maakt het juist lastig.
Inderdaad, sluit je aan bij een sportvereniging. Wees sportief (succesvol in je sport), hartelijk, en drink na een potje voetbal/basketbal/whatever met de rest mee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:36 schreef zquing het volgende:
[..]
Sport doet 't inderdaad meestal erg goed
Dat zijn dan de keuzes die je maakt, werk je om te leven of leef je om te werken. Ja 't is nu wel moeilijk, maar jij hebt ook nu een sociaal probleemquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:04 schreef dataman het volgende:
Catbert: Ik kan niet zomaar tegen mijn baas zeggen dat ik alleen nog maar tussen 9 en 5 op werkdagen wil werken ?
Beetje realistisch aub. Natuurlijk heeft mijn werk prioriteit. Ik moet ook eten en een dak boven mijn hoofd hebben. Er is voor mij geen vangnetje. En werk ligt momenteel niet voor het oprapen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |