Dus het maakt niet uit wat voor auto iemand heeft, als het maar geen grote is?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:08 schreef jack4ya het volgende:
En die zogenaamd lollige reacties....![]()
Al rijdt iemand in een pimpelpaarse pausmobiel met rode stippen... je blijft gewoon van andermans spullen af!
Al vind ik Smarts leuke en praktische autootjes. Grote auto's vind ik meestal Freudiaans.
Ik vind het naadje voor je TS, dit gaat je grof gled kosten ben ik bang.
En ik vind het volkomen naadje dat men hier zo reageert. Kansloze pubers...
Auto is al rechtgezet door de Cops, er is ook al een schoonmaakploeg langsgeweest die de olievlekken hebben schoongemaakt. maar idd ik laat de Smart gewoon zo staan. Ik moet toch pas volgende week naar klanten. En er kwam geen regenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:41 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Tip voor TS: laat je auto de hele dag zo staan, en vannacht blijf je op om te kijken, de daders komen gegarandeerd terug en zullen commentaar geven op het feit dat je hem nogsteeds niet recht gezet hebt, dan sla jij je slag.
Nou da's dan mooi lullig voor je. Succes.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:57 schreef rishi120 het volgende:
[..]
Auto is al rechtgezet door de Cops, er is ook al een schoonmaakploeg langsgeweest die de olievlekken hebben schoongemaakt. maar idd ik laat de Smart gewoon zo staan. Ik moet toch pas volgende week naar klanten. En er kwam geen regen
Word ik net gebeld door de verzekering: WA + Beperkte Casco. Vandalisme word niet vergoed
Morgen gaat het wel regenen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:57 schreef rishi120 het volgende:
[..]
Auto is al rechtgezet door de Cops, er is ook al een schoonmaakploeg langsgeweest die de olievlekken hebben schoongemaakt. maar idd ik laat de Smart gewoon zo staan. Ik moet toch pas volgende week naar klanten. En er kwam geen regen
Word ik net gebeld door de verzekering: WA + Beperkte Casco. Vandalisme word niet vergoed
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:57 schreef rishi120 het volgende:
[..]
Pfff ik wist niet dat een Smart zo gehaat was bij het tokkievolk? Ik sta verbaasd van sommige reacties.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:36 schreef pumpkineater het volgende:
Hahaha, best grappig gezicht, heb ook een hekel aan Smarts, kan het ook echt niet hebben als er één voor me rijd! Al moet ik over het verdrijvingsvlak ik ZAL er voorbij gaan! Conclusie, Smarts leveren gevaarlijke situaties op! Neemt trouwens niet weg dat ze van je spullen (hoe triest die ook zijn) moeten afblijven!
Je avatar zegt ook wel genoeg over wat voor sjonnie jij bentquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:36 schreef pumpkineater het volgende:
Hahaha, best grappig gezicht, heb ook een hekel aan Smarts, kan het ook echt niet hebben als er één voor me rijd! Al moet ik over het verdrijvingsvlak ik ZAL er voorbij gaan! Conclusie, Smarts leveren gevaarlijke situaties op! Neemt trouwens niet weg dat ze van je spullen (hoe triest die ook zijn) moeten afblijven!
Echt hè? Wat kan jou het nou schelen wat voor auto iemand heeft.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:42 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Pfff ik wist niet dat een Smart zo gehaat was bij het tokkievolk? Ik sta verbaasd van sommige reacties.
Ehm, Smart leveren gevaarlijke situaties op?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:36 schreef pumpkineater het volgende:
even youtube opstartenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:27 schreef de_boswachter het volgende:
Tenzij je die Smart met Hayabusa ( zie youtube ) motor had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |