'Weed' is zo jaren '60/ '70...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:54 schreef Crack_ het volgende:
Wie rookt er tegenwoordig niet soms ..
Ik ook niet maaaaar je hebt op 4:44 gepost, respectquote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:44 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Waarom het ook joint heet, begrijp ik niet!...
Je mag me aanraken...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:49 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ik ook niet maaaaar je hebt op 4:44 gepost, respect
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:52 schreef Dennis_enzo het volgende:
Drugs nodig hebben om je goed te voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
Misschien moet je iets minder roken, je gaat er raar van 'praten' dus kunt er kennelijk niet zo goed tegenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:49 schreef ThaOMG het volgende:
die nooit aan het smoken zijn, kanker wat verkankerd moet dat wel niet zijn.Nooit een jonko bossen is niet chill
Klacht: Paupers die nooit weed roken
Meevaller: Net nog gedaan
Zeg jij 'jonko' ook met een J van 'jarig' ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:16 schreef Jarno het volgende:
Lees dit topic nog eens na als je nuchter bent en vraag je dan af of het echt zo'n goed idee was om met een 'jonko' op om 3:49 achter je PC te kruipen.
Maar niemand die ooit aan de gevoelens van drugs denkt...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:52 schreef Dennis_enzo het volgende:
Drugs nodig hebben om je goed te voelen
Ik zeg nooit jonko want ik ben geen 12 meer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:18 schreef Teezie het volgende:
[..]
Zeg jij 'jonko' ook met een J van 'jarig' ?
Insert bier ipv wiet en je hebt t zelfde verhaal... Bovendien is overdreven gedragquote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:53 schreef fathank het volgende:
Met z'n 10en een jointje roken en dan mekaar met z'n allen stom aan zitten kijken en lachen om de meest achterlijke grappen.
Klink leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |