noquote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Insert Key to Open Door (yes/no)?
Dit is meer slootwater uit het Noordzeekanaalquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:11 schreef de_boswachter het volgende:
MORGUH !
Hier lekker Douwe Egberts in een plastic beker
Nee, niet merkloos. Maar ik laat het merk in het midden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:14 schreef de_boswachter het volgende:
Merkloos ?
Werk je soms bij de overheid :")
Daar liep ik stage. Hadden ze van die Cafebar meuk toentertijd. Niet de pens in te houwe
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:15 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat is een manier om gewoon wat bij te gaan verdienen, maar dan zonder te werken?
Nee ook niet, wil geen negatieve reclame makenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:22 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom laat je het merk in het midden
Werk je soms voor het bedrijf wat die koffie produceert
Nee, starbucks is lekkerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:25 schreef Cybey het volgende:
Heb net een bak koffie bij de Starbucks gehaald
Whehehehequote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, niet merkloos. Maar ik laat het merk in het midden.
En zie dit uit WGR; ik doe echt mn best om normaal te gaan posten, maar bij dit soort topics wordt het wel heel moeilijk:
[..]
Koffie met teveel calorieenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:25 schreef Cybey het volgende:
Heb net een bak koffie bij de Starbucks gehaald
Jarig ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Langg zal ik leven in de gloooriiiaaa!
Moggequote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Koffie met teveel calorieen![]()
Echte mannen letten op hun body en drinken koffie zwart.
Zwarte koffie, de rest is kleuterkoffie zeg ik altijdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
-100quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:28 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik zet zo even mijn Senseo-machine-ding aan
Ach, die nieuwe Starbucks op Utrecht CS even geprobeerd. Moest toch op de bus wachten en wilde het wel even proberen hierquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |