De brut-versie kan je hier ook prima verkrijgen hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:27 schreef krakkemieke het volgende:
Maar ik houd van Clairette de Die. Die kan je ook bij de Hema kopen, maar die is zoet. En daarom ben ik zuinig op de brut-versie die ik in Frankrijk op vakantie koop.
Waar dan Golfer?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
De brut-versie kan je hier ook prima verkrijgen hoor.
Ik ben tegenwoordig meer van de Cava's. Die vind ik eigenlijk nog lekkerder.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:53 schreef krakkemieke het volgende:
Borisz, het zijn smakelijke bubbels. Maar ik zie er geen Clairette de Die brut in. Bovendien mis ik een verkoopadres.
Nog vele jaren Borissie.quote:
Bij zulke posts moet ik natuurlijk wel even teruglezen waarom er geproost werd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:28 schreef freecell het volgende:
Bubbels!![]()
Gisteren toen TARA thuis kwam heb ik een héél klein bodempje lambrusco met hem mee gedaan. Normaal ben ik vrij strikt in*geen slok alcohol tijdens de zwangerschap* maar ik wilde nu echt wel even met hem proosten
En voor Boriskie:![]()
![]()
gaat niet door, ze vonden me te analytisch. Ik ben nu wat andere dingen aan het bekijken, lab werk onder m'n niveau enzo, maar dat wil nog niet zo lukken. Helemaal niet nu m'n modem dood is en de monteur pas over een week komt. Tot die tijd heb ik dus geen vaste lijn en internet, wat verdomd onhandig is met werkzoeken. Zelfs uitzendbureaus proberen te voorkomen dat je daar zomaar binnen kunt stappen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:30 schreef ColdFeet het volgende:
Mja, ik was wel wat later op m'n werk hoor
Hoe is 't afgelopen met Vork en de vacature, eigenlijk? Heb ik dat gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |