De brut-versie kan je hier ook prima verkrijgen hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:27 schreef krakkemieke het volgende:
Maar ik houd van Clairette de Die. Die kan je ook bij de Hema kopen, maar die is zoet. En daarom ben ik zuinig op de brut-versie die ik in Frankrijk op vakantie koop.
Waar dan Golfer?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
De brut-versie kan je hier ook prima verkrijgen hoor.
Ik ben tegenwoordig meer van de Cava's. Die vind ik eigenlijk nog lekkerder.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:53 schreef krakkemieke het volgende:
Borisz, het zijn smakelijke bubbels. Maar ik zie er geen Clairette de Die brut in. Bovendien mis ik een verkoopadres.
Nog vele jaren Borissie.quote:
Bij zulke posts moet ik natuurlijk wel even teruglezen waarom er geproost werd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:28 schreef freecell het volgende:
Bubbels!![]()
Gisteren toen TARA thuis kwam heb ik een héél klein bodempje lambrusco met hem mee gedaan. Normaal ben ik vrij strikt in*geen slok alcohol tijdens de zwangerschap* maar ik wilde nu echt wel even met hem proosten
En voor Boriskie:![]()
![]()
gaat niet door, ze vonden me te analytisch. Ik ben nu wat andere dingen aan het bekijken, lab werk onder m'n niveau enzo, maar dat wil nog niet zo lukken. Helemaal niet nu m'n modem dood is en de monteur pas over een week komt. Tot die tijd heb ik dus geen vaste lijn en internet, wat verdomd onhandig is met werkzoeken. Zelfs uitzendbureaus proberen te voorkomen dat je daar zomaar binnen kunt stappen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:30 schreef ColdFeet het volgende:
Mja, ik was wel wat later op m'n werk hoor
Hoe is 't afgelopen met Vork en de vacature, eigenlijk? Heb ik dat gemist?
Bijna 2 jaar, dus dat is nog niets. Ik kan mezelf soms nog wel voor m'n hoofd slaan dat ik de inschrijving die ik had met m'n eerste vriendje aan hem heb gegeven toen we uit elkaar gingen. Maar ik voelde me al zo schuldig dat ik het uit had gemaakt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, balen Vork
DaD, hoelang sta je al ingeschreven voor een huis, dan?
ah de jaren zeventig, toen er nog meer mocht, mensen zich minder druk maakte en je niet gekruisigd werd als je eens een glaasje dronk als zwangere vrouwquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:27 schreef Bluezz het volgende:
FC tijdens al mijn zwangerschappen dronk ik zo af en toe wel eens een glaasje rode wijn hoor...
Wist ik veel
yep. mijn moeder heeft wel eens verteld hoe het ging toen en als je dat ziet met nu... pfffquote:
toen waren er natuurlijk wel meer vrouwen die doodgingen in het kraambed en zo maar dat zal niets met filet americain te maken gehad hebben of brie en een enkel glaasje bubbels maar alles met gebrekkige zorg.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:54 schreef golfer het volgende:
Tegenwoordig lijkt het soms wel of je een ernstige ziekte hebt als je zwanger bent, terwijl het duizenden jaren ook goed ging zonder al dat gedoe er rond om heen.
Ik geloof dat ik eindelijk begrijp wat je bedoeltquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
toen waren er natuurlijk wel meer vrouwen die doodgingen in het kraambed en zo maar dat zal niets met filet americain te maken gehad hebben of brie en een enkel glaasje bubbels maar alles met gebrekkige zorg.
en idd, zwanger zijn lijkt tegenwoordig wel iets medisch idd terwijl het echt heel natuurlijk is (behalve dat gefrut met ivf en hoe dat allemaal heet, daar is niets natuurlijks aan (of je moet alle uitvingen en vooruitgangen beschouwen als evolutie dus als iets natuurlijks)
Nee, 2 jaar is nog lang niet voldoende, helaas. Maar goed, we zitten hier op zich prima, we groeien alleen een beetje uit onze voegen (en ik wil echt desperately een keuken van mezelf). Misschien dat als ik ook over een poosje ook een baan heb, dat kopen dan een optie gaat zijn. We'll see.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
OwIk heb geen idee van de woningmarkt in Groningen, eigenlijk. Maar dat is dus lang niet voldoende? En particulier huren is daar vast ook schreeuwend duur.
Gelukkig hebben jullie een leuke huisgenote
beroemde borisquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:22 schreef borisz het volgende:
Erg leuk cadeautje gekregen van mijn moeder. Een boek waarin ik 'zelf' meespeel.
[ afbeelding ]
Zij heeft geen plannen om weg te gaan, dat sowieso, maar als we haar kamer er bij zouden huren zouden we 900 p/maand betalen en dan nog steeds in een gedeeld huis wonen (er zijn 4 kamers). Lijkt me niet zo'n goed idee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:24 schreef ColdFeet het volgende:
Gaat je vriendin niet op termijn weg DaD, dat je haar kamer erbij kunt huren? Of denk ik nu te simpel?
Oh ja, er was nog een onzichtbare 4e huisgenoot. Wel duur dan zeg! Met 600 in de maand zou je best een klein flatje kunnn kopen - als je een hypotheek krijgt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zij heeft geen plannen om weg te gaan, dat sowieso, maar als we haar kamer er bij zouden huren zouden we 900 p/maand betalen en dan nog steeds in een gedeeld huis wonen (er zijn 4 kamers). Lijkt me niet zo'n goed idee..
I know. Er zijn ook genoeg huurwoningen via makelaars voor datzelfde geld, maar we voldoen daarbij gewoon niet aan de inkomenseisen. Terwijl we het nu ook zonder problemen betalen. Frustrerend.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh ja, er was nog een onzichtbare 4e huisgenoot. Wel duur dan zeg! Met 600 in de maand zou je best een klein flatje kunnn kopen - als je een hypotheek krijgt.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:37 schreef DarkElf het volgende:
ja ik was een beetje gehaast met typen CF
trouwens: pfffffffffffff wat is het warm. Ik moest naar Bergen op Zoom dus met mijn schatje zonder airco.. Ik legde het zowat af manTis 36 graden hier in t dorp
Had de mr net aan de telefoon die me toch echt verzekerde dat het in Rotterdam gewoon echt koud op kantoor is.... ik smolt zowat in de auto toen ie dat vertelde... "ben blij dat ik een tshirt onder mijn overhemd heb, tis echt koud"quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
Sterkte!! ik stap zo mijn geairco'de kantoor uit de auto in met climat control
Ja klopt. Verbaasde ik me het eerste jaar ook over. En snappen doe ik het niet want ik heb echt niéts met mosselenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ja grappig. Ze zijn hier echt tien keer populairder dan in NL he
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:55 schreef DarkElf het volgende:
Had de mr net aan de telefoon die me toch echt verzekerde dat het in Rotterdam gewoon echt koud op kantoor is.... ik smolt zowat in de auto toen ie dat vertelde... "ben blij dat ik een tshirt onder mijn overhemd heb, tis echt koud"fucker.
Moet ik weer eens halen als ik langs de zwarte markt gaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:14 schreef Den_Haag het volgende:
nasi gehad vandaag. en zo, SPEKKOEK!!!!!!!!!!
Vies hequote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:13 schreef golfer het volgende:
We zijn er weer ingetuind met een Italiaanse maaltijdsalade van Appie en zoals elke keer: bah.
Gewoon volgende keer weer zelf maken dus.
Klinkt al aanmerkelijk lekkerder dan die sneue salade van de Appie van ons.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:30 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hebben ook makkelijk gegeten; met zulke hitte heb ik net iets minder zin om te koken
Koolvishaasje (wat een saaie vis is dat) bestreken met gesmolten dilleboter, lik grove mosterd erover, 6 minuutjes onder de loeihete grill. Lekker snel! Met een bonensalade met feta, ui en vinaigrette.
Oh, wat toevallig! Wat spannend zeg. Hoe gaat zoiets nu in z'n werk, met particuliere woningen? Ben je dan ook met meerdere gegadigden en moet je uitgekozen worden, of is de keuze volledig aan jezelf?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:04 schreef freecell het volgende:
DaD: ik ben vandaag net wezen kijken in een ander huisParticuliere huur,maar maar iéts duurder dan ons huis nu (30,-) en met zonnecollectren op het dak, dus daar heb je de 30 terug
We gaan dus misschien heel snel al verhuizen naar een eengezinswoning![]()
Als wij weg gaan kan ik je altijd proberen voor te dragen, maar ik weet niet of je ons huis wel wiltWe hebben nogal een ...ehm... storende onderbuurman
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
En idd, hoe storend is storend? Die we nu hebben komt nogal luidruchtig klaar en staat altijd onze slaapkamer in te gluren. Is het erger dan dat?.
Ik heb van dat plakplastic op de ramen gedaan nu, maar dan gaat 'ie gewoon op z'n tenen staan. Hij heeft me ondertussen vaker naakt gezien dan m'n moeder.quote:
Anderhalve kilo zat ik ook aan te denken jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
Borisz, ik weet het eigenlijk zo nietAnderhalve kilo? Tip van flip: beter teveel dan te weinig, je kunt het perfect invriezen
Leuke buurman DaDJemig
YppyHowzit?
wat een freakquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb van dat plakplastic op de ramen gedaan nu, maar dan gaat 'ie gewoon op z'n tenen staan. Hij heeft me ondertussen vaker naakt gezien dan m'n moeder.
Gelukkig ben ik niet zo preuts.. Maar vervelend blijft het wel.
telefoontje naar zijn baas?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij is politieman.. En ja ach, we overleven het wel. Ik (we) heb(ben) jaren een stalker gehad, dit is een hele stap voorwaarts vergeleken met dat, zeg maar.
.
Bedankt voor het compliment, trouwens..
schijterdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, en dat durf ik ook echt niet..
Morgen heb ik een briefing en dan dinsdag/donderdag/vrijdag en zaterdagquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, assisteren bij een congres! Da's een leuke bijbaan, heb ik ook eens gedaan. 80 uur in een week, maar prima om te netwerken
Geweldig eigenlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:14 schreef ColdFeet het volgende:
@Yppy: de 'knip'? Is dat wat ik denk dat het isEn waarom is dat superfijn, dan?
Gefeliciteerd met je dochter! Betekent dat dat ze al drie is? Toch? Over hysterische peuters gesproken: ik had laatst vrienden te eten, met een jochie van drie en een meisje van anderhalf. Ik had bobotie gemaakt; zet Meneer dat jochie een bord onder z'n neus, begint dat ventje een partij te krijsen!![]()
Was de eerste keer dat ik zo'n reactie op mijn zelfgekookte prak kreeg
Neh, hij zegt ook altijd dat hij het ook al door heeft gegeven aan de woningbouw en laatst zei hij dat wij binnenkort een gesprekhadden met de woningbouw met z'n vierenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat méén je niet, freecell. Heeft die kerel geen leven of zo?.
Heb je al eens bij hem aan de deur gestaan om te klagen over het klagen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |