Don't unleash the lemmings.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:18 schreef Adelante het volgende:
goh, krijgen we nu voor ieder insekt een eigen topic in KLB?
Inderdaad OPEN JE OGEN!!!!!!111111111111111quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:19 schreef Vierkantblokje het volgende:
Je moet ze met respect behandelen dan zullen zij dit ook doen.
OF hou ze DICHT WANT ANDERS STEKEN ZE ER IN!!!!!!111111111quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Inderdaad OPEN JE OGEN!!!!!!111111111111111
Bijten, steken, prikken...Weet ik veel. Wist niet eens dat vliegen dat deden. Erg irritant is het wel!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:22 schreef allnicksweretaken het volgende:
TS faalt![]()
Vliegen steken niet, ze bijten
"neefjes" bijten ook?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:22 schreef allnicksweretaken het volgende:
TS faalt![]()
Vliegen steken niet, ze bijten
Dat zou vandaag dan de 4e keer worden. Misschien andere zeep gebruiken...heb geen parfum op gedaan vandaag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:26 schreef Myraela het volgende:
Misschien eens douche? dan heb je de verkeerde parfum op.
Het is niet aardig je vriendje een vlieg te noemen. Gun die jongen een pleziertje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:17 schreef SilkSpectre het volgende:
Ik word lastig gevallen door stekende vliegen.
De hele avond al en ik wil ze dood!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:30 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Het is niet aardig je vriendje een vlieg te noemen. Gun die jongen een pleziertje.
Misschien zien ze me aan voor koequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:31 schreef Gilead het volgende:
Die vliegen die dat doen zijn wel bijzonder vervelend trouwens. Ik had er vroeger nooit last van, maar het lijkt of die beesten de laatste jaren meer in opkomst zijn of ligt dat aan mij?
Of bedoelt TS meer van die dazen aka paardenvliegen aka horzels?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:33 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Misschien zien ze me aan voor een koe
Je moet ook niet helemaal niks doen. maar een beetje heen en weer bewegen alsof je een retard ben zeg maar dan gaat die wel weer een beetje weg zo zulksquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:33 schreef RickoKun het volgende:
Trouwens, had ik laatst ook elke keer toen ik Davidoff Coolwater op deed, om de 3 minuten wel weer zo'n kut wesp die naar me kwam.
En dan is het zwaar irritant want dan hoor ik sommige FOK!kers wel zeggen: "Ja mangz, blijf gewoon staan ze doen niks!"
Maar geloof me, ze blijven gewoon over mijn gezicht kruipen als ik niks doe
Nee ze zien er uit al de normale huisvlieg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Of bedoelt TS meer van die dazen aka paardenvliegen aka horzels?
wat moet ik me daarbij voorstellen ?? een huisvlieg?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:35 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Nee ze zien er uit al de normale huisvlieg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |