http://store.themcrookedvultures.com/quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
Zijn er ook shirtjes online te krijgen?
Ja zag `t ja. Morgen toch maar één bestellen van Lowlandsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:46 schreef Felixa het volgende:
[..]
http://store.themcrookedvultures.com/
Zowat elke dag is er een nieuw ontwerp verkrijgbaar.
Vanavond? Ze staan er toch morgen, right?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:38 schreef Timo20 het volgende:
Het schijnt vanavond trouwens heel cool te zijn geweest op Pukkelpop
Neuh, waren er vanavond.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:23 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Vanavond? Ze staan er toch morgen, right?
Leuke dame is dat ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:49 schreef Siegfried het volgende:
Ah ja I see. Eerste foto's duiken ook al op.
Gisteren had alleen een fotografe van oor accreditatie gekregen. Ik heb haar kort even gesproken en ze mocht foto's maken voor de site van de band. Erg cool!
Nope, dat is I'm Designer van Era Vulgarisquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:25 schreef Cudles het volgende:
Dit speelde ze toch ook in de melkweg?
I know thatquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nope, dat is I'm Designer van Era Vulgaris
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik hoorde wel dat het nogal druk wasquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:13 schreef Cudles het volgende:
Zijn er beelden van het Lowlands optreden?
Wel een recensie op 3voor12quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:13 schreef Cudles het volgende:
Zijn er beelden van het Lowlands optreden?
Staan er voortaan schermen bij de Grolsch tent?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:54 schreef webfreak het volgende:
Overigens zou ik verwachten dat er beelden gaan uitlekken. Er stonden 4 camera's op (voor de schermen buiten). Dat is echt wel opgenomen.
Nu welquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:01 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Staan er voortaan schermen bij de Grolsch tent?
Dat was eerst toch nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |