Toen zat ik nog in groep 8quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:02 schreef Ang3l het volgende:
Heb m'n drs in 2002 gehaald
Dus het is 7 jaar geleden (in oktober)
en ik de moederkloek die over haar kuikens waakt, samen met TMMquote:
dierverwijzingen zijn zo 2003quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik de moederkloek die over haar kuikens waakt, samen met TMM![]()
of past de term gebraden haan beter bij mij ?
maak ze dan ook nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
dierverwijzingen zijn zo 2003
maar ik weet dan ook nog dat er op zondagochtend Ko de Boswachtershow te horen was met Burny Bosquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
dierverwijzingen zijn zo 2003
Maar gelukkig voor je loopt je guardian angel die je beschermt bij onweer en bliksem er ook rondquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:20 schreef Ang3l het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)9082009_lowlands.xml
veel plezierquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:45 schreef Keukenkast het volgende:
Ik ga me verstoppen in tenten en me laten beschermen door stoere mannen.
Dan zit er niets anders op dan je PA ermee lastig te vallen ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:40 schreef Ang3l het volgende:
Nee want die neemt zijn friggin' cape niet mee!
wellicht dat jij en Ang3l elkaar door de donder en bliksem heen kunnen helpen door samen heel hard Guus Meeuwis te zingenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:45 schreef Keukenkast het volgende:
Ang3l is niet stoerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht dat jij en Ang3l elkaar door de donder en bliksem heen kunnen helpen door samen heel hard Guus Meeuwis te zingen
Let maar eens goed opquote:
Ik spring ook gewoon bij Tibo in de tent.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:45 schreef Keukenkast het volgende:
ga jij eens trouwens heel snel op je strepen staat dat hij dat kleinood WEL mee moet nemen voor jequote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:40 schreef Ang3l het volgende:
Nee want die neemt zijn friggin' cape niet mee!
voor 1 dagjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:58 schreef Ang3l het volgende:
M'n haar zit zo netjeeeeeeeeeeeeeeeees
Ik bedoel het modelquote:
Paste niet in zijn Lowlands-pakketquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga jij eens trouwens heel snel op je strepen staat dat hij dat kleinood WEL mee moet nemen voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
zondags model?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoel het model
Na morgen zit niks meer netjes voor een heel weekend lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |