Ik heb 3, maar die;s uitgeleend. 4 had ik, op de xbox, maar die heeft de ex nu.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:15 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Na Silent Hill 2: Restless Dream en Silent Hill Origins had ik echt zoiets van : Nu ff niet meer, te slecht voor mijn hart. Toch wil ik Silent Hill 3, 4 The Room en 5 Homecoming ook ff uitproberen
. Dus ff een downloadqueue vullen
.
Waar ik dus een hekel aan hebquote:
1 had ik destijds voor de sony playstation, maar volgens mij had ik het destijds weggegeven. Van 1 komt trouwens een remake getiteld Silent Hill: Shattered Memories.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 3, maar die;s uitgeleend. 4 had ik, op de xbox, maar die heeft de ex nu.
5 heb ik nog nieten 1 kan ik amper nog vinden.
Haahahaha oke. Ja dat is herkenbaarquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet dan nooit wat ik allemala me emoet nemen ook al heb ik 1001 lijstjes. En dan zit ik weer van "Zou het warm zijn?" en "Maar 's avonds is het stervenskoud, dat kan ik me nog herinneren" en "Als ik natregen wil ik droge broeken hebben" en "Ik wil het ook weer niet te warm hebben" tot uiteindelijk "Jamaar dit kan ik niet meer sjouwen...."
Oh coolquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:22 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
1 had ik destijds voor de sony playstation, maar volgens mij had ik het destijds weggegeven. Van 1 komt trouwens een remake getiteld Silent Hill: Shattered Memories.
Tot de batterij van mijn laptop op isquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Met langdurige stroomuitval kun jij je niet vermaken?
Nou?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:09 schreef wonderer het volgende:
Ah, ik snap nu waarom mijn broertje z'n contract genegeerd heeft waardoor hij nu die boete moet betalen
Ik ook. Voor 1 weekend of 1 week of 3 weken: same stress.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haahahaha oke. Ja dat is herkenbaarDat heb ik als ik op reis ga of alleen al als ik voor IKEA een nachtje in een hotel moet slapen
Aww lief!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:23 schreef Xiance het volgende:
camperen, camping, tis allemaal prut!
en mn ouders maar vragen waarom ik nooit naar de camping kom
D'UH! mn moeder verteld net dat er een veldmuis over dr voet liep tijdens t ontbijt!
Informatie ingewonnen bij de verkeerde bronnen (internet + PZ van een verzekeringsmij.) en de gok genomen.quote:
Owkej. Nja... das wel balen dan!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Informatie ingewonnen bij de verkeerde bronnen (internet + PZ van een verzekeringsmij.) en de gok genomen.
Wat wel grappig is, want mijn moeder zei via MSN "ja, pappa denkt dat..." enzo en ik zei zo van "Pa is geen jurist... ga er maar niet vanuit dat ie gelijk heeft". Et voila, ik had gelijk
Yeah. Er loopt nog een bodemprocedure.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Owkej. Nja... das wel balen dan!
faggot gothics?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:30 schreef Keukenkast het volgende:
Gegroet fagotic friends!
Luxepaard.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Kamperen.. Ik ben meer een ****-hotel iemand.
.
Kamperen was leuk bij de padvindertjes..
.
Keukenkast is de semi-anorectische depressieveling met een pillenprobleem en de tragische bijna-vriendjes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Keukenkast & Eustace door elkaar haalt?.
.
wie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Keukenkast & Eustace door elkaar haalt?.
.
*** lukt ook nog wel. Ik heb een keer in een hotel gezeten waar de badkamer gedeeld werd. Dat doe ik dus echt nooit meer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Kamperen.. Ik ben meer een ****-hotel iemand.
.
Kamperen was leuk bij de padvindertjes..
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |