TS is een undercover mod!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:41 schreef Joe-Momma het volgende:
notes achtergelaten
Typisch weer iets voor Balkenende inderdaadquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:41 schreef Joe-Momma het volgende:
Talloze pm's en notes achtergelaten maar de verkoper (balkellende) weigerd ff terug te mailen.
Zijn username zegt eigenlijk al genoegquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:49 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Bullshit wil graag ff in contact komen met BALKELLENDE..
Tja het blijkt. leek al te mooi om waar te zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:49 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Zijn username zegt eigenlijk al genoeg
Nee nog niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:54 schreef Quir het volgende:
Heb je al een bericht achtergelaten in de V&A FB?
quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nou willen wij die PersonalMessage ook zien natuurlijk. Dus TS :
Wat zeg ik nou. Post die PM.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:17 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik heb de pm gelezen en we maken een nieuwe afspraak. Bedankt voor de uitleg en je pm..
Daarom is private message in leven geroepen zodat jullie darmen niet alles mee hoeven te lezen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou. Post die PM.
Dat PM Personal Message betekent. Moet ik het nog voor je vertalen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer en wat de neuk denk je me duidelijk te moeten maken?
Ook goed...boomknuffelaar!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dat PM Personal Message betekent. Moet ik het nog voor je vertalen?
Klapjosti.
Nu begin ik te twijfelen. Ff opzoeken hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:22 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Ook goed...boomknuffelaar!!
het idee is het zelfde!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |