Heel goed nieuws dit soort mensen jagen die stieren onnodig de dood in.en in Arena's.moet je maar niet die beesten afslachten als leedvermaakquote:CABANILLAS - Een zestienjarige jongen uit Spanje is overleden door het stierenrennen. Hij werd omvergelopen door een stier die werd opgejut in de straten van Cabanillas, waar het festival werd gehouden.
Hij overleed in het ziekenhuis aan diverse verwondingen in zijn borst. Het festival in Cabanillas is direct onderbroken. In de regio wordt elk jaar het stierenrennen georganiseerd, weet Het Laatse Nieuws.
De jongen is de vijfde dode als gevolg van de stierengevechten in Spanje. Ieder jaar wordt de bekendste stierenloop gehouden in Pamplona. Dit jaar kwam daar een man om het leven. Het festival duurt een week. Ongeveer vierhonderd mensen raakten in Pamplona gewond.
Jep, dus eerst die beesten opjagen, dan afmaken, en vervolgens gezwellig met zn allen barbeknoeien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:38 schreef Hephaistos. het volgende:
Altijd dat gezeik over hoe zielig het is voor die arme stieren... En maar vlees eten met z'n allen, want dat is ontzettend nuttig, dus dan maakt het niet uit of beesten lijden.
ik eet alleen groen vleesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:38 schreef Hephaistos. het volgende:
Altijd dat gezeik over hoe zielig het is voor die arme stieren... En maar vlees eten met z'n allen, want dat is ontzettend nuttig, dus dan maakt het niet uit of beesten lijden.
Groen vlees? Dan ben je vast vaak ziek, haal je de maden enzo er zelf uit?quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:40 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep, dus eerst die beesten opjagen, dan afmaken, en vervolgens gezwellig met zn allen barbeknoeien.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:42 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Groen vlees? Dan ben je vast vaak ziek, haal je de maden enzo er zelf uit?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:42 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Groen vlees? Dan ben je vast vaak ziek, haal je de maden enzo er zelf uit?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:42 schreef cultheld het volgende:
R.I.P.
Mwah, dood gaat ie sowieso die dag...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:13 schreef cultheld het volgende:
In de arena of op de straten van Cabanillas maakt een stier in ieder geval nog een kans.
En wat heeft het slachten van een koe hiermee te maken? Kijk, als mensen met z'n allen hun geluk tarten moet je niet vreemd opkijken als het mis gaat. Ten tweede is het leuk dat de stier ook eens scoort, ik kies in dit geval dan ook partij voor de andere diersoort.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:13 schreef cultheld het volgende:
Trieste mensen die de dood van die jongen toejuichen.
In de arena of op de straten van Cabanillas maakt een stier in ieder geval nog een kans.
Per definitie? Volgens mij is het hele doel van de sport dat de stier ook een kans maakt. Uiteraard neemt iedereen die bewust deelneemt aan zo'n evenement het risico om te sterven, maar om zoiets dan toe te gaan juichen gaat wel erg ver.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mwah, dood gaat ie sowieso die dag...
Ik heb geen enkel probleem met het slachten van dieren; wel erger ik me aan de types die rustig een biefstukje eten en ondertussen uit alle macht hun afkeer van het stierenvechten/rennen laten blijken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:25 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
En wat heeft het slachten van een koe hiermee te maken? Kijk, als mensen met z'n allen hun geluk tarten moet je niet vreemd opkijken als het mis gaat. Ten tweede is het leuk dat de stier ook eens scoort, ik kies in dit geval dan ook partij voor de andere diersoort.
Ik snap sowieso niet waarom je sympathie op zou kunnen brengen voor deze jongen, het is zijn eigen keuze geweest om als een malloot door de straten te rennen met een agressieve stier op de hielen, een stier die daar eigenlijk niet eens hoort te zijn maar enkel ter vermaak dient te lijden voor de mensen.
En bam, die gaat makkelijk neer zeg. Krijg je ervan als je laag in de voedselketen staatquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:13 schreef cultheld het volgende:
De jongen zou het wel begrijpen. Hij juicht het zelf immers ook toe als stieren nutteloos worden gekweld en gedoodquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:13 schreef cultheld het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |