Beongquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:16 schreef bassos het volgende:
[..]
Zolang je me niet aanraakt.
Ga zelf de (ic) 'terence and philip' movie kijken.
Ofwel, doe oefeningen.
Die leveren vanzelf inhoudelijke vragen op.
En daarmee precies de reden waarom ik erover beong.
Dus...
Kijk, zonder woorden elkaar begrijpen, echt TRUquote:
Ik geloof...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef bassos het volgende:
[..]
ZOMG.
Ik zou het best leuk vinden als dit een epres grap was.
Oh noes, she uncovered my secret weakness.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:21 schreef yvonne het volgende:[..]Ik geloof...
ik geloof dat ik verliefd op je wordt
dan heb je pech met al je charmes....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof...
ik geloof dat ik verliefd op je wordt
Wat uit :quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:24 schreef Michielos het volgende:
dit ga je niet menen...
een romance tussen bassos en yvonne
Samen vluchten voor de steeds oprukkende maatschappij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:25 schreef bassos het volgende:
[..]
Wat uit :
Runn for Ze Hilzz was onduidelijk ?
De dubbele n in 'run', de hoofdletter z in 'the', de hoofdletter h, de l te weinig en de dubbele z in 'hills'.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:25 schreef bassos het volgende:
[..]
Wat uit :
Runn for Ze Hilzz was onduidelijk ?
Ah.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:29 schreef Michielos het volgende:[..]
Samen vluchten voor de steeds oprukkende maatschappij.
Samen liefde bedrijven in een karig hutje (of een harig kutje) ver weg van alle sleur.
Vluchtend naar de heuvels, eeuwige vrijheid enz..
btw , nice nummer(iron maiden)
Intermezzoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Samen vluchten voor de steeds oprukkende maatschappij.
Samen liefde bedrijven in een karig hutje (of een harig kutje) ver weg van alle sleur.
Vluchtend naar de heuvels, eeuwige vrijheid enz..
btw , nice nummer(iron maiden)
Ik ben de Opper 17quote:
De vrouw van Danny Johan. Run for the hills!!! Ik ren met je mee!! (parallel aan jou, uiteraard. Ik wil geen leiders én geen volgers!)quote:
Doe maar geboorte datum, plaats en tijd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben de Opper 17
En verliefd op je
Iedereen die naar de heuvels gaat rennen kan best neergemaaid worden... kunnen we dus ook zoiets gaan draaien dan:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De vrouw van Danny Johan. Run for the hills!!! Ik ren met je mee!! (parallel aan jou, uiteraard. Ik wil geen leiders én geen volgers!)
Ogen groter dan je maag, bit off more than you can chew, whatever. Yvonne is blond en vrouwelijk, niemand had het echt over lekkerquote:
Doe niet zo materialistisch man. Seks is ook maar een stofje in je hoofd. Tantrische seks! Oh wacht...dat werkt ook zo...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:41 schreef bassos het volgende:
[..]
Doe maar geboorte datum, plaats en tijd.
Voor iemand die liefde tov mij uit ben ik wel geneigd wat extra's te doen.
Daarna kunnen we afspreken ergens in amsterdam.
(oh ja, buiten amsterdam is danniet voor mij)
Btw, ben je een beetje een lekker ding ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |