Ohhh, is hij mijn schoonmoeder??? Nee, toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Ooit een relatie gehad en dat je een hele nare schoonmoeder had? Dat dus.
Spijtig, maar waar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:52 schreef ACJazzz het volgende:
[..]
Ohhh, is hij mijn schoonmoeder??? Nee, toch?
Doe je best.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:50 schreef Michielos het volgende:[..]
Ik ben electronisch en wit. En heb speciale krachten
zo kan ik als ik 5 mana tap een ability gebruiken waardoor ik dragons exterminate..
en ben ik een 90/90 creature met (always +1/+1 more then dragon_
De zak merkloze paprikachips.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:54 schreef bassos het volgende:
[..]
Doe je best.
Yumyumyumm.
Of niet.
Wie denk je nu dat verfijnder is ?
Die pipo's die lopen te klagen of ik ?
Zelf kiezen natuurlijk.
Moeten we weer helemaal opnieuw beginnen ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:54 schreef beelz het volgende:[..]De zak merkloze paprikachips.
Nee, jouw perceptie is verkeerd. Ik was hier niet eerder, dit is mijn eerste post.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:56 schreef bassos het volgende:
[..]
Moeten we weer helemaal opnieuw beginnen ?
Alleen maar omdat noobs in verschillende vormen zich voordoen ?
Voor je eerste contact met mij kies je wel een aantoonbare leugen uit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:57 schreef beelz het volgende:[..]
Nee, jouw perceptie is verkeerd. Ik was hier niet eerder, dit is mijn eerste post.
Nee ook dit zie je weer verkeerd, dat ik zeg dat dit mijn eerste post is, wil nog niet zeggen dat het per definitie waar is, ook al ervaar ik het wel als zodanig.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:58 schreef bassos het volgende:
[..]
Voor je eerste contact met mij kies je wel een aantoonbare leugen uit.
Wellicht jammer.
Net als dat iik kan claimen dat je een idioot bent, maar het ontkrachten met het beweren dat ik geen idee heb waar dingen over gaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:00 schreef beelz het volgende:Nee ook dit zie je weer verkeerd, dat ik zeg dat dit mijn eerste post is, wil nog niet zeggen dat het per definitie waar is, ook al ervaar ik het wel als zodanig.
Maar je hebt ook geen idee waar het over gaat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:02 schreef bassos het volgende:
[..]
Net als dat iik kan claimen dat je een idioot bent, maar het ontkrachten met het beweren dat ik geen idee heb waar dingen over gaan.
TAP: Destroy Target Dragonquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:54 schreef bassos het volgende:
[..]
Doe je best.
Yumyumyumm.
Of niet.
Wie denk je nu dat verfijnder is ?
Die pipo's die lopen te klagen of ik ?
Zelf kiezen natuurlijk.
Oh my god you killed bassos! You... awesome guy.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
TAP: Destroy Target Dragon
doei bassos
Kom dan..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
TAP: Destroy Target Dragon
doei bassos
Trekken te velde.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:14 schreef bassos het volgende:
Waar blijven de dappere helden >
Baja je bent toch een noob :quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:16 schreef beelz het volgende:[..]
Trekken te velde.
In Ducktales. Whoohoo!
God maakte de mens, de mens maakte god dood, mens maakte internet, computers nemen de wereld over, mens is dood en Optimus Prime will reign supreme!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:22 schreef bassos het volgende:
[..]
Baja je bent toch een noob :
NIet voor niets dat god NOObY aan het einde van de link plaatste,
God is verfijnder dan dat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:25 schreef beelz het volgende:[..]God maakte de mens, de mens maakte god dood, mens maakte internet, computers nemen de wereld over, mens is dood en Optimus Prime will reign supreme!
Is dat zo, Pipo?quote:
Je kunt een tweede deel openen, of ben je daar te verfijnd voor?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:34 schreef bassos het volgende:
[..]
We zitten tegen de 300 aan dus all bets are off.
Hehehe de draak met iemand steken die denkt een draak te zijn, ironischquote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:35 schreef beelz het volgende:
[..]
Je kunt een tweede deel openen, of ben je daar te verfijnd voor?
En vet verfijnd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:37 schreef beelz het volgende:[..]
Hehehe de draak met iemand steken die denkt een draak te zijn, ironisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |