God antwoord voordat je vraagt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord Bassos. Dit is precies wat ik zocht en echt 100% antwoord op mijn vraag. Ik heb nog een vraag.
Ik ben momenteel op mijn kamer het universum aan het bezingen. heb jij eventueel wat psalmen voor me , of eventuele mantra's ?
dank !
Ik had een andere variant daarop:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:21 schreef bassos het volgende:
[..]
God antwoord voordat je vraagt.
Bam bam bammuchi bam.
De truuc is om nieuwe vragen te stellen en te weten.
Hoe weet jij dan? Door te luisteren?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:21 schreef bassos het volgende:
[..]
God antwoord voordat je vraagt.
Bam bam bammuchi bam.
Je legt nog steeds de nadruk op weten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:25 schreef Dragorius het volgende:[..]Hoe weet jij dan? Door te luisteren?
Wat kun je allemaal te weten komen door te luisteren dan? Alles?
Hoelang doe jij het universum bezingen Bassos. Ik ben bijvoorbeeld nu al 15 minuten bezig en ben nog niet klaar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:27 schreef bassos het volgende:
[..]
Je legt nog steeds de nadruk op weten.
Het is voelen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:27 schreef bassos het volgende:
[..]
Je legt nog steeds de nadruk op weten.
Het is voelen.
Je post het zelf. Vandaar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:21 schreef bassos het volgende:
[..]
Wat geeft je het idee dat verandering iets anders dan continu is ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:29 schreef Michielos het volgende:[..]Hoelang doe jij het universum bezingen Bassos. Ik ben bijvoorbeeld nu al 15 minuten bezig en ben nog niet klaar.
Komen er dan goden naar me toe ofzo?
thanksquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:33 schreef bassos het volgende:
[..]
Wat geeft je het idee dat verandering iets anders dan continu is ?
Goden kan je ontmoeten als je voldoende investeert.
Maar ja, stel je voor dat je daadwerkelijk energie werk gaat doen.
(adem in adem uit)
Wat versta je onder energie werk?quote:Maar ja, stel je voor dat je daadwerkelijk energie werk gaat doen.
simpel.. werken met energieën.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wat versta je onder energie werk?
LTS Zwakstroomquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wat versta jij onder inhoudelijk antwoord ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:35 schreef Dragorius het volgende:[..]
Jij eet piemels...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:41 schreef bassos het volgende:
[..]
Wat versta jij onder inhoudelijk antwoord ?
Pipo.
Maak je er een sport van je eigen topics om zeep te helpen? Ik vraag gewoon wat jij verstaat onder "energie werk".quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:41 schreef bassos het volgende:
[..]
Wat versta jij onder inhoudelijk antwoord ?
Pipo.
ik ben een electronische witte hondquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:45 schreef bassos het volgende:
[..]
Ik ben een vuurdraak.
Zoals je zou kunnen weten.
Zelfinfo heb ik al gepost.
Ik een wit met zwarte electronische velociraptor.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ben een electronische witte hond
En wat is een vuurdraak, Bassos? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:45 schreef bassos het volgende:
[..]
Ik ben een vuurdraak.
Zoals je zou kunnen weten.
Zelfinfo heb ik al gepost.
Draken eten honden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:45 schreef Michielos het volgende:ik ben een electronische witte hond
Als je zelfs dat niet weet,...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:48 schreef ACJazzz het volgende:[..]
En wat is een vuurdraak, Bassos? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ooit een relatie gehad en dat je een hele nare schoonmoeder had? Dat dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:48 schreef ACJazzz het volgende:
[..]
En wat is een vuurdraak, Bassos? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ik ben electronisch en wit. En heb speciale krachtenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:48 schreef bassos het volgende:
[..]
Draken eten honden.
nu jij en je compaan weer.
Over 9000!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben electronisch en wit. En heb speciale krachten
zo kan ik als ik 5 mana tap een ability gebruiken waardoor ik dragons exterminate..
en ben ik een 90/90 creature met (always +1/+1 more then dragon_
Ik kom hier voor antwoorden, Bassos.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:49 schreef bassos het volgende:
[..]
Als je zelfs dat niet weet,...
Wat doe je hier dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |