Oordeel zelf. Dit is haar zusje.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:33 schreef fathank het volgende:
Ik mag toch hopen dat zij niet moeders mooiste is, anders heeft die moeder wel hele lelijke kinderen uitgepoept.
Eens.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:29 schreef Penisbaard het volgende:
Ik werd zeer agressief van haar
Leuke stukjes inderdaad. Nu nog wat leuke stukjes haar erbij laten groeien en het wordt nog wat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind d'r cool. En ze schrijft leuke stukjes.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:37 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Oordeel zelf. Dit is haar zusje.
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:44 schreef Adelante het volgende:
Al was ze de laatste vrouw op aarde.
Woorden schieten tekortquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:37 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
AAARGHH haal dat... dat... DING... WEG!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:37 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik neukte nog liever de slang uit het scheppingsverhaal.
Wat een draak.
Haar boek over taal:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:23 schreef Balkellende het volgende:
Ik heb geen idee of er al een topic over was, maar ik moet even klagen.
Wegens gebrek aan leuke tv-programma's zit ik On Air te kijken. Opeens wordt ene Paulien Cornelisse aagekondigt. Een vreselijk lelijk mens overigens. Nu heb je lelijke mensen die toch wel enigszins grappig zijn, maar dit mens was verre van grappig. Ze zat de hele tijd chagrijnig te doen en te praten alsof niks haar interesseerde.
Tevens draagt ze een vlot pittig kapsel en heeft ze lippenstift op die totaal niet kleurt bij de rest van haar kledij.
Oh ja, ze blijkt dus caberatiere te zijn. Nou, als ze zelf niet eens kan lachen, wie zou dan om haar moeten lachen.
Foto:
[ afbeelding ]
Klacht: Paulien Cornelisse
Seur niet sow, en gaa niet op alle zlakken sout legge.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:47 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Haar boek over taal:
[ afbeelding ]
Jouw ding is taal niet zo he... aagekondigt... caberatiere ...
Datgene wat ik over dat boek gehoord heb, was wel grappig en ook 'mijn ding'.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik neukte nog liever de slang uit het scheppingsverhaal.
Wat een draak.
Er zijn van die momenten dat je wenste blind te zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:37 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je je pc nog op 640x480 staan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:50 schreef sinadO het volgende:
Toen ik die foto uit de OP zag, zag ik als eerste alleen maar d'r kruin (klein kutschermpje). Ik verwachtte, afgaande op wat ik zag, dat ze naar links zou kijken. Toen scrollde ik naar beneden en bleek ze naar rechts te kijken?!! Wat heeft die dokter gedaan, haar uit d'r moeder d'r kut geschroefd of zo?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:26 schreef Balkellende het volgende:
[..]
Grapje mag ik hopen toch?
Kijk hoe ze eruit ziet. En dan omschrijft ze zichzelf ook nog als eigenwijs, grappig en mooi.![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |