Na dat er een aantal mensen gevonden zijn via youtube en inmiddels te bewonderen zijn in te kleine pakjes op TMF of MTV is youtube echt overspoeld met filmpjes van mensen die wel even een liedje gaan zingen om te laten zien dat ze goed zijn.
Ieder muzieknummer op youtube. of het nou live of gewoon een clip is. is dan ook overspoeld met filmreacties van dit soort room zoekers. en vaak zitten er ook mensen bij die kunnen zingen. Soms ook niet. Soms zijn ze knap. Soms ook niet. Soms hebben ze het beide. Soms ook allebei niet.
Ik kan gitaar en piano spelen. Ik begeleid mensen die auditie doen voor verschillende dingen op de gitaar of piano. Daarnaast support ik ze ook in kleine maten om ze net wat beter te laten presteren. En dat allemaal vrijwillig gewoon omdat ik het erg leuk vind om te doen + dat de kans aanwezig is dat ik iemand bij zijn eerste stap heb geholpen en die later bekend gaat worden.
En als ik dan soms die filmpjes zie op youtube hoe iemand een erg goed nummer probeert uit zijn/der strot te krijgen is dat echt tenenkrommend en plaats vervangende schaamte.
Als je iets niet kan. wees dan realistisch en ga er niet mee aan de gang. Maar ga niet jezelf voorliegen dat je wel goed kan zingen omdat je moeder zegt dat dat zo is
even een klein voorbeeld.
Deze heeft potentie maar moet heel diep gaan om een enigszins acceptabele stem te krijgen.
Dit is gewoon afvoeren.
Dit is een leuk voorbeeld. Deze gast onderdrukt zijn stem. Dit is niet zijn echte stemgeluid. Als je dit veel doet ver knal je je stembanden en is de kans aanwezig dat je op een dag gewoon niet meer kan praten.
Klacht lijkt me duidelijk.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.