Medium-rare kabeljauwfilet? Heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:12 schreef Atreidez het volgende:
Als je m goed hebt doorgebakken hoef je je geen zorgen te maken. Sommige mensen willen echter hun filet medium, en dat kan voor risico's zorgen.
Gatverquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:25 schreef Atreidez het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ij_albert_heijn.html
Eet smakelijk, is wel degelijk een worm. Wie koopt er nou ook vis bij de AH
Me neither.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:20 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Medium-rare kabeljauwfilet? Heb ik nog nooit van gehoord.
Ik denk dat je zijn broertjes en zusjes wel gedood hebt door het bakken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:04 schreef JJasperO het volgende:
Hm lekker dan.
Lijkt inderdaad erg op dat haringwormpje. Welnu de worm heb ik er dus uitgehaald en de vis heeft 7 a 8 minuten op redelijk hoog vuur gebakken. Ik ga er dus vanuit dat ik verder niks oploop
Edit: oja ik krijg m'n geld terug.
Lintwormen zjin plat en geleed, foto wijst op een rondworm.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:31 schreef Plots het volgende:
Zou ook lintworm kunnen zijn.
Op TV vertelde iemand dat hij lintworm kreeg na het eten van niet goeddoorbakken vis.
Hey jij weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:34 schreef trovey het volgende:
Wat ben ik op dit moment blij dat ik geen vis lust![]()
[..]
Lintwormen zjin plat en geleed, foto wijst op een rondworm.
Had het al gezien in je topic, kun je weer zonder problemen van A naar B.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:40 schreef Plots het volgende:
[..]
Hey jij weer, heb mn oliedop gevonden btw.
Ga ik nu dood?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is al vragen om moeilijkheden, vis uit de supermarkt.
De vismannen met kraam of winkel, nemen het goede spul, de rest gaat naar supermarkt.quote:
Zegt niet zoveel over de wormen. In zojuist gevangen kabeljauw - lees: verse vis - kunnen ook gewoon parasieten leven.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
De vismannen met kraam of winkel, nemen het goede spul, de rest gaat naar supermarkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |