Zou een ander wel iets boeiends uit Carice hebben kunnen peuren?quote:Op woensdag 9 september 2009 02:34 schreef scanman1 het volgende:
Na het interview met Carice gaat het programma bij mij in de boycot. Wat was dat SLECHT zeg. Wat een irritant dom wijf is die interviewer. Nee, pas als er een nieuwe interviewer is ga ik weer kijken.
Ik wel hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zou een ander wel iets boeiends uit Carice hebben kunnen peuren?
ja zie ook de serie 'een schitterend ongeluk' die de vpro jaren geleden uitzondquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:40 schreef _Floddertje_ het volgende:
Mensen die die docu van Oliver Sacks interessant vonden raad ik aan om het boek Musicofilia van Oliver Sacks te lezen, is echt heel leuk en interessant.
[ afbeelding ]
Uit heel veel andere interviews blijkt dat Carice van Houten wel degelijk een interessant mens is die wel iets te vertellen heeft, dus ja... iedere boerenlul had meer uit het interview gehaald!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zou een ander wel iets boeiends uit Carice hebben kunnen peuren?
Yep Margriet heeft het op haar geweten..quote:Op donderdag 17 september 2009 03:07 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Uit heel veel andere interviews blijkt dat Carice van Houten wel degelijk een interessant mens is die wel iets te vertellen heeft, dus ja... iedere boerenlul had meer uit het interview gehaald!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |