Ook wel weer zoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:51 schreef borisz het volgende:
Simek, maar niet drie uur voor Zomergasten.
Volgens mij is Pechtold niet echt bang om gewoon zijn mening te geven. Mede daarom dus wel een interressante en redelijk slimme gast.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Politici moet je nooit uitnodigen als ze nog actief in de politiek zitten. Die worden meestal pas interessant als ze gestopt zijn...
Ik verwacht geen spetterende uitzending in ieder geval.
Niet gekeken omdat je bang was verliefd te worden?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:54 schreef tong80 het volgende:
Carice van Houten was nietszeggend vreselijk mens. Omhooggevallen actrice.
Ik heb niet gekeken trouwens
Nee ik mag dat mens niet en WK atletiek vond ik belangrijker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:06 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Niet gekeken omdat je bang was verliefd te worden?
Mwah, ik vind gasten in dit programma vaak vooral interessant omdat ze een kijkje in de keuken kunnen geven... Bij Pechtold zou dat bijvoorbeeld de kabinetscrisis tijdens zijn ministerschap kunnen zijn, of de kwesties waar zijn fractie diep over verdeeld is, of de politieke spelletjes die je moet spelen om iets gedaan te krijgen in Den Haag, of de punten waar hij persoonlijk anders over denkt dan zijn partij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:46 schreef Yi-Long het volgende:
Volgens mij is Pechtold niet echt bang om gewoon zijn mening te geven. Mede daarom dus wel een interressante en redelijk slimme gast.
Whehequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:54 schreef tong80 het volgende:
Carice van Houten was nietszeggend vreselijk mens. Omhooggevallen actrice.
Fijn dat je dan zo'n gefundeerde mening over die uitzending kan hebben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:54 schreef tong80 het volgende:
Carice van Houten was nietszeggend vreselijk mens.
Ik haat mensen die een ongefundeerde mening hebbenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Fijn dat je dan zo'n gefundeerde mening over die uitzending kan hebben.
Onderbouw dat eensquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat mensen die een ongefundeerde mening hebben
Helemal mee eens , ik wil Joris Luyendijk terugquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Margriet moet snel vervangen worden, ze wordt met de week erger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |