Welke? St Jansbrug toevallig?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:20 schreef guitarist het volgende:
TVP vanuit backstage bij een of andere studentenvereniging in Delft.
It's not the right time to be sober,quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:54 schreef Witchfynder het volgende:
Annatar heeft vanaf heden een linkshandige bassist. We rukken op! Ha! Lefty powerrrr!.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Welke? St Jansbrug toevallig?. Doe de groeten aan Dribbel_
.
Delft heeft toch maar een echte studentenverenigingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gitaar komt dichterbij-dag!quote:
Keihard-knallen-op-kantoor-dag....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:11 schreef nightfall het volgende:
[..]
mezelf-volgieten-op-terrasjes-dag
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Delft heeft toch maar een echte studentenvereniging
Zeg, en hoeveel heeft Maastricht er eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
Een halve...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:25 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Zeg, en hoeveel heeft Maastricht er eigenlijk?
Je spreekt hem ook niet tegen, dus het zal wel zo zijn dan idd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:58 schreef brother52 het volgende:
Knap dat je van mij weet of ik ooit wel of niet iets met verenigingen te maken heb gehad.
Waarom zou ik hem tegenspreken? In principe heeft hij helemaal gelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:00 schreef infp2009 het volgende:
Je spreekt hem ook niet tegen, dus het zal wel zo zijn dan idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg ik ook niet. Ik doe enkel een wilde constatering....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:58 schreef brother52 het volgende:
Knap dat je van mij weet of ik ooit wel of niet iets met verenigingen te maken heb gehad.
Ja, ik vraag maar. Ik heb noch in Delft gestudeerd noch ooit bij een studentenvereniging gezeten. Ik kan mij ook niet voorstellen dat wij oooooit voor een studentenvereniging moeten spelenquote:
Oh kom, zelfs Marokkanen hebben een hekel aan Marokkanen, dus slecht voorbeeldquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik vind het altijd mooi om te zien dat de mensen met de grootste afkeer nog nooit iets met een vereniging te maken hebben gehad. Eeen beetje het idee van een boer in een gehucht bij Delfzijl, die een hekel aan Marrokanen heeft.
Nou vooruit, dan neem ik "vooroordelenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem tegenspreken? In principe heeft hij helemaal gelijk.
Alleen gaat het in mijn geval niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |