Ik? Nee hoor, kijk maar goed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:03 schreef Meursault het volgende:
Waarom heb je de sig van Tong80 overgenomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Je vergeet je post af te sluiten met dequote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:34 schreef GoodGawd het volgende:
Ik wil een schoolmaat een video laten zien van John Mayer.
Ziet hij dat hij een elektrische gitaar vasthoudt. Zegt ie: oooh een elektrische gitaar die vind ik meestal minder...
lol wtf? Denken sommige mensen alleen aan keiharde muziek en metal als ze een elektrische gitaar zien?
Echt ongelofelijk zo'n opmerking
Misschien houdt hij gewoon niet van elektrische gitaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je vergeet je post af te sluiten met desmiley.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:20 schreef guitarist het volgende:
TVP vanuit backstage bij een of andere studentenvereniging in Delft.
Ja, dat ligt hier vlakbij, zo'n 6 km fietsen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Fries dorp viert nu al kerst
Dean? Heb jij daar wat mee te maken?
SGASquote:
Welke?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:20 schreef guitarist het volgende:
Welke? St Jansbrug toevallig?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:20 schreef guitarist het volgende:
It's not the right time to be sober,quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:54 schreef Witchfynder het volgende:
Annatar heeft vanaf heden een linkshandige bassist. We rukken op! Ha! Lefty powerrrr!.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Welke? St Jansbrug toevallig?. Doe de groeten aan Dribbel_
.
Delft heeft toch maar een echte studentenverenigingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gitaar komt dichterbij-dag!quote:
Keihard-knallen-op-kantoor-dag....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:11 schreef nightfall het volgende:
[..]
mezelf-volgieten-op-terrasjes-dag
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Delft heeft toch maar een echte studentenvereniging
Zeg, en hoeveel heeft Maastricht er eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
Een halve...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:25 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Zeg, en hoeveel heeft Maastricht er eigenlijk?
Je spreekt hem ook niet tegen, dus het zal wel zo zijn dan idd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:58 schreef brother52 het volgende:
Knap dat je van mij weet of ik ooit wel of niet iets met verenigingen te maken heb gehad.
Waarom zou ik hem tegenspreken? In principe heeft hij helemaal gelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:00 schreef infp2009 het volgende:
Je spreekt hem ook niet tegen, dus het zal wel zo zijn dan idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg ik ook niet. Ik doe enkel een wilde constatering....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:58 schreef brother52 het volgende:
Knap dat je van mij weet of ik ooit wel of niet iets met verenigingen te maken heb gehad.
Ja, ik vraag maar. Ik heb noch in Delft gestudeerd noch ooit bij een studentenvereniging gezeten. Ik kan mij ook niet voorstellen dat wij oooooit voor een studentenvereniging moeten spelenquote:
Oh kom, zelfs Marokkanen hebben een hekel aan Marokkanen, dus slecht voorbeeldquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik vind het altijd mooi om te zien dat de mensen met de grootste afkeer nog nooit iets met een vereniging te maken hebben gehad. Eeen beetje het idee van een boer in een gehucht bij Delfzijl, die een hekel aan Marrokanen heeft.
Nou vooruit, dan neem ik "vooroordelenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem tegenspreken? In principe heeft hij helemaal gelijk.
Alleen gaat het in mijn geval niet op.
Zodra wij Zwolle voorbij komen worden we überhaupt niet meer serieus genomen op het moment dat we de zaal binnenkomen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, ik vraag maar. Ik heb noch in Delft gestudeerd noch ooit bij een studentenvereniging gezeten. Ik kan mij ook niet voorstellen dat wij oooooit voor een studentenvereniging moeten spelen. Behalve misschien die alto-vereniging in Leiden
.
Ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Welke? St Jansbrug toevallig?. Doe de groeten aan Dribbel_
.
Ik moet ook iedere dag om 6u op....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:31 schreef infp2009 het volgende:
Haha, 10.00u zo vroeg op de ochtend, man ik was al twee uur aan het werk hoor.
Dan ben ik meestal al onderweg.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik moet ook iedere dag om 6u op....
de grote vraag is dan natuurlijk of je ook pas om 21:00 thuis bent...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan ben ik meestal al onderweg.
Nou...ik zou anders best wel wat vroeger thuis willen zijn hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:12 schreef infp2009 het volgende:
Laten we niet gaan kijken wie de grootste pik heeft, we hadden het erover dat studentenverenigingen, ondanks een enkele slechte ervaring, eigenlijk hardstikke leuk zijn.
Vrij regelmatig.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:10 schreef --H-I-M-- het volgende:
de grote vraag is dan natuurlijk of je ook pas om 21:00 thuis bent...
Vast welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zodra wij Zwolle voorbij komen worden we überhaupt niet meer serieus genomen op het moment dat we de zaal binnenkomen.
Eén van onze gitaristen zat daar vroeger bijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:32 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja.Was nog best een grappig optreden ook.
Ik denk dat jij dan wel erg veel reistijd hebt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:21 schreef --H-I-M-- het volgende:
Misschien werken we dan wel op hetzelfde kantoor!!
Jezus wat een lilluk ding!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:24 schreef Meursault het volgende:
Kennen we deze nog..
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:27 schreef infp2009 het volgende:
Nee hoor, je mag ze allebei hebben.
Waar haal je dat soort stomme dingen altijd vandaan ?!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:48 schreef Witchfynder het volgende:
<Modok> going to England, Germany, Amsterdam, Italy, and then Netherlands
<Numbus> Amsterdam isn't a country it is the Capitol of the Netherlands...
<Modok> It is?![]()
.
Toen ik in chicago zat, waren er genoeg amerikanen die dachten dat the Netherlands een plaats in Amsterdam was....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Waar haal je dat soort stomme dingen altijd vandaan ?!
Bash.org, daar kunnen mensen idiote IRC-quotes indienen. Nou, je ziet het. Ik vermaak me altijd met die site op mijn werkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Waar haal je dat soort stomme dingen altijd vandaan ?!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:52 schreef Goover het volgende:
chickenrising: if playing an actual guitar picks up girls, playing a video game about playing the guitar is sure to pick up some sort of girl... it only makes sense
Doe het dan gewoon nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:17 schreef -Menn0- het volgende:
Wel humor als je als band niet met echte instrumenten je liedjes speelt maar in Guitar Hero/Rock Band
"Dit nummer is eigenlijk te moeilijk voor ons dus we spelen het in z'n geheel via Gutiar Hero/Rock Band"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |