Ik? Nee hoor, kijk maar goed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:03 schreef Meursault het volgende:
Waarom heb je de sig van Tong80 overgenomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Je vergeet je post af te sluiten met dequote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:34 schreef GoodGawd het volgende:
Ik wil een schoolmaat een video laten zien van John Mayer.
Ziet hij dat hij een elektrische gitaar vasthoudt. Zegt ie: oooh een elektrische gitaar die vind ik meestal minder...
lol wtf? Denken sommige mensen alleen aan keiharde muziek en metal als ze een elektrische gitaar zien?
Echt ongelofelijk zo'n opmerking
Misschien houdt hij gewoon niet van elektrische gitaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je vergeet je post af te sluiten met desmiley.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:20 schreef guitarist het volgende:
TVP vanuit backstage bij een of andere studentenvereniging in Delft.
Ja, dat ligt hier vlakbij, zo'n 6 km fietsen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Fries dorp viert nu al kerst
Dean? Heb jij daar wat mee te maken?
SGASquote:
Welke?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:20 schreef guitarist het volgende:
Welke? St Jansbrug toevallig?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:20 schreef guitarist het volgende:
It's not the right time to be sober,quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:54 schreef Witchfynder het volgende:
Annatar heeft vanaf heden een linkshandige bassist. We rukken op! Ha! Lefty powerrrr!.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Welke? St Jansbrug toevallig?. Doe de groeten aan Dribbel_
.
Delft heeft toch maar een echte studentenverenigingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gitaar komt dichterbij-dag!quote:
Keihard-knallen-op-kantoor-dag....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:11 schreef nightfall het volgende:
[..]
mezelf-volgieten-op-terrasjes-dag
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Delft heeft toch maar een echte studentenvereniging
Zeg, en hoeveel heeft Maastricht er eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
Een halve...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:25 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Zeg, en hoeveel heeft Maastricht er eigenlijk?
Je spreekt hem ook niet tegen, dus het zal wel zo zijn dan idd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:58 schreef brother52 het volgende:
Knap dat je van mij weet of ik ooit wel of niet iets met verenigingen te maken heb gehad.
Waarom zou ik hem tegenspreken? In principe heeft hij helemaal gelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:00 schreef infp2009 het volgende:
Je spreekt hem ook niet tegen, dus het zal wel zo zijn dan idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg ik ook niet. Ik doe enkel een wilde constatering....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:58 schreef brother52 het volgende:
Knap dat je van mij weet of ik ooit wel of niet iets met verenigingen te maken heb gehad.
Ja, ik vraag maar. Ik heb noch in Delft gestudeerd noch ooit bij een studentenvereniging gezeten. Ik kan mij ook niet voorstellen dat wij oooooit voor een studentenvereniging moeten spelenquote:
Oh kom, zelfs Marokkanen hebben een hekel aan Marokkanen, dus slecht voorbeeldquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik vind het altijd mooi om te zien dat de mensen met de grootste afkeer nog nooit iets met een vereniging te maken hebben gehad. Eeen beetje het idee van een boer in een gehucht bij Delfzijl, die een hekel aan Marrokanen heeft.
Nou vooruit, dan neem ik "vooroordelenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem tegenspreken? In principe heeft hij helemaal gelijk.
Alleen gaat het in mijn geval niet op.
Zodra wij Zwolle voorbij komen worden we überhaupt niet meer serieus genomen op het moment dat we de zaal binnenkomen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, ik vraag maar. Ik heb noch in Delft gestudeerd noch ooit bij een studentenvereniging gezeten. Ik kan mij ook niet voorstellen dat wij oooooit voor een studentenvereniging moeten spelen. Behalve misschien die alto-vereniging in Leiden
.
Ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Welke? St Jansbrug toevallig?. Doe de groeten aan Dribbel_
.
Ik moet ook iedere dag om 6u op....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:31 schreef infp2009 het volgende:
Haha, 10.00u zo vroeg op de ochtend, man ik was al twee uur aan het werk hoor.
Dan ben ik meestal al onderweg.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik moet ook iedere dag om 6u op....
de grote vraag is dan natuurlijk of je ook pas om 21:00 thuis bent...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan ben ik meestal al onderweg.
Nou...ik zou anders best wel wat vroeger thuis willen zijn hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:12 schreef infp2009 het volgende:
Laten we niet gaan kijken wie de grootste pik heeft, we hadden het erover dat studentenverenigingen, ondanks een enkele slechte ervaring, eigenlijk hardstikke leuk zijn.
Vrij regelmatig.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:10 schreef --H-I-M-- het volgende:
de grote vraag is dan natuurlijk of je ook pas om 21:00 thuis bent...
Vast welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zodra wij Zwolle voorbij komen worden we überhaupt niet meer serieus genomen op het moment dat we de zaal binnenkomen.
Eén van onze gitaristen zat daar vroeger bijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:32 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja.Was nog best een grappig optreden ook.
Ik denk dat jij dan wel erg veel reistijd hebt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:21 schreef --H-I-M-- het volgende:
Misschien werken we dan wel op hetzelfde kantoor!!
Jezus wat een lilluk ding!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:24 schreef Meursault het volgende:
Kennen we deze nog..
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:27 schreef infp2009 het volgende:
Nee hoor, je mag ze allebei hebben.
Waar haal je dat soort stomme dingen altijd vandaan ?!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:48 schreef Witchfynder het volgende:
<Modok> going to England, Germany, Amsterdam, Italy, and then Netherlands
<Numbus> Amsterdam isn't a country it is the Capitol of the Netherlands...
<Modok> It is?![]()
.
Toen ik in chicago zat, waren er genoeg amerikanen die dachten dat the Netherlands een plaats in Amsterdam was....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Waar haal je dat soort stomme dingen altijd vandaan ?!
Bash.org, daar kunnen mensen idiote IRC-quotes indienen. Nou, je ziet het. Ik vermaak me altijd met die site op mijn werkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Waar haal je dat soort stomme dingen altijd vandaan ?!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:52 schreef Goover het volgende:
chickenrising: if playing an actual guitar picks up girls, playing a video game about playing the guitar is sure to pick up some sort of girl... it only makes sense
Doe het dan gewoon nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:17 schreef -Menn0- het volgende:
Wel humor als je als band niet met echte instrumenten je liedjes speelt maar in Guitar Hero/Rock Band
"Dit nummer is eigenlijk te moeilijk voor ons dus we spelen het in z'n geheel via Gutiar Hero/Rock Band"
Hansje worst!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:26 schreef Witchfynder het volgende:
Through the fire and the flames lijkt mij wel vet.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:55 schreef Cynic het volgende:
Gelukkig is Devin nog steeds zo gek als een deur
http://tothestage.com/MediaDetail.PAGE?ActiveID=1142&query=devin%20townsend&MediaId=8045
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:55 schreef Cynic het volgende:
Gelukkig is Devin nog steeds zo gek als een deur
http://tothestage.com/MediaDetail.PAGE?ActiveID=1142&query=devin%20townsend&MediaId=8045
Jullie mislukte ambtenaren jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:47 schreef Witchfynder het volgende:
De rest van de week werkt niemand meer hier, omdat iedereen bash zit te lezen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:58 schreef guitarist het volgende:
Godverdomme, ik bezoek 10 minuten geleden dit topic, even bijlezen. Ben ik mijn spullen aan het inpakken, begin ik te zingen: can you hear us, humping on your stereo.
Brother52.
Mission accomplishedquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:58 schreef guitarist het volgende:
Godverdomme, ik bezoek 10 minuten geleden dit topic, even bijlezen. Ben ik mijn spullen aan het inpakken, begin ik te zingen: can you hear us, humping on your stereo.
Brother52.
sjaarsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:39 schreef Doodkapje het volgende:
@TT:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SG FTW!!! Zaterdag optreden voor 100+ eerstejaars bij een introweekend
Sjaarsquote:
quote:
Ja, ik weet het, maar ze komen zo op mijn pad, het zij zo... met een beetje geluk kan mijn epi er dan ook uit, lekker opruimen!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:53 schreef The_Dean het volgende:
Please do... zo heb je niks, zo twee in een week
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:08 schreef The_Dean het volgende:
Zo een PS-3. Een heuse Jackson Performer.
[ afbeelding ]
Gaaaaaaaaaaaaaaffff !!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:08 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt niet veel fouter... je kan beter voor een LP gaan!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:08 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook niet van mij, van een klant. Zat wel een poosje aan dit model te denken, en kon nu dus mooi even jengelen, maar ligt me toch niet echt. Klinkt en speelt prima, vind hem alleen te klein en te licht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het wordt niet veel fouter... je kan beter voor een LP gaan!
Anthraxquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:18 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Kewl jaren 80 metal gitaar
![]()
Madhouse opzet![]()
![]()
![]()
Tenenenenene gngngngngnggngng
Tenenenenene gngngngngnggngng
White coats to bind me, out of control
I live alone inside my mind
World of confusion, air filled with noise
Who says that my lifes such a crime?
Trapped, in this nightmare
I wish Id wake
As my whole life begins to shake
Four walls, surround me
An empty gaze
I cant find my way out of this maze
cause I dont care
Fall in, fall out
Gone without a doubt, help me
I cant take the blame
They dont feel the shame
Its a madhouse
Or so they claim
Its a madhouse
Oh, am I insane?
My fears behind me, what can I do
My dreams haunt my sleep at night
Oh no, wont learn their lesson, white fills my eyes
And only then they see the light
![]()
![]()
Tja orgineel is anders...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:12 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gibson.com/en-(...)veyard-disciple-819/
al is het wel cool dattie beetje op zo'n vox phantom gitaar lijkt...!
Nope!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:50 schreef Gitaarmat het volgende:
Zeg Tele heb je je LP al verkocht?
Ja, maar dat werkt niet heb ik gemerkt.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:04 schreef The_Dean het volgende:
Haha nee, je verkocht toch dingen om ruimte/geld te maken??
Alsof mijn account zo interessant isquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:11 schreef allsystemshalt het volgende:
Vergeet niet om je password te vernieuwen![]()
Een A-Hole heeft de password database van FOK! gekopieerd![]()
![]()
![]()
Shit, betrapt...quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:36 schreef The_Dean het volgende:
Password changed, crisis averted!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:53 schreef TeleluvR het volgende:
Klop maar een end raakJa sorry man. Als jij nou eens autorijden gratis maakt, dan ben ik zo bij jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
stuur een mailtje naar wouter.bos@hogeherendenhaag.nlquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja sorry man. Als jij nou eens autorijden gratis maakt, dan ben ik zo bij je
Donequote:Op zondag 23 augustus 2009 12:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
stuur een mailtje naar wouter.bos@hogeherendenhaag.nl
Doe je goed TeleluvR, ik moet nog steeds een dag regelen om naar de Guitar Center hier te gaan :\... overigens is het wel heel verleidelijk om een Fender te halen met al die kortingen die je nu op een Amerikaanse strat krijgtquote:Op zondag 23 augustus 2009 10:54 schreef TeleluvR het volgende:
Fok weer online en bijna een nieuwe gitaar!
Jaa, het is een tweelingbroertje!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 05:43 schreef TeleluvR het volgende:
Fok eindelijk weer online, lijkt wel een knipperlicht, maar bij deze:
[ afbeelding ]
Mijn idee! Ding klinkt goed, ondanks brakke brug en 3 E-snarenquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:00 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Jaa, het is een tweelingbroertje!!
Vet hoor!! Nooit meer wegdoen deze.....
Vet!quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mijn idee! Ding klinkt goed, ondanks brakke brug en 3 E-snaren
Dat zijn geniale pedalen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:59 schreef GoodGawd het volgende:
Heeft iemand zo'n beaty?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
(Keeley modded Boss)
Mail maar...quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Tele hoeveel vraag je voor die LP? Is een std.? Foto's?
Ja ik weet. En ik ze ook graag, maar die bluesbreaker en die Ibanez TS808 worden niet meer gemaakt, en via markplaats kopen vind ik altijd zo creepyquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat zijn geniale pedalen.
Tele hoeveel vraag je voor die LP? Is een std.? Foto's?
Zolang het niet al te veel op de riff van Enter Sandman lijkt maak ik me meestal niet zo drukquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:11 schreef allsystemshalt het volgende:
Hoe controleren jullie trouwens of een melodie/riff die je net verzonnen hebt origineel is?![]()
Alle muziek die ooit gemaakt is even afluisteren .. dat is toch niet te doen
Ik neem meestal de "inspired by" uitwegquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:11 schreef allsystemshalt het volgende:
Hoe controleren jullie trouwens of een melodie/riff die je net verzonnen hebt origineel is?![]()
Dat doet gibson ook!quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik neem meestal de "inspired by" uitweg.
Dat klinkt inderdaad als iets dat hier gezegd wordt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Had er hier iemand gezegd dat gitaren beter niet bij Tonika kon kopen?
Als je naar de prijzen kijkt dan zijn de grote internetstores altijd goedkoper dan je lokale gitaarboer. Maar ik kan me er ook iets bij voorstellen dat je een gitaar in die prijsklasse eerst eens zou willen proberen en dat het ook wel fijn is ivm garantie enzo dat de winkel een beetje in de buurt zit.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Nou, als ik zo naar de prijzen kijk.![]()
Gibson Les Paul Standard 2008 bij Music-Store: ¤1999,99,-
Dezelfde bij Tonika ¤2298,-
Ja dat is ok als je weet wat het eventuele "origineel" is, maar wat als je een song maakt en achteraf blijkt dat iemand al jaren eerder precies hetzelfde heeft gemaakt zonder dat je daar ooit van gehoord hebt?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik neem meestal de "inspired by" uitweg.
Ik denk dat ik dan al met al beter naar bijv. de Feedback in Apeldoorn gaan, dat is niet te ver maar wel een redelijk grote winkel met een redelijk aanbod? Ik ben er nog nooit geweest maar hebben ze daar wat gitaren hangen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als je naar de prijzen kijkt dan zijn de grote internetstores altijd goedkoper dan je lokale gitaarboer. Maar ik kan me er ook iets bij voorstellen dat je een gitaar in die prijsklasse eerst eens zou willen proberen en dat het ook wel fijn is ivm garantie enzo dat de winkel een beetje in de buurt zit.
Dan geef je ze de 4 euro die ze misgelopen zijn en dan praten we er niet meer over.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:37 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ja dat is ok als je weet wat het eventuele "origineel" is, maar wat als je een song maakt en achteraf blijkt dat iemand al jaren eerder precies hetzelfde heeft gemaakt zonder dat je daar ooit van gehoord hebt?
de ik heb dit geschreven maar misschien heeft ooit iemand anders dat ook al gedaan uitweg ? *
* Would that hold in court?
Ik heb wel eens zoiets geroepen maar dat ging over snaren. Die zijn daar belachelijk duur.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Had er hier iemand gezegd dat gitaren beter niet bij Tonika kon kopen?
maar dat was toch een cover gebaseert op een andere cover van het zelfde nummer?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan geef je ze de 4 euro die ze misgelopen zijn en dan praten we er niet meer over.
In het meest realistische scenario maakt het allemaal geen klap uit.
Wij hebben een cover van Smells Like Teen Spirit op cd uitgebracht, ik wacht nog steeds op een telefoontje van mevrouw Love.
Ik vind dit dus echt slecht en dat komt vooral door de stemquote:
Ik vond het een briljant optreden, net als ditquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:55 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vind dit dus echt slecht en dat komt vooral door de stem
Beetje van "hey kijk hoe excentriek wij zijn en hoe wij overal mee weg komen"-muziekquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt slecht en dat komt vooral door de stem
Die poster faalt ff qua spelling zegquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:24 schreef brother52 het volgende:
Valt wel mee, zo excentriek is FNM niet, Mike Patton is het misschien wel maar met FNM valt het alles mee.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:26 schreef Witchfynder het volgende:
Beetje van "hey kijk hoe excentriek wij zijn en hoe wij overal mee weg komen"-muziek.
Dat is inderdaad wel heel erg.quote:Deze band vind ik nog erger:
Dan zou je voor de lol eens naar Fantomas moeten luisteren (bij voorkeur Fantomas of Suspended Animation)quote:Ik houd niet van muziek waar ik geen lijn in hoor en niet snap wat ze er nou mee willen....
Ze is inderdaad 61 maar dat zou je niet zeggen wanneer ze op het podium staat.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:32 schreef Witchfynder het volgende:
Die poster faalt ff qua spelling zeg. Ik zag dit op tv gister. Wel opmerkelijk hoe Jones nog actief is. Ze is toch 61 ofzo inmiddels?
Ik heb de DVD.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Die lik op 2:33 is dat in een pentatonische toonladder? Ik vind het ineens zo anders klinken en komt dat uit een bepaalde toonladder?
Klopt, dat doet hij soms ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:01 schreef -Menn0- het volgende:
Heb het idee dat Mike Patton zomaar wat schreeuwt af en toe....
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:26 schreef Witchfynder het volgende:
Ik houd niet van muziek waar ik geen lijn in hoor en niet snap wat ze er nou mee willen....
Dat viel vrijdag behoorlijk mee, ik heb hem wel eens zien optreden waarbij hij echt alleen maar schreeuwde (en aan wat knopjes draaide).quote:
Wanneer gaan wij eens bekend worden?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:30 schreef brother52 het volgende:
Ach, als ik met mijn stem zou kunnen wat hij er mee kan, zou ik er best bekend mee willen worden.
Nee dank je, dat ken ik alquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:41 schreef brother52 het volgende:
Dan zou je voor de lol eens naar Fantomas moeten luisteren (bij voorkeur Fantomas of Suspended Animation)
Daar zit totaal geen lijn in.
Ja, daar word het wel eens tijd voor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:40 schreef The_Dean het volgende:
Wanneer gaan wij eens bekend worden?
Dave op drumsquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:41 schreef brother52 het volgende:
Dan zou je voor de lol eens naar Fantomas moeten luisteren (bij voorkeur Fantomas of Suspended Animation)
Daar zit totaal geen lijn in.
De toon. Persoonlijk vind ik 57's op een sg beter klinken en burstbuckers op een LPquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:36 schreef Gitaarmat het volgende:
Oh ja en nogwat.
Wat is het verschil tussen Classic 57 humbucker pick-ups en Burtsbucker Pro Humbuckers. Gibsons met dat laatste soort zijn meestal duurder..
Deze jongens heb ik pas net ontdekt, vind het zeer tof!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vond het een briljant optreden, net als dit
Ik heb zowieso het idee dat sinds kurt cobain die dingen had, veel 'underground'-bands dit hebben overgenomen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:08 schreef infp2009 het volgende:
Bizar veel Jazzmasters op Lowlands, btw.
Psst, Kurt speelde voornamelijk op Mustangs. Je bedoeld J. Mascis van Dinosaur Jr..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik heb zowieso het idee dat sinds kurt cobain die dingen had, veel 'underground'-bands dit hebben overgenomen.
Bernard d'Nude?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:34 schreef Doodkapje het volgende:
Afgelopen zaterdag optreden gehad tijdens een intro-weekendMet naakte bassist
![]()
![]()
![]()
Das allemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:34 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Psst, Kurt speelde voornamelijk op Mustangs. Je bedoeld J. Mascis van Dinosaur Jr..
Zijn burstbuckers voor een wat feller geluid dan als die 57's?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:57 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
De toon. Persoonlijk vind ik 57's op een sg beter klinken en burstbuckers op een LP
Ik vind de 57's wat feller, de burstbuckers hebben imo wat meer body.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zijn burstbuckers voor een wat feller geluid dan als die 57's?
quote:
Ah dan zijn die 57's meer wat voor mij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:30 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik vind de 57's wat feller, de burstbuckers hebben imo wat meer body.
edit: met feller bedoel ik niet meer output, want BB hebben dat meer. Denk bij 57's aan ac/dc-led zeppelin en bij burstbucker aan bijv de darkness
Hij bedoeld die hack, niet een reset.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:20 schreef brother52 het volgende:
Welke reset? heb ik iets gemist afgelopen weekend?
Ff mailen dan veranderen ze je emailadresquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:46 schreef Libelah het volgende:
DamnIk wilde m'n password opnieuw aanvragen na die reset. Blijkt dat het emailadres waarop ik dat had aangevraagd inmiddels niet meer bestaat (andere provider enzo).
Metaalkop is dus voortaan Libelah
Welke hack?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:24 schreef The_Dean het volgende:
Hij bedoeld die hack, niet een reset.
Je kon ook gewoon een mailtje sturen naar forum@fok.nl met de vraag of ze je email adres even willen veranderen, want er zijn veeeeeel meer users die niet mee een actief email adres hebben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:46 schreef Libelah het volgende:
DamnIk wilde m'n password opnieuw aanvragen na die reset. Blijkt dat het emailadres waarop ik dat had aangevraagd inmiddels niet meer bestaat (andere provider enzo).
Metaalkop is dus voortaan Libelah
Ik hoor hier RATM in. Komt waarschijnlijk door de beat.quote:
Geniale (bas)gitaarpartijen op dat nummer van Grace.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vond het een briljant optreden, net als dit
en dit![]()
Heerlijk Zappa-esque.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Beetje van "hey kijk hoe excentriek wij zijn en hoe wij overal mee weg komen"-muziek.
Deze band vind ik nog erger:
Ik houd niet van muziek waar ik geen lijn in hoor en niet snap wat ze er nou mee willen....
Fail!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Godver nu ben ik thuis en ben ik vergeten welk nummer we met gitaarles hebben gespeeld.![]()
Vader Jacob.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Godver nu ben ik thuis en ben ik vergeten welk nummer we met gitaarles hebben gespeeld.![]()
Blink182 fanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:53 schreef Dropdown het volgende:
Ha die gitaristen op Fok!
Na ongeveer 10 minuten zoeken () eindelijk dit topic gevonden. Ik was hier naar op zoek, omdat ik namelijk een vraag heb. Ik ben namelijk van plan een elektrische gitaar te kopen, gewoon omdat ik het wil spelen en de noten wil leren lezen. En omdat het vet is natuurlijk.
Ik wil vooral punkrock leren spelen, bands als: Blink182, Fall Out Boy (Meer emo), Green Day, maar ook Billy Talent en wat meer 'oldskool'. Bands als ACDC en RHCP bijvoorbeeld. Nou heb ik al andere mensen om advies gevraagd en zei waren er vrij zeker van dat een Les Paul een goede keus is. De Vintage werd mij aanbevolen. Ik heb een budget van ongeveer 300euro op dit moment daarvoor. Word later nog meer, dus ik neem aan dat ik sowieso moet gaan sparen. Ik moet dus van het geld een elektrische gitaar en sowieso een versterker en nog accessoires (weet niet wat ik nog meer moet hebben) kunnen kopen.
Nou vroeg ik mij af of iemand goed advies kan geven.
Ja, die 300 euro ga ik nog meer makn, maar moet eerst even mijn vakantie voor volgend jaar verdienen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:41 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Blink182 fan![]()
Voor punkrock is het beter om een gitaar te nemen met een humbucker, een Les Paul (tom delonge speelde op de eerste 2 a 3 albums op een zwarte les paul) is hier denk ik wel een prima keus voor (Epiphone Les Paul ivm je budget). Voor je een gitaar koopt, zou ik wel iemand meenemen die je gitaar kan 'testen' in de winkel. Puur om te voorkomen dat je 'zooi' aangesmeerd krijgt.
Het RHCP geluid krijg je denk ik beter uit een fender (of squier) stratocaster met single coils...
Let ook bij 't kopen van je gitaar naar de breedte van de gitaar nek, afhankelijk van de grote van je hand is een smalle of brede hals prettig.
Persoonlijk is 300 euro wel iets aan de krappe kant als je een redelijke instap gitaar, een 10~15 watt oefen versterken en accesoires wilt kopen.
Het was toch die bassist die een signature Fender heeft? Die gitarist speelt toch op Gibson?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:19 schreef Cynic het volgende:
Die Blink182 kerel heeft toch een signature strat? En volgens mij is daar ook nog een Squier versie van die best te betalen is als je hem tweedehands ergens kan vinden.
Ja hij is die kerel met die signature '51 P-bass ofzo toch? Mike...nog iets.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:53 schreef guitarist het volgende:
[..]
Het was toch die bassist die een signature Fender heeft? Die gitarist speelt toch op Gibson?
Mike Drint bedoel je? Die is van Green Day.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:01 schreef Witchfynder het volgende:
Ja hij is die kerel met die signature '51 P-bass ofzo toch? Mike...nog iets.
Tom Delonge is toch van Blink? Die heeft een signature strat.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:53 schreef guitarist het volgende:
[..]
Het was toch die bassist die een signature Fender heeft? Die gitarist speelt toch op Gibson?
Oh ok. Ik ken al die gasten nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mike Drint bedoel je? Die is van Green Day.
Mark Hoppus is van Blink, volgens mij heeft die ook een sig. P-bass.
Klopt, hij heeft ook een signature Epiphone ES335.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:21 schreef Cynic het volgende:
Tom Delonge is toch van Blink? Die heeft een signature strat.
Ja, idd...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:56 schreef Cynic het volgende:
FR inbouwen lijkt me nogal een kostbaar en lastig werkje
Zeker zo'n Telecasterbespeler?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:05 schreef Meursault het volgende:
Wat is een FR ook alweer?
Er zit er één op mn Ibanez.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeker zo'n Telecasterbespeler?![]()
.
Floyd Rose.
Als je het goed doet, is alles wel okquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:12 schreef Meursault het volgende:
Ik zat een elementsoort te bedenken die je met FR kon afkorten..
Maar dat lijkt me inderdaad een lastig werkje. Maar is de kwaliteit dan wel een beetje ok?
Dan doe je iets niet goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:31 schreef infp2009 het volgende:
Buiten dat je gitaar altijd ontstemt is dan...
Dus je hebt altijd last van je rug? Dus je hebt een modderig geluid? Kom, laten we alle vooroordelen er ff bij pakkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:42 schreef infp2009 het volgende:
NOu ja, ik heb gelukkig een Les Paul en dus nergens last van.
Ja, ik ook. Best leuk, maar ik gebruik het te weinig.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:14 schreef Cynic het volgende:
Bij een volgende gitaar wil ik het liefst geen FR brug meer, gewoon string-thru ofzo. Dat bevalt me prima aan de vorige Washburn die ik hen gekocht.
Ik snap die commotie over zware gitaren echt niet...... Ik sta soms 4/5 uur non-stop staand te spelen en heb nog nooit last van mijn rug gehad.....quote:
Tja, het zijn gewoon mietjes met valse gitaren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:48 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik snap die commotie over zware gitaren echt niet...... Ik sta soms 4/5 uur non-stop staand te spelen en heb nog nooit last van mijn rug gehad.....
Natuurlijk als ik mn sg omdoe heb ik wel het gevoel dat ik wat wendbaarder ben
Behalve dat het ontzettend klote is om hem goed af te stellen, vind ik het eigenlijk wel een mooi systeem.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:46 schreef Witchfynder het volgende:
Ik krijg vaak het idee dat vooral Metal/Rock gitaristen dol op een FR zijn. Een surfgitarist hoorde ik eens zeggen dat hij de tremolo te aggressief vond. Dus naast bovengenoemde, wie houden er nog meer van FR's?
ik, om er squeels uit mijn gitaar mee te halenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:46 schreef Witchfynder het volgende:
Ik krijg vaak het idee dat vooral Metal/Rock gitaristen dol op een FR zijn. Een surfgitarist hoorde ik eens zeggen dat hij de tremolo te aggressief vond. Dus naast bovengenoemde, wie houden er nog meer van FR's?
Ik vind het maar een onding eignelijk, ik ben gewoon aan eht spelen, nummer klaar, dan denk ik hmmm wat moet ik nu weer spelen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:46 schreef Witchfynder het volgende:
yoyoyoyoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:41 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Blink182 fan![]()
Voor punkrock is het beter om een gitaar te nemen met een humbucker, een Les Paul (tom delonge speelde op de eerste 2 a 3 albums op een zwarte les paul) is hier denk ik wel een prima keus voor (Epiphone Les Paul ivm je budget). Voor je een gitaar koopt, zou ik wel iemand meenemen die je gitaar kan 'testen' in de winkel. Puur om te voorkomen dat je 'zooi' aangesmeerd krijgt.
Het RHCP geluid krijg je denk ik beter uit een fender (of squier) stratocaster met single coils...
Let ook bij 't kopen van je gitaar naar de breedte van de gitaar nek, afhankelijk van de grote van je hand is een smalle of brede hals prettig.
Persoonlijk is 300 euro wel iets aan de krappe kant als je een redelijke instap gitaar, een 10~15 watt oefen versterken en accesoires wilt kopen.
Ik vind de balans niet fijn. Onze roadie had ooit eens zijn LP meegenomen zodat ik die tijdens de soundcheck kon gebruiken. Het zijn erg gave dingen, klinken goed en zien er heel erg rock&roll uit, maar ik was er qua speelplezier snel klaar mee.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:48 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik snap die commotie over zware gitaren echt niet...... Ik sta soms 4/5 uur non-stop staand te spelen en heb nog nooit last van mijn rug gehad.....
Natuurlijk als ik mn sg omdoe heb ik wel het gevoel dat ik wat wendbaarder ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |