Wonen er 2 in 't huis hierquote:
Ergens in Helpman, relatief dicht bij de AH. Zijn beide eerstejaarsquote:
Klopt. Mijn zusje gaat dat waarschijnlijk als vervolgstudie doen in België volgend jaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Seksuologie is geen studierichting in NL naar mijn weten. Ik heb er namelijk ook naar gezocht voor wanneer psychologie mss toch niet leuk blijkt.
Zijn ze single? Of hebben ze iets met elkaar?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Ergens in Helpman, relatief dicht bij de AH. Zijn beide eerstejaars
Volgens mij is er een bezet (Stelt zich voor met: Hoi, ik ben *naam* en dit is mijn vriendin*) en de ander is volgens mij vrijgezel...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:56 schreef Fappie het volgende:
[..]
Zijn ze single? Of hebben ze iets met elkaar?
Doe ze de groeten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Volgens mij is er een bezet (Stelt zich voor met: Hoi, ik ben *naam* en dit is mijn vriendin*) en de ander is volgens mij vrijgezel...
Hoi schijnt nog altijd het beste te werken...quote:
Ik zit er ook overna te denken, ja! Misschien dat sowieso nog te doen. Maja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Klopt. Mijn zusje gaat dat waarschijnlijk als vervolgstudie doen in België volgend jaar.
Bier!quote:
Ik hou van vrouwen die bier drinken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef Fappie het volgende:
Kheb nu ook zin in koud bier. Of gewoon iets kouds.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:52 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik hou van vrouwen die bier drinken.
Meestal rosé.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:52 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik hou van vrouwen die bier drinken.
Ja oké, er zijn ook genoeg toffe vrouwen die geen bier drinken, maar toch. Dus niet, dan toch.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef Luco het volgende:
[..]
Disclaimer: Uitzonderingen zijn altijd mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |