Mathildequote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Sapperdefap, wat voor naam hebben jouw ouders jou gegeven dan?
Niet, ik heet gewoon Bob.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:13 schreef Fappie het volgende:
[..]
Heet Bob. zo? Wat een mooie naam!
Volgens mij heb jij iets met seks en seksualiteitquote:
Jij hebt niets met seks?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij iets met seks en seksualiteit
Ik heb er niet m'n studierichting van gemaakt in ieder gevalquote:
Valt mee hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij iets met seks en seksualiteit
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:34 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Hij probeerde te zeggen dat hij geen seks heeft...
Seksuologie is geen studierichting in NL naar mijn weten. Ik heb er namelijk ook naar gezocht voor wanneer psychologie mss toch niet leuk blijkt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:34 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik heb er niet m'n studierichting van gemaakt in ieder geval
Dat dacht ik ook al, ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:34 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Hij probeerde te zeggen dat hij geen seks heeft...
Zie fobo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jij bent toch gewoon een jongetje.
Blij dat die weg is zeg (.txt dan)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:36 schreef Bob. het volgende:
Fappie doet me een beetje denken aan .txt eigenlijk.
Zat er stiekem ook al aan te denken,quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:36 schreef Bob. het volgende:
Ik zou het wel willen... Voor 1 dag dan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jij bent toch gewoon een jongetje.
Mij juist helemaal niet. Geen idee waarom maar dat is een gevoelskwestie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:36 schreef Bob. het volgende:
Oh.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:39 schreef Fappie het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen... Voor 1 dag dan.
Have you met a lesbian?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |