Heerlijk is dat in Spanje met die hoge luchtvochtigheid..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:22 schreef voyeur het volgende:
[..]
It zit in Spanje waar het boven de dertig graden is met een luchtvochtigheid van 75 procent.
Het is heel erg benauwd , temperatuur of 22 is gewoon ok met een lekker windjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:34 schreef bluesparkle het volgende:
Het is ook nooit goed he?
Als het regent is het kutweer, als het koud is is het kutweer en nu is het eindelijk lekker (tropisch) weer en nog steeds kutweer.
klagende hollanders
Je weet waar Maastricht ligt?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:23 schreef Dein_Gesicht het volgende:
't komt van het zuidwesten? Dan moet ik t toch verrekte snel merken.
Zit op mn werk @ Maastricht, moet met de trein naar huis. Hopen dat die om 19:00 nog zoeft.
Doe mij maar koude, dan klaag ik niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:34 schreef bluesparkle het volgende:
Als het regent is het kutweer, als het koud is is het kutweer en nu is het eindelijk lekker (tropisch) weer en nog steeds kutweer.
klagende hollanders
klopt, in Emmen gewoon blauwe lucht, het waait wel iets harderquote:
Kou is best lekker hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:34 schreef bluesparkle het volgende:
klagende hollanders
Vergeet de hele buienradar pleasequote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:30 schreef Greys het volgende:
Ik geloof er ook niets meer van, dat er nog noodweer komt.
In Rotterdam gaat het wel duidelijk wat harder waaien nu, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Buien die nog moeten ontstaan zie je niet op de radar vooruit.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:40 schreef stefan1187 het volgende:
Volgens mij weer storm in een glas water
Er komt wel iets aan maar volgens mij is het zo weer voorbij.... (als ik op de EU radar 3 uur vooruit kijk)
Heeft het KNMI ons weer blij gemaakt met een dooie mus![]()
Jij snapt duidelijk dit topic niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:34 schreef bluesparkle het volgende:
klagende hollanders
Volgens de buienradar heeft de Zeeuwse kust net anders wel een beetje kunnen genieten van wat mooisquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vergeet de hele buienradar please
Geduld
Nee hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:34 schreef bluesparkle het volgende:
Als het regent is het kutweer,
Nee hoor.quote:als het koud is is het kutweer
Ja dat wel. En het is niet "lekker" weer, het is vies, benauwd, ranzig kutweer.quote:en nu is het eindelijk lekker (tropisch) weer en nog steeds kutweer.
Check de temperatuur van dat deel zeeland.. tis ineens 22.7 daarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens de buienradar heeft de Zeeuwse kust net anders wel een beetje kunnen genieten van wat moois.
Da's waar, af en toe waait het ff hard.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:39 schreef BereNDD het volgende:
[..]
klopt, in Emmen gewoon blauwe lucht, het waait wel iets harder
Zo is die beterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:47 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik voel een koud lekker briesje in rdam
Oke... we houden de moed erinquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:48 schreef IkWilbert het volgende:
Tussen 15.00 uur en 16.00 uur zullen de eerste buien gaan onstaan vermoed ik. Nog even geduld allemaal, op buienradar is nog niets te zien
dies dus nepquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:46 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk dat het westen sowieso nog die bui gaat krijgen hoor
75 procent luchtvochtigheid vind jij niet benauwd?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:45 schreef Stephan1237 het volgende:
In spanje is het nog warmer maar daar is het niet zo benauwd
Na een paar dagen in de jungle vond ik dat niet benauwd, nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:52 schreef voyeur het volgende:
[..]
75 procent luchtvochtigheid vind jij niet benauwd?
f5f5f5f5f5f5quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik wacht heel geduldig op de KNMI update
Weeralarm-update van KNMI. Ze noemen geen tijden meer.quote:Lijn met zware onweersbuien trekt in de middag en avond van west naar oost over ons land. Ook daar vooruit ontstaan lokaal zware onweersbuien. Bij de buien, die zich verraderlijk snel kunnen ontwikkelen, is er een grote kans op zeer zware windstoten tot 110 km per uur, hagel en lokaal veel neerslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |