Yip, Goodbye is sowieso al een slankiequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:03 schreef ColdFeet het volgende:
En Goodbye: mooi dat je weer even streng bent! Hopelijk ben je snel weer op de 5858, MAN. Je bent sowieso al slank
Aai hoop zooo!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ah Maria, gezelligerdIk weet zeker dat de broekmaten EN de kilo's zullen verdwijnen
Lasagne zonder pasta, grapjas, dat eten m'n ouders niet hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aai hoop zooo!
Razzt: http://skinnychef.com/recipes/low-carb-lasagna ?Ook erg lekker!
En voor uw aller happy moment:
Maybe you've heard of that mythical place called the Court of Miracles - Hello, you're there!
En nu ga ik nog even socializen met vriendje! Baaaai!
Gewoon geen bril meer, nu al niet,! Dat was gisteravond zo gaaf, ik ging op bed liggen en wilde mijn bril afdoen maar ja, er zat niks, heb wel 4 x gevoeldquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
Uniekzzz, hoef je nou straks helemaal geen bril meer te dragen? Of is je afwijking verminderd, maar niet nul?
Wauw! Dat is wel heel tof, zeg! Maandag je andere oog?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gewoon geen bril meer, nu al niet,! Dat was gisteravond zo gaaf, ik ging op bed liggen en wilde mijn bril afdoen maar ja, er zat niks, heb wel 4 x gevoeld
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wauw! Dat is wel heel tof, zeg! Maandag je andere oog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |