Je kan linux gebruiken om xp te runnen:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:25 schreef TheUnoriginal het volgende:
Alsof iemand other OS gebruikt, dat linux werkt zo vreselijk omslachtig op dat ding.
Alser nou native XP op kon was het een ander verhaal.
Native XP, via linux werkte het ook voor geen meter.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je kan linux gebruiken om xp te runnen:
Nouja, kon dus.
Het punt is, op de ps3 willen mensen wel online willen zijn en online gamen, wat waarschijnlijk minder zal werken met custom firmware. De psp gebruik ik eigenlijk alleen maar voor homebrew.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:27 schreef TheUnoriginal het volgende:
[..]
Native XP, via linux werkte het ook voor geen meter.
En omdat je in other OS mode niet eens alle hardware van de ps3 kon gebruiken was het al een verloren zaak.
Een ding is wel jammer voor sony, nu other OS eruit is gaan de hackers WEL aan de slag met de PS3.
Dit deden ze voorheen express niet omdat sony other os erop had staan.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:41 schreef SuperFruitig het volgende:
wow die kleine is echt mooier
Als mijn 80 gigz de geest geeft eis ik zo'n kleine
Ik hoop dat dat sarcasme was, want ik vind hem lelijk zoals bijna iedereenquote:
Online gaan met custom firmware zal een probleem zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:31 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het punt is, op de ps3 willen mensen wel online willen zijn en online gamen, wat waarschijnlijk minder zal werken met custom firmware. De psp gebruik ik eigenlijk alleen maar voor homebrew.
Yep.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:01 schreef capital_P het volgende:
geen GoW...
Hij stond wel in het lijstje. Betekende dat gewoon dat die demo daar te spelen was ofzo dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |