Dan neem je er tien aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan heb je er tien of zo nodig omdat er geen strak werkschema is aangezien het vrijwillgerswerk isen geen betaalde baan.
Kan, maar dat lijkt me niet de goede oplossingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:49 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar in plaats van het handjevol KLB moderators te laten F5'n kan men ook op zoek gaan naar nieuwe mods en het aantal KLB mods verdubbelen.
Dat scheelt nogal wat 'werkdruk' voor de huidige moderators, nietwaar?
Dit gaat gewoon nergens over meer, de 5 topics in FB waren constructiever dan dit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:55 schreef remlof het volgende:
Hoe meer mods je hebt hoe eerder ze denken "ow dat doet één van m'n collega's wel”
Daarom ben ik ook blij dat ik zoveel collega's heb.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:55 schreef remlof het volgende:
Hoe meer mods je hebt hoe eerder ze denken "ow dat doet één van m'n collega's wel”
Dit zijn nou de KLB users.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon nergens over meer, de 5 topics in FB waren constructiever dan dit.
Okéquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:55 schreef yvonne het volgende:
Ja hallo zeg, kan het even gas terug, anders flikker ik het dicht.
Doenou niet alsof KLB zwaar kut is en de mods niks doen en zijn.
Dat ís gewoonweg niet zo.
Ga anders ff lekker de 5 delen in FB nalzen.
Ik vind dat je op FOK! sowieso al veel kan maken. Maar er zijn grenzen en daar moet iedereen zich aan houden, helaas zijn er mensen die dat niet doen en dus de boel verpesten voor een ander. In mijn ogen creeeren de users de sfeer... de Moderators zie ik als gastheren die bijspringen als het nodig isquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ja oké. Maar wat is dan de oplossing. Als meer mods niet de oplossing is lijkt mij de meest voor de hand liggende oplossing om de teugels aan te spannen. Wat dat betreft is de regelgeving op Fok! (in ieder geval in KLB, ik kom nergens anders) nogal zwak en kan je als user vrij veel maken.
Laat mods alleen maar modden op wat tegen de policy gaat, de rest gewoon open laten. Dat zou een verbetering zijn voor KLBquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dit zijn nou de KLB users.
Zeiken kunnen ze, iets constructiefs bedenken daar in tegen.
Dáárom kun je overdag FOK!ken!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook blij dat ik zoveel collega's heb..
Had je anders verwacht? Die FB-reeks is eigenlijk ook allang klaar hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon nergens over meer, de 5 topics in FB waren constructiever dan dit.
Jij snapt het.quote:
Dat heb ik al zo vaak gehoordquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:01 schreef De_Ananas het volgende:
KLB
De_Ananas als mod![]()
Juup die ligt te zeiken
BoWa
KLODOLS was mijn ideequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak gehoord
Wat ben jij toch goed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
KLODOLS was mijn idee
Mijn ideeen zijn briljant en bekend bij de crew, ze hebben mijn nummer
En jij geen fatsoenlijk Nederlandsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
PI's lezen kan je nog steeds niet na 8 jaar
Noes, ik vergeet een woord.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
En jij geen fatsoenlijk Nederlands![]()
Einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |