Antiklachten toch ook?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Subklachten zijn kanker en worden eruit gemod. Dat is wel fijn.
Subforum in ONZ, BAG met geen moderatie, alleen bij excessen (tubgirl, spam, andere dingen die echt niet door de beugel kunnen). FA-ers die om beurten het subforum gewoon nalopen en ingrijpen wanneer nodig. Ook moet er een topic open limiet worden gesteld op max 5 topics openen in BAG per dag (als dit technisch mogelijk is) om zo topicdiarree te verbannen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als het 1, 2 of 3 topics in de week zou zijn: soit. Maar deze stroom aan rommel kun je zélfs ONZ niet aandoen imho.
Dit vind ik wel een goed idee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:06 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Subforum in ONZ, BAG met geen moderatie, alleen bij excessen (tubgirl, spam, andere dingen die echt niet door de beugel kunnen). FA-ers die om beurten het subforum gewoon nalopen en ingrijpen wanneer nodig. Ook moet er een topic open limiet worden gesteld op max 5 topics openen in BAG per dag (als dit technisch mogelijk is) om zo topicdiarree te verbannen.
Dus een subforum in ONZ met geen tot geringe moderatie (als het echt uit de hand loopt) door FA's die gelijk kunnen bannen wanneer nodig.
Daar kunnen ze dan alle "bazen" topics, en diverse shit in kwijt. En KLB modereren tot een volwassen serieus klaagforum. Geintje moet altijd kunnen
Heb je een topic wat zelfs te slecht is voor ONZ dan gaat het naar het afvoer putje BAG. En misschien is het een idee om net als bij KPD niet helemaal openbaar te gaan.
Tot zover.
een soort van /b/ op 4chan, met gore, pedofilie, persoonlijke gegevens en andere privacy schendingenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:06 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Subforum in ONZ, BAG met geen moderatie, alleen bij excessen (tubgirl, spam, andere dingen die echt niet door de beugel kunnen). FA-ers die om beurten het subforum gewoon nalopen en ingrijpen wanneer nodig. Ook moet er een topic open limiet worden gesteld op max 5 topics openen in BAG per dag (als dit technisch mogelijk is) om zo topicdiarree te verbannen.
Dus een subforum in ONZ met geen tot geringe moderatie (als het echt uit de hand loopt) door FA's die gelijk kunnen bannen wanneer nodig.
Daar kunnen ze dan alle "bazen" topics, en diverse shit in kwijt. En KLB modereren tot een volwassen serieus klaagforum. Geintje moet altijd kunnen
Heb je een topic wat zelfs te slecht is voor ONZ dan gaat het naar het afvoer putje BAG. En misschien is het een idee om net als bij KPD niet helemaal openbaar te gaan.
Tot zover.
Het heeft wel iets, inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een goed idee.
Door strenger te modereren dan nu, kijk bijv. in OUD. 1 baggerpost en je hebt zeker weten een note te pakken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:10 schreef Quir het volgende:
[..]
Het heeft wel iets, inderdaad, maar hoe voorkom je dat ze de speeltuin ontsnappen?
Jij komt echt nooit op dit forum en gooit daarom maar met idiote aannames?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dan altijd nog de KLB kliek die wel even zou bepalen wat wel en niet grappig is he?.
Dat is jouw idee van humor?quote:Ik weet het, het was een topic zonder paints, zonder bazenopmerkingen en zonder subklachten,...
Ja zoiets maar dan minder extreem natuurlijk. Het moet natuurlijk wel binnen de nederlandse wetgeving vallen. Huillies mogen weg blijven uit BAG. Niet geheel moderatie loos maar wel gering.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:09 schreef wise het volgende:
[..]
een soort van /b/ op 4chan, met gore, pedofilie, persoonlijke gegevens en andere privacy schendingen
Was het maar zo'n feest, maar helaas.
Dit was al een keer eerder aangekaarten afgewezen
Eensquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:11 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja zoiets maar dan minder extreem natuurlijk. Het moet natuurlijk wel binnen de nederlandse wetgeving vallen. Huillies mogen weg blijven uit BAG. Niet geheel moderatie loos maar wel gering.
Was dat Volendamforum daar al niet voor?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:09 schreef wise het volgende:
[..]
met gore, pedofilie, persoonlijke gegevens en andere privacy schendingen
Hey, ik lag niet onder tafel van het lachen, maar het was iig geen 'kijk mij eens de baas uithangen in mijn dromen' topic.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Was dat Volendamforum daar al niet voor?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:18 schreef StefanKollaart het volgende:
Als klb weggaat wordt fok een stuk saaier serieuzer
Whehe, ik herken een paar mensen in jouw omschrijvingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:24 schreef Skylark. het volgende:
Typisch die mensen die pretenderen 'alleen het beste met FoK! voor te hebben' en het vreselijk vinden wat hier allemaal gebeurt. Van die meetinghippies van wie het hele leven op FoK! afspeelt, en elkaar allemaal op msn hebben terwijl ze 30+ zijn.
namenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:27 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Whehe, ik herken een paar mensen in jouw omschrijving
Ik ga nooit naar meetings en heb geen MSN.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:24 schreef Skylark. het volgende:
Typisch die mensen die pretenderen 'alleen het beste met FoK! voor te hebben' en het vreselijk vinden wat hier allemaal gebeurt. Van die meetinghippies van wie het hele leven op FoK! afspeelt, en elkaar allemaal op msn hebben terwijl ze 30+ zijn.
icqquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar meetings en heb geen MSN.
Ook niet!quote:
yahooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |