Wat zou daar de reden van zijn denk je?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:19 schreef postmortum het volgende:
En 90% van de users die ik in dat topic zie heb ik nog nooit inKLB gezien
Oppermongool #1 meldt zich. Voor het eerst in een half jaar weer in KLB?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat zou daar de reden van zijn denk je?
Terug in KLB en je vervalt gelijk in gescheld. Typisch. (En jammer!)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oppermongool #1 meldt zich. Voor het eerst in een half jaar weer in KLB?
Waar zie je me schelden?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Terug in KLB en je vervalt gelijk in gescheld. Typisch. (En jammer!)
Ik weet het niet, er wordt namelijk erg overdreven vind ik. Er zijn best nog goeie topics met duidelijke klachten te vinden, zonder frutsels of users die het topic (proberen) te verpesten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat zou daar de reden van zijn denk je?
Moet het op AVI ni-vo 1?quote:
ik heb toch ook geen mening over pubquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:24 schreef Heatseeker het volgende:
Dat je niet/nauwelijks reageert in KLB wil dus niet zeggen dat je geen mening over KLB kan hebben.
Misschien ben je wel een fanatieke pub lurker. En weet je zo goed als alles over dat subforum, de users die er posten etc etc.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb toch ook geen mening over pubhet boeit me geen fliker wat daar gebeurt , waarom zou ik dan mijn mening daarover gaan geven
Er worden suggesties gedaan om aan te geven hoe men er over denkt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:19 schreef postmortum het volgende:
In feedback loopt een hele discussie over de teloorgang van KLB . Op zich is het goed dat verschillende mensen hun mening geven over dit onderwerp. Wat mij echter stoort aan de mensen die reageren zijn mensen die alleen maar roepen dat klb irritant is en dat hier iets aan gedaan moet worden. De mods die in dat topic reageren kunnen toch gastmodden of niet ? En 90% van de users die ik in dat topic zie heb ik nog nooit inKLB gezien , maar gaan wel ff vertellen hoe het verder moet.
Mwoch. Me dunkt als 5 mods van het grootste FOK! forum (kennelijk) collectief naar de FA's stappen er toch wel e.e.a. te bespreken valt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
En eigenlijk slaat dat topic, om in Biogarde termen te spreken, als een lul op een drumstel.
Mods zijn de poppetjes die het uitvoerende werk doen. De FA's maken het beleid dat zij uitvoeren.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:19 schreef postmortum het volgende:
De mods die in dat topic reageren kunnen toch gastmodden of niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |