Okquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:45 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat was ik. Zal het shirt vanavond eens passen
Weet wel dat er een vlekje in zat.
Dion, wat moet die jas kosten?
Waar praten we over? Oordopjes toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Vandaag viel 1 kant uit, draadbreuk![]()
Een jaar geleden ofzo precies hetzelfde probleem, een nieuwe ontvangen via de garantie. Misschien dat deze weer 1 jaar garantie hebben, even de papieren opzoeken.
Het zijn inderdaad mooie doppen voor het geld, maar zo te horen is dat alweer oud nieuwsDe soundmagic pl-30 schijnt alles te verwoesten voor dat geld. De pl-50 is helemaal een monster volgens sommigen.
Maja, alle respect voor Jack maar "goed klinken" is vaak een uitspraak waar je niks aan hebt. Echte vergelijkingen van audiofielen nerds op een forum daar krijg je goede uitspraken![]()
Maar ik luister vrijwel alleen nog maar podcasts en muziek staat op een laag pitje. Een paar cheapo's moeten kunnen voldoen voor slap geouwehoer.
Wat probeer je nu precies te zeggen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:56 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Waar praten we over? Oordopjes toch?
Misschien dat Jack ongenaaide jassen moet gaan verkopen, in 5 pakjes verzenden en dan je moeder opbellen hahaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:53 schreef jopiede het volgende:
Jah, dat is dus het probleem met een jas die ik van abrochrombie&flicks zo mooi vond, hij was 1,5 KG waardoor het erg duur werd(100 dollar ofzo) Dat is nog niet het probleem, maar de douna pakt toch al snel van die zwaardere pakketjes, of niet dan?
Maar stiekem zijn ze maar 10mwquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:25 schreef Dionysiou het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.28907
Yummie, mooie prijs..
waarschijnlijk wel, het wordt ook meer in steekproeven gedaan hèquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:01 schreef Mirjam het volgende:
het wordt toch 1 pakket
het blijft net aan onder 1 kg., moet lukken toch?
wat ga je daar mee doen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:06 schreef monkeybrain het volgende:
Deze ook maar even besteld.
[ afbeelding ]
Mooi horloge, laat me even weten hoe lang ie het volhoudt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:44 schreef Loohcs het volgende:
Vandaag - 3 weken na bestelling - m'n 1e DX spul ontvangen. Geen gadgets, maar 'nuttige' dingen (adapter, oplader, oordopjes en een horloge weet iemand waar die 'binnenring' met cijfers 1 t/m10 voor is?).
gebruik je heroine ofzoquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:06 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Junk?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:06 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Dan wil ik wel dat je het filmtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Willekeurige voorbijgangers injecteren met wc eend, lache joh
Als jij jezelf van achteren wilt zien als de naald in je nek gaat, prima hoor. Dan zal ik het schermpje voor je gezicht houden terwijl je ligt te schuimen en trillen op de grond. Kleine moeite voor mijquote:
Is er toch nog iemand die niet meteen in zijn broek poept als ie een injectiespuit zietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:06 schreef jopiede het volgende:
[..]
Dat is om je printer bij te vullen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik wilde ze eigenlijk voor mijn oren gebruiken om die af en toe even goed door te spuiten
Nee. Het zijn aziatische maten. Daarom is het met kleding (mouwen en lengte) heel moeilijk om de goede maat te kiezen. Maar Jack en Rachel kunnen je daarbij helpen. Het blijft een gok en dan hangt het van jezelf af of je die gok wilt wagen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:19 schreef SpicyPaprika het volgende:
Zijn de maten die op taobao staan dezelfde zoals hier?
Je hebt het over je Sloral C opzetborsteltjes toch? Ga je spoedig naar de tandarts? Misschien kan je ze daar even laten zien en kijken wat zijn mening is..? Ben benieuwd..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:50 schreef Semmm het volgende:
Mijn oral B opzetborsteltjes van DP binnen, Super!!! poetst goed maar dan voor 1/5 van de prijs ofzo
Ik zou ze even 24 uur inspelen met flinke volume, dan komen ze pas echt tot levenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:45 schreef Dionysiou het volgende:
Klopt wat Skiet dus zegt. Ik koop alleen als Jack kan garanderen dat het past, want ik had een trauma overgehouden aan die o zo mooie Dior jas
Trouwens net mijn Creative EP-630 dingen binnen gekregen. Klinken super hoor
Geen spijt van de aankoop.
Is het ook niet die van Jack zijn meer om even overal door het huis te slingeren, in de caravan of in de auto. En een echte Ray Ban ben je toch wel wat voorzichtiger mee. En ik vind ze net zo leuk, althans.. ik heb geen behoefte aan 'echte'quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:42 schreef Skiet het volgende:
Ik geloof niet altijd in Chinese kwaliteit. Alsof een nep RagBas van dezelfde kwaliteit is als een echte
zit er wel gewoon glas in?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:45 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Is het ook niet die van Jack zijn meer om even overal door het huis te slingeren, in de caravan of in de auto. En een echte Ray Ban ben je toch wel wat voorzichtiger mee. En ik vind ze net zo leuk, althans.. ik heb geen behoefte aan 'echte'
Die heb ik ook ja, en ze zijn gewoon goed, veel meer dan gewoon goed in elkaar zitten hoeft dat ding ook niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:33 schreef jopiede het volgende:
Gaa ik ze ook maar eens bestellen die Boral C dingen:)
In de meeste wel geloof ik. Bij mij is er wel eens een glas gebroken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:50 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
zit er wel gewoon glas in?
die wil ik ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:18 schreef raaavi het volgende:
Ik zoek eigenlijk iets als dit:
[ afbeelding ]
Originele is ook goed, kan alleen nergens een webshop vinden die ze verkoopt.
Oja ik bedoel natuurlijk de Anal Cquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:54 schreef Skiet het volgende:
[..]
Je hebt het over je Sloral C opzetborsteltjes toch? Ga je spoedig naar de tandarts? Misschien kan je ze daar even laten zien en kijken wat zijn mening is..? Ben benieuwd..
Als dat ding een usb gat nodig heeft, deze lader werkt heel goed bij mij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:15 schreef gers het volgende:
iemand enig idee of jack een oplader heeft voor een Creative Zen 20 GB Portable Media Center
heb er net een gekregen van iemand maar er zit geen oplader bij
helaas geen usb lader maar een soort gat met een puntje erin en iets met 5 voltquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als dat ding een usb gat nodig heeft, deze lader werkt heel goed bij mij.
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22516
heerlijk is dat altijd hequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:55 schreef Skiet het volgende:
Hmmm als ik terug kom van vakantie volgende week donderdag dan is het pakjesavond voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |