Tis niet allemaal voor mij johquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:32 schreef Semmm het volgende:
[..]
Mooie korting!
maar toch zonde geld vind ik :p 10/20 is leuk maar 100
o ik dacht dat ze allemaal alleen voor je vriend waren :p en qua DP points krijg je precies 1,5 dollar ofzoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:37 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Tis niet allemaal voor mij johMoet voor een vriend bestellen. Die verkoopt het weer aan familie en vrienden etc. Kan er natuurlijk wel van meeprofiteren en ik krijg DP-Points (
)
Top, maar wat is het SKU en welke site?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:36 schreef Ayca het volgende:
die wifi link dinges werkt perfect(zit nu in de tuin met mn psp :p ) het was wel ff kloten maar uiteindelijk werkt het
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:09 schreef Dionysiou het volgende:
Daar komt ie dan..
[ afbeelding ]
Kopie die ze hadden gemaakt van de verklaring die op het pakket stond van Jack.
[ afbeelding ]
Formulier die ik moet invullen
[ afbeelding ]
Envelop die ze er bij deden en ik moet terugsturen
[ afbeelding ]
Achterkant van het formulier
Klik op de afbeelding om het scherper te zien![]()
Ik lees er misschien overheen, maar ik zie 10000x DX staan, maar waar je het echt gekocht hebt is...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:05 schreef delano.888 het volgende:
Ik wou al keilang dit kopen op DX:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18567
[ afbeelding ]
Maar hij stond al weken, maanden volgens mij steeds overnieuw op back ordered. Nu nog steeds.
Dus ik had m ergens anders besteld, en aangezien ik alleen DX in de gaten hou, was ik het vergeten.
Dus vandaag kreeg ik dit binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus ik dacht echt wtf is dit nou weer, nieuwe verpakking van iets van DX? Neehoor, die stick, supervet! Die konden ze tenminste wel leveren, in tegenstelling tot DX, zelfde product, 40ct goedkoper als op DX.
http://bestofferbuy.com/quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:03 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Ik lees er misschien overheen, maar ik zie 10000x DX staan, maar waar je het echt gekocht hebt is...
Als je mij bedoeld (aangezien ik ook een horloge heb gekocht) dan moet je ff PM-en aangezien mijn mail adres niet me echte mail is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:12 schreef gpa het volgende:
hmmm..al twee mails gestuurd over een mooi horloge die ik heb gezien en ehh verdomd veel lijkt op een bepaald merk :-) maar wordt maar niet gereageerd..
Aanmaakblokje. Je begrijpt het principe van een luchtballon? Dan is dit ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:08 schreef delano.888 het volgende:
Die wishing lanterns he, heb ik er 2 van, waarvan ik 1 blokje kwijt ben, kan ik dat ene blokje splitsen? Of kan ik die 2e los ergens kopen? Wat is het precies? Misschien zijn er nog alternatieven?
Aha, nog nooit gebruikt, blijft die wel lang genoeg branden dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:17 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Aanmaakblokje. Je begrijpt het principe van een luchtballon? Dan is dit ook niet zo moeilijk.
Sinds ik dat om 11 over 7 heb gepostquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:57 schreef joepie91 het volgende:
Ehh even een domme vraag misschien, maar sinds wanneer is dat BestOfferBuy er? Heb ik iets gemist in mijn 3 weken vakantie? :S
Oh, hij is nog niet eerder besproken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sinds ik dat om 11 over 7 heb gepost
Misschien, maar niet algemeen bekend.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:20 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Oh, hij is nog niet eerder besproken?
Ok... maar leveren ze verder wel wat ze beloven?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Misschien, maar niet algemeen bekend.
Het is ook absoluut geen geweldige site behalve dat ze OOK geen verzendkosten vragen. Dx is over het algemeen beter, maar net dit ene ding hadden ze niet, en bij bestoffer dus wel.
Dat zegt 'ie tochquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:23 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ok... maar leveren ze verder wel wat ze beloven?
Ik bedoel meer in het algemeen, niet alleen dit dingetjequote:
Heb alleen dat dingetje gekocht, en voor zover ik weet ben ik de enige die daar nog iets heeft besteld..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:25 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in het algemeen, niet alleen dit dingetje
Dat is netjes, binnen een week.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:24 schreef Thomashorst het volgende:
Had weer wat klein grut besteld bij DX, 12e bestelling geplaatst 14e geshipped. vandaag binnen
Echt top!
Is die tas zo groot of is Rachel 1 meter 40 en 35kg?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:05 schreef monkeybrain het volgende:
Ze hebben naar mij geluisterd qua broekschattig truitje met plukjes haar
![]()
[ afbeelding ]
Dat 2e jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:30 schreef Lolque het volgende:
[..]
Is die tas zo groot of is Rachel 1 meter 40 en 35kg?
Ik kan het zo snel niet meer terug vinden maar er is een hele leuke foto met een voetbal tenue. Iemand vroeg of het haar zoontje was maar dat was Rachel zelfquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:30 schreef Lolque het volgende:
[..]
Is die tas zo groot of is Rachel 1 meter 40 en 35kg?
Haha ja, dat zal d'r ook zijn geweest..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:22 schreef Chuphinh het volgende:
Oh echt? In het filmpje met die coolshots van dealperfect zie je haar dan ook wat dingen in de koelkast leggen
Dat was ik. Was echt iet normaal jo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik kan het zo snel niet meer terug vinden maar er is een hele leuke foto met een voetbal tenue. Iemand vroeg of het haar zoontje was maar dat was Rachel zelf
Dat weet ik, maar in mijn quote had ik het veranderd. Anders staat namelijk alsnog de merknaam in de quote. In de post die ik had gequote zelf stond wel de echte merknaam.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:57 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Het merk ed softy bestaat ook niet. Het heet ed nogwat
Soooryquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:47 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar in mijn quote had ik het veranderd. Anders staat namelijk alsnog de merknaam in de quote. In de post die ik had gequote zelf stond wel de echte merknaam.
sku.3345 van DXquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:53 schreef Skiet het volgende:
[..]
Top, maar wat is het SKU en welke site?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24219quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:17 schreef Skiet het volgende:
Wie weet een leuke Rastban die in de buurt komt van dit model? Dit model kan ik niet vinden dus ik zoek iets soortgelijks.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:46 schreef shadowflash het volgende:
Nog een weekje en dan een kapot glaasje
Lijkt hier wel wat opquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef kloink het volgende:
ik vind dit horloge eruuggg mooi...ik zoek me rot naar het horloge waar die ehh erg op lijkt..:-) Iemand al gevonden? pmétje mag uiteraard
Mooi dingquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:23 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Lijkt hier wel wat op
[ afbeelding ]
Het glas wilt weleens kaduuk gaan in de post, lees je vaakquote:
DP heeft een Mora Carrero voor in de frietpanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef kloink het volgende:
ik vind dit horloge eruuggg mooi...ik zoek me rot naar het horloge waar die ehh erg op lijkt..:-) Iemand al gevonden? pmétje mag uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |