Dat is waar ook, maar het zijn wel 2 verschillende lijnenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:27 schreef Maharbal het volgende:
De bus in Meerkerk rijdt 1x per 30 min, en ik weet de bustijden van dat ding ongeveer (en anders staat het in m'n telefoon). Wat ik dan altijd doe is m'n ritten zo plannen dat ik precies een minuut of 15/20 voordat de bus aankomt bij Arval in Meerkerk aankom. Dan kom ik mooi op tijd aan voor de bus en hoef ik niet lang te wachten.
Overigens heb ik nog nooit zo'n Easywayformulier gebruikt. Ik heb werkelijk waar geen idee bij welke maatschappijen je dat ding zou moeten gebruiken.
Als je overigens de bus in Meerkerk al heel ver weg vindt zitten, dan moet je niet in het noorden gaan werken als je weer eens in Drachten moet zijn haha.
Haha, soms maken mensen de benzinetank gewoon helemaal leeg...en dan mag jij er mee gaan rijden.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat niet helaas. Laatst had ik wel een VW Touran in een leuke uitvoering, maar het blijft een Touran he..
Heb ook een keer een Volvo gehad. Ik stapte in, start de motor en geen enkele beweging te zien bij de benzinemeter. Ik dus op de boordcomputer de actieradius tot leeg opzoeken, staan er enkel streepjes
Dat was ook even een vervelend moment. Uiteindelijk met 30 in z'n 4 op de cruise control een benzinepomp gezocht om zo weinig mogelijk te verbruiken. Uiteindelijk is het nog gelukt ook
Mmm, meestal fijne auto's inderdaad. Maar zo lang er een "standaard" motor in ligt schaar ik ze onder "normale leaseauto's"quote:Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef Keuzer het volgende:
Respect kerel.. brandstof is altijd gezeur
Audi A4 Audi A6 VW Passat Alfa Romeo 159..
Heb die A8 W12 een maandje full-time gereden, mocht hem mee naar huis nemen en hoefde niet te letten op snelheidquote:Op woensdag 16 december 2009 12:47 schreef Keuzer het volgende:
Ik moet echt eens wat meer gaan rijden, nu een halfjaar bezig, maar er wacht dus nog wat moois op me...
Ik wil altijd nog een keer in een A8 rijden, die dingen zijn gewoonweg briljant...
Ja, ik doe bijna geen hike dingen gelukkigquote:Op woensdag 16 december 2009 12:50 schreef Keuzer het volgende:
Neem aan dat dat als privé chauffeur was? Want als hiker krijg ik niks mee naar huis
Ander bedrijf.quote:
Bij welk bedrijf werk je dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:16 schreef duguid het volgende:
Ik ben een half jaartje studentchauffeur, aangenomen op m'n 18e![]()
In het begin reed ik ook middenklassers, maar reed afgelopen zaterdag nog A8 W12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |